e

757 posts

e

e

@hypnoticVanilli

参加日 Ocak 2026
255 フォロー中118 フォロワー
e
e@hypnoticVanilli·
@mammamiyos @efervese canim ben kart kullaniyorum 🤭 evet ama sure asimi olunca qr da okutulmuyor🥲 turnike sirasi beklemek istemiyorsan da seni bekletene tepkini gosterebilirsin
Türkçe
0
0
0
13
mamma mia
mamma mia@mammamiyos·
@hypnoticVanilli @efervese tekrar şifre girmeden kullanabiliyorsun 10 kere her sseferinde giriş mi yapıyorsunuz ya turnike kuyruklarının sebebi belli oldu
Türkçe
1
0
0
11
efervesing
efervesing@efervese·
qr okutan insanlara otobuse en son binme cezasi verilmeli
Türkçe
56
88
6.2K
285.9K
duygusal baby
duygusal baby@lunacollectivee·
zorbalarınızın burcu neydi? benimkiler boğa/aslandı🤠 bu burçların pisi o kadar pis ki, kendilerini sürekli sizle kıyaslarlar her şeyinize özenirler, onlardan daha iyi olmanızı istemezler çünkü özgüvensizlerdir. içten içe size hasetli davranıp mutlu olmanızı istemezler. Ama Allah onların gözü önünde birçok mükâfatı size yaşatır karma olarak. gölge yönünü çalıştıranlardan bahsediyorum tabii ki.
Türkçe
29
5
161
12.4K
e
e@hypnoticVanilli·
zara bu etekten 5 tane falan mi uretti allah askina
e tweet media
Türkçe
0
0
2
35
e
e@hypnoticVanilli·
sevdigim insanlara serpme kahvaltı hazirlamayi cok seviyorum inanilmaz ozeniyorum ve sevgimi de katiyorum tabi ki 🌹
Türkçe
0
0
2
22
e がリツイート
ra
ra@kiziyorumm·
kibarliktan atilan daveti reddetmek icin yasadigimiz stres
Türkçe
0
1
16
187
e
e@hypnoticVanilli·
@souImate2023 Askimm o gunun vibeına ne zaman ulasiriizz
Türkçe
1
0
1
18
e
e@hypnoticVanilli·
@eczanecibayan bu urun ne ise yariyorr 🥹
e tweet media
Türkçe
2
0
3
1.2K
eczanecibayan
eczanecibayan@eczanecibayan·
hastaya "evde güneş kremi varsa yenisini almayın en iyisi evdekidir" dedikten sonra benim ev
eczanecibayan tweet media
Türkçe
23
2
685
62.4K
e
e@hypnoticVanilli·
hayalimdeki arabanin 0 modelinin 8-10 milyon oldugunu ogrendim dun gece. bu zamana kadar cesaret edip bakamamistim ben bu arabayi nasil alicam yaaaa
Türkçe
0
0
1
72
e
e@hypnoticVanilli·
@zzz6eee olabilir her urun herkes de guzel durucak diye bi kaide yok djdjsksk ben de olmadi 🌹
Türkçe
0
0
0
374
kukuleta
kukuleta@withoatmilky·
@hypnoticVanilli ben goz pinarlarim icin kullaniyodum beyaz kalem ustune aydinlatici etkisi veriyordu cok begenmistim
Türkçe
1
0
1
3.2K
e
e@hypnoticVanilli·
@iremtarot gunes kova yukselen akrep (emin degilim annemin dedigi saate gore) ay boga
Türkçe
0
0
0
163
İrem Tarot
İrem Tarot@iremtarot·
Beraber haritanızdaki elementi hesaplayalım. Aşağıya güneş, asc, ay burçlarınızı yazın.
Türkçe
52
1
45
18K
e
e@hypnoticVanilli·
@kecitarot Ben de gitmeyi düsünüyorum ama ütopik bir rakam ödemekten çekiniyorumm
Türkçe
1
0
1
12.9K
ünsüzlerin tarotçusu keçi imaro
Sephora’ya kaş yaptırmaya gitmek enayilik midir? Çok pahalı ama mesela 3 ayda bir gidip düzelttirip sonra kendim çıkan yerleri falan yapsam kckwkdk
Türkçe
51
1
416
204.7K
e
e@hypnoticVanilli·
basvurcak acaba
Türkçe
0
0
0
78
e
e@hypnoticVanilli·
bizim e devlet verilerimiz kac milyon kisinin elinde? kardesimde oyundan para istemisler vermeyince de 14 yasindaki bi velet annemi yurtdisindan arayip tehdit falan ediyo babami falan ariyo hukuki yollara basvurcam diyo istedigi para da 2k amk veleti hukuki yollara hangi parayla
Türkçe
1
0
1
106
e
e@hypnoticVanilli·
cennet sey olabilir mi venti boy berry hibiscus ekstra ozlu ve ekstra parcacikli
Türkçe
0
0
1
64
e
e@hypnoticVanilli·
@raportory saraba bu kadar anlam yuklenmesi bir turnusol olabilir mi
Türkçe
0
0
0
900
Raportory
Raportory@raportory·
2,5 yaşındaki oğlu için şarap koleksiyonu oluşturan kadın:
Türkçe
230
29
1.2K
1.6M
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
Kağıthane’de motosikletli kadın sürücü, trafikte yol verme meselesi nedeniyle tartıştığı aracın önünü kesti. “İ*nesin oğlum sen”
Türkçe
369
100
2.2K
1.4M