固定されたツイート
efilefil
1.6K posts


@SistemiAvrupa @fahribozkurt @pusholder O kadar yazılanların içinden sadece "denklik " konusunu alıp onun üzerinden kopyala-yapıştır yapmak mı!
GIF
Türkçe

@efilefill @fahribozkurt @pusholder Denklik, iki ülke diplomasının yasal olarak birbirine eşit sayılmasıdır. Türkiye'den aldığın diploma Türkiye'de zaten geçerlidir, denklik istenmez. Ayrıca sahte diplomayla Tıp dâhil hiçbir fakülteye girilmez. Cahilliğini saklamak istiyorsan; söz gümüş ise sukut altın, derler.SUS!
Türkçe

@aytacgksel1 Öyle bir noktaya geldik ki, yaşadığımız her olayı her saygısızlığı sessizce kabullenip sineye çekelim istiyorsunuz. Sadece susalım !
Türkçe

@efilefill Sinavda görev yapan polisler ile alakali twetini görüp sayfani inceledim, suan ptt görevlisinde sira, amacin ney acaba, memurlarla ne derdin var ? He bide, bu şekilde zor kasarsın sayfani
Türkçe

@aytacgksel1 Yakalandım. Planım tam olarak buydu,10 kişilik etkileşime sahip bir tweet atıp, memur düşmanı ilan edildikten sonra, şöhret olayım. Nasıl da gözünüzden hiç bir şey kaçmıyor!
Türkçe

@medyadabugun @myikar @hakansukur Bi de utanmadan ülkemiz diyor ulan dingil sen o ulkeye gelip yargılanmaktan dahi korkuyorsun.defalarca yazdim sana gel yargılan aklan başımızın ustunde yerin var diye ya da ceza alip cek normal insanlar gibi ama sen ne yaptin sümüklü geberik piçin eteğinin dibine kaçtın.
Türkçe

💬Sen bizim Kralımızsın abi...
@myikar @hakansukur #DünyaKupası #BizimÇocuklar
OKU👇
tr724.com/hakan-sukur-mi…
TAMAMINI İZLE👇
youtu.be/5EN3abctp1c?si…

YouTube
Türkçe

@tt109407b Sana, bu derece güzel kadınların çekim alanına girebileceğini düşündüren şey ne oldu tam olarak?
Türkçe

@efilefill @raffbjk_ bunun için takibi bırakıyorum. birşey bilmeyeni niye takip ediyorum ki ben.
Türkçe

Şöyle bilmiş bilmiş yazıp birde yorum kapatmaları yok mu!! İstese alabilirmişmiş.. İstese geç kalmayabilirdi diyelim bizde.. Diğer bir buçuk milyon aday gibi mesela..
efilefil@efilefill
Saat tam 10.00 ve kapı kapanmamış, öğrencinin koştuğunu görünce kapıyı çat diye kapatıyor istese alabilirdi. Sınavlarda görev alan polis ve memurlar kadar işini aşkla yapan başka kimse yok, hepsi de tam bir görev adamı, söz konusu gelecek çalmak olunca akan sular duruyor.
Türkçe

@pusholder Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama bazı insanlar koku çağırıştırır, bakarsınız bunun kesin ağzı kokuyordur ya da bu kesin ter kokuyordur dersiniz ya ! Hah işte o bu kadın. Ağzının lağım kokusu buraya kadar geldi ! Hele o camii ve havuz örneği neydi öyle ya ayy akıllara zarar !!
Türkçe

@gambyadze Yüzünüze bakarak sorabileceğim o kadar çok soru var ki ama şuan tek bir soru sormak istiyorum , sadece bu konu için değil genel olarak inisiyatif sizde olsa bunu alabilecek cesaretiniz var mı? Yoksa "bana dokunmayan yılan bin yaşasın"cılık oynamaya devam mı ?
Türkçe

@ylmz_veto132 @efilefill Kapı kapatıldığı esnada 2-3 sn ile gecikmiş bir öğrenciyi sınava almayan polis te bu ülkenin polisideğildir bu emri veren bu kadar katı ösymde bu ülkenin kurumu değildir.Vicdanı olmayanın adaletide olmaz.Bu topraklar yüzyıllardır adalet üzerine varlığını sürdürdü.
Türkçe

@efilefill "istese alabilirdi" aslaa! Sınav kurallarına dair hiçbir bilginiz yok fikriniz var. O kapı ÖSYM'nin dijital saatine göre 10.00 da kapanır. O1 de bile değil. Abartmıyorum.Yillardir görev alıyorum dün de salon başkanıydim.
Türkçe

@efilefill Cahilliğin had safhada “istese alabilirdi” dingonun ahırı mı orası ? Kural kapı kapanana kadar değil saat 10.00.00’a kadar
Türkçe















