رضوى
255 posts


لازم لما يكون مباراة لمصر يقسمو الشاشة نصين كاميرا على الملعب وكاميرا على حسام حسن
هنا@hannahkhaled16
العربية

@radwahpriv اكونتي البرايفت
اللي مش هقبله يبقى مش عايزة ادخله عشان متبعتوش تاني
العربية

عملت اشياء جديدة 🥳




RAZ@RAZMAAMOUN
كله بسألني رزان فرجينا ايبادك رزان فرجينا تلفونك اشغلتوني ترا خلصوني شوفوا ايبادي
العربية






