من بی ادبم

1.6K posts

من بی ادبم banner
من بی ادبم

من بی ادبم

@fakafbaba

دفتر یادداشت یک دختر بی ادب

参加日 Ocak 2024
2 フォロー中5 フォロワー
固定されたツイート
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
منو استاک نکنید خودتون تراماتایز میشین 🤷🏻
فارسی
0
0
2
200
رااافائل
رااافائل@r0f0ell·
شما کلکسیون چیزی دارین؟ چی؟
فارسی
600
1
375
61.5K
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
ایرانسل کونی را نتتو به تکست کاهش دادی؟ فقط متن میاد همه جا حس میکنم تو داس دارم میگردم.
فارسی
0
0
0
3
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
والا این کره ای چینی مینی ها خودشون مشخص نیس دخترن یا پسر ، شما اسم ایدیت دختره عکس اونارم میذاری بعد مشخص میشه پسری. من ریدم تو خشتکاتون اصلا
فارسی
0
0
0
2
boba
boba@karyameow·
@marzie_25 لیلی بورینگ‌ترین کرکتر مدرن فمیلی بود مخصوصا فصل‌های آخر
فارسی
2
0
7
998
marzie
marzie@marzie_25·
با اختلاف محبوب‌ترین شخصیت سریالی برای من که هیچ جا ازش لجم نمیگرفت، هر کاریشو دوست داشتم لیلی تو Modern family بود. از کوچیکی تا بزرگسالیش محبوب من بود.
marzie tweet mediamarzie tweet mediamarzie tweet media
فارسی
35
12
1K
27.1K
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
@siyanour4 کسی که ایده اش از مو اون تپه گوه بالا سرشه توقعی نباید داشت ازش. مصری هم کونشو زوه بود به دومتر مو یکدست میگه مصری. تو مثل شتر مصری ریدی
فارسی
0
0
0
4
سیانور
سیانور@siyanour4·
شما هم بغض دختررو دیدید یا نه؟
فارسی
220
3
841
216.5K
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
چاه توالت از روح خیلیاتون عمیق تره
فارسی
0
0
0
3
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
کاش تابستونام قد اهنگ تابستون کوتاهه سسکی بود
فارسی
0
0
0
2
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
تو این جاکش آباد سکوت نشانه نجابت نیست ، نشانه خریت است
فارسی
0
0
0
1
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
life is when you find a person who your traumas don't interfere
English
0
0
0
1
من بی ادبم がリツイート
✮⋆˙
✮⋆˙@u2ll6o·
یه جوری اذیت میکنی انگار نامیرام، ول کن دیگه خودم چندسال دیگه میمیرم مادرجنده
فارسی
0
6
59
2K
من بی ادبم がリツイート
Spill The Memes
Spill The Memes@SpillTheMemes·
😂
Spill The Memes tweet media
QME
5
346
5.9K
51K
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
رشته هنری بودم و یه واحدی کل ترم تو کارگاه صدای استادبلند بود که من چقدر کارم خوبه و درست.اخر ترم داشتیم cdگزارشارو میدادیم به منشی گروه که یکی گفت چی میدین نمراتو گذاشته. من کمترین نمره شدم😊 چون اقااسم منوبا دختردیگه ای قاطی کرده بود که ایشون تا اخر ترم بوم رو هم نتونست دراره
Massoud Beygi@Merkousha

توی دانشکده فنی کرمانشاه یه اسطوره بود به اسم مهندس امینی، باهاش اسمبلی پاس کردم ۲۰ هم گرفتم. تو کارشناسی مجبور شدم دوباره پاس کنم. منم که با امینی ۲۰ گرفته بودم.. بچه ها میومدن خونه مون برای یادگیری و تمرین، ۵-۶ نفر میشدن. همه ۱۶ - ۱۷ گرفتن، استاد بزرگوار منو انداخت! 🧵۱ از ۲

فارسی
0
0
1
3
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
اینو خود خانم میذاشت همه از رنگ غذا و چیدمان و فلان ایرادمیگرفتن. ولی فک نکنم کسی به این اقا گفته باشه چرا همسرت تنها این همه کار کرده؟ در واقع منظورم این فرد نیست و کنکاش نکردم داستانو.منظورم عوضی بازی یه عده کثیری از مردمه
🌳 Hadi@hadinik

۱۶ نفر مهمون داشتیم و شامی که همسر به تنهایی براشون تدارک دیده بود

فارسی
0
0
1
37
امیررضا
امیررضا@Amirreza_140·
#رشتو ریت بزنید شاید بدرد کسی خورد داستان از این قراره که من سه روز پیش یه آگهی زمین گذاشتم تو دیوار که قیمت نسبتا بالایی داشت از اون روز حداقل ۶ ۷ نفر بهم زنگ زدن که آقا بیا بدهیتو بده به هرکدومم میگفتم اشتباه گرفتید کاملا محترمانه میگفتن ببخشید و قطع میکردن
امیررضا@Amirreza_140

ملت از چیزایی میخوان پول دربیارن که آدم پشماش میریزه

فارسی
39
17
631
164.3K
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
@DonShumi @elisaleh5 گه نخور نفهم متنو بخون . هر خری میدونه هر ماشینی تو سر بالایی با سرعت کم نمیتونه.
فارسی
0
0
0
1
Don Shumi Min Gi
Don Shumi Min Gi@DonShumi·
@elisaleh5 آفرین دستتو گذاشتی رو بوق؟ بعد گناه ساکنین اون محل چی بود که تو ضعف رانندگی و عمل کلاچ داری؟؟؟ کلا خانوم ها تنها چیزی که از رانندگی یاد میگیرن دست گذاشتن رو بوقه
فارسی
2
0
0
411
eli .saleh
eli .saleh@elisaleh5·
آقا پسری که امروز تو سربالایی کوچه پس کوچه های نیاوران با ماشین شاسی و اتوماتت جلو من بودی و با دوستت حرف میزدی و مورچه وار بالا میرفتی و یه جا مجبور شدم واسه اینکه تو شیب داغون نمونم واست یه جوری بوق کشیدم که ترسیدی و یه دفعه گرفتی وسط خیابان معذرت میخوام ولی یاد میگیری که👇
فارسی
9
1
422
72.3K
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
رفتم بقالی چیزمیز خریدم. یهو پسره گفت اشنا دارم ویسکی خوب میفروشه خواستی.گفتم عه.گفت اخه دیدم خریداتو گفتم معرفی کنم🙁 حاجی این فقط لایف استایل منه. بخدا بساط ندارم امشب🥲
فارسی
0
0
0
9
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
@lldondonll اره بابا لاشی بود خیلی. البته من 80درصد اکسام این گهو خوردن😐 نمیدونم چیه تریسام طلبه بدنم انگار 🙁
فارسی
0
0
0
14
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
یادم اومد ک اکسم لاشیم میگفت بیا تریسام و این کسکش بازیا. گفتم باشه ولی منم تریسام میخوام با پسر دیگه همه چی متقابله. با لکنت گفت باشه. ولی سرعت ماشین یهو رفت رو 140 😂😂😂😂 🤗
Alice in mullah land@lldondonll

این زیر اکثر کسایی که نوشتن دوباره خیانت کرد دخترن میبینید؟ پسرا خیانت رو نمیبخشن، شما هم نبخشید

فارسی
1
0
1
146
من بی ادبم
من بی ادبم@fakafbaba·
@Shahykb نه شاهد یورتمه رفتنشان از پله هذی ترقی و موفقیت بودم اما
فارسی
0
0
0
11
شاهی
شاهی@Shahykb·
شماها خودتون تاحالا ديدين كسی كه بهتون بدی كرده تاوانش رو پس بده؟
فارسی
771
4
1.1K
166.9K