بید مجنون
204 posts

بید مجنون がリツイート

انقدر این خانوم و گربهشون رو دوست دارم🥹💘
بانی سنپای🐰@Badbunnyis
همین جوجه که هروقت میام خونه بغلم میکنه
فارسی

@capipilot خیلی خوشگلهمهست🥲
میگم شما دایرکت رو ممکنه چک کنید من خیلی وقته پیام فرستادم خدمتتون ندیدید.
فارسی

دارم وسوسه میشم بخرمش
*بخاطر بادبزن*
@capipilot@capipilot
کلی پک ضدآفتاب بیوتی آوردیم روش یدونه بادبزن یانگومی هم داره؛))
فارسی
بید مجنون がリツイート
بید مجنون がリツイート

بید مجنون がリツイート

بژی مهربونترین و خوشاخلاقترین گربهایه که یه انسان میتونه داشته باشه. انقدر به من محبت میکنه که شرمندش میشه. #واگذاری گربه
🐈کیتی گالور🐈⬛@KittyGalore2021
بژی 🤍 دختر هشت ماهه، واکسن زده، عقیم شده، بسیار بغلی، مهربان، باهوش، خوش اخلاق و سازگار با گربههای دیگه، به سرپرست مهربان و مسئولیتپذیر در تهران، اروپا و کانادا واگذار میشه. #واگذاری گربه #ریتوییت لطفا
فارسی
بید مجنون がリツイート
بید مجنون がリツイート






















