oldguy

8.7K posts

oldguy banner
oldguy

oldguy

@oldguy4567906

روی سنگ قبرم هم فقط بنویسید: #از_دموکراسی_بگو #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #اعتراضات_و_اعتصابات_سراسری

Islamic Republic of Iran 参加日 Nisan 2024
1.3K フォロー中274 フォロワー
固定されたツイート
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
بیانیه آغازین گفتمان ایما در روزگاری که میهن ما، ایران، میان چنگال‌های سنگین قدرت‌های جهانی و داخلی گرفتار آمده، سکوت دیگر خیانت است. ما نه چشم به شرق داریم، نه دل به غرب بسته‌ایم. ما نه زمین بازی هستیم، نه کارت در دست دیگران.
فارسی
2
0
5
2.7K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@NasehMohi @themedicwolf1 نه فدات بشم خیلی از نیروهای مسلح رو از نزدیک میشناسم،برای تمام این درگیری های چند سال اخیر به خیابون برده میشدند خودشون می‌گند حد اکثر یک سوم پرسنل در درگیری و شلیک به مردم اقدام کردند،اون دو سوم هم انسانیت دارند حکومت ج.ا هم یک دیکتاتوری تمامیت خواه هست، مثل خوشچفسکو یا کرهشمالی
فارسی
1
0
1
24
Echinops
Echinops@NasehMohi·
@oldguy4567906 @themedicwolf1 لابد برای اون ۱۶۰ هزار نفری میگید که ریزش کردن روی پهلوی!! حکومت در یک سال یک آشوب و یک جنگ رو از سر گذراند و در حال پوست اندازی به موقع(برای خودش البته) است این حرف‌ها دیگر جایی ندارد.
فارسی
1
0
1
22
چامارتین
چامارتین@themedicwolf1·
سوال یک میلیون دلاری، آیا باید برای زنان، به واسطه‌ی زن بودنشان، حقوق و مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته شود؟
فارسی
86
0
97
12.6K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@DawnAndTheX @Parhamkingspm باید خیلی خیلی محکم باهاشون مقابله کنیم اتحاد و جلوگیری از به خشونت کشیدن هرگونه مقابله شرط اصلی هست. ولی نمی‌دونم چطور میشه. ایران هیچ وقت جای خوبی برای زندگی نخواهد شد.
فارسی
0
0
0
15
Dawn
Dawn@DawnAndTheX·
@Parhamkingspm به زودی دوباره شروع میکنن مردم رو آزار دادن
فارسی
3
0
20
695
ParhamKingSPM
ParhamKingSPM@Parhamkingspm·
اینایی که میگفتن با مبارزه‌ی مدنی تونستن حجاب رو آزاد کنن کدوم گوری هستن پس؟ کصکشا این وضعیت رو می‌بینید؟ شرح ویدئو: چندتا عرزشی یکشنبه ۳۱ خرداد در منطقه مهرآباد جنوبی شهر تهران، به بهانه‌ی حجاب این شهروند رو آزار میدن و به تماس با پلیس و برخورد باهاش تهدیدش میکنن.
فارسی
42
301
1.7K
37.5K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@reshadkamangar توی ۲۵ سال سیلاکس و دو سه مدل ملین رو نشناخته؟ هیچ کدام هم نیاز به نسخه ندارند.
فارسی
0
0
0
36
reshad
reshad@reshadkamangar·
بابت شکایت های الکی نصف شب هم‌چنان رکورد دست خودمه که یکی ساعت سه شب اومد گفت 25 ساله یبوست دارم 😂
فارسی
8
0
46
35.1K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@Parhamkingspm گروه های تندرو همیشه بودند، هستند و خواهند بود، الآن هم توی آلمان افرادی هستند که معتقدند حزب نازی و تفکرات هیتلر و هیملر درست بوده، این جامعه و قانون هست که باید با عکس‌العمل درست اون آدمهای تندرو رو مهار کنه.
فارسی
0
0
0
22
oldguy がリツイート
YeKiYeKi
YeKiYeKi@YEKIazYEKI·
خانواده‌ی #نوید_نجاران ویس داده و خواهش کرده صدای نوید باشیم که قاضی مرک صلواتی براش اع.دام صادر کرده اونوقت #نه_به_اعدام رو‌ مسخره میکنن عده‌ای. به چشمای خانواده دلاورانمون نگاه کنین و مسخره کنین تلاش جمعیمونو واسه زندگی #بچه_های_اکباتان
Alireza Manafi@AManafii

#نوید‌_نجاران از بچه‌های پرونده اکباتان در خطر اعدام قرار دارد. بعد از دو بار حکم تبرئه از دادگاه کیفری، الان صلواتی حکم اعدام صادر کرده. صدای نوید باشیم.

فارسی
6
99
358
6.4K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@4lir3z چرا باید با هم بجنگیم، بیایم همدیگر رو بپذیریم و با هم از آزادی بیان حرف بزنیم.
فارسی
0
0
1
10
A R S
A R S@4lir3z·
روزهای زوج با عرزشی ، روز های فرد با سلطنت طلب و آخر هفته ها با مجاهدین میجنگم . #نه_شاه_نه_شیخ #نه_سلطنت_نه_رهبری
فارسی
0
0
5
104
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@NasehMohi @themedicwolf1 عفو مشروط بهترین و عادلانه ترین راهه برای اتحاد مردم و پرسنلی از نیروهای مسلح که دستشون به خون هموطنانمان آلوده نیست. درست مثل عفو مشروط زمان اتحاد آلمان. خیلی ذهنم درگیر هست همه اش دارم به آینده فرزندان ایران فکر میکنم.
فارسی
1
0
0
16
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@NasehMohi @themedicwolf1 من معتقدم زن‌های ایران بالاخره توانستند با انقلاب مهسا بخش کوچکی از حقوقی که هزاران سال بود توسط سنت و دین و مردان مستبد نداشتند رو بگیرند. یکیش آزادی پوشش هست، یکی هم حق رعایت رفاهشون در محیط های کار و فعالیت اجتماعی هست.
فارسی
1
0
0
61
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah من به شخصه دچار حملات پانیک هستم و از هرگونه خشونت خیلی شدید و گاهی تا ماه ها دچار حملات عصبی میشم ولی تغریباً همیشه مقابل صدا و سیما در حال پیاده‌روی هستم، اگر جمعیتی تشکیل بشه بریم برای تصرف صدا و سیما، حاضرم جونم رو هم بدهم برای لحظه سقوط جمهوری اسلامی.
فارسی
0
0
1
6
Masoud Tadayouni
Masoud Tadayouni@tadayouni·
@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah افرادی که اوم کشتن حتی انهای که سواد وحشتناک بودن و انهای که ظلم کردند حتی مردم بی گناه را کتک زدن و یک سری نگاه کردن مقصر هستند و باید جواب پس بدهند تمام. دیگه با کسی تعارف نیست
فارسی
2
0
1
38
Vahid 🖤
Vahid 🖤@Vahid_Esfa_Shah·
بشکند دستت ای احمق جاهل، لعنت براین آیین و مذهبی که شما دارید. سازمان ملل: در سه ماه اول سال ۲۰۲۶، حداقل ۳۹ زن در #افغانستان در ملاعام شلاق خوردند ۲.۲ میلیون دختر وزن از درس وتعلیم محروم شدند. جواب این مرتجعین مثل عقب‌مانده‌های خودمان فقط دراین شعار نهفته است. #زن_زندگی_آزادی
فارسی
7
31
208
2.6K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@NasehMohi @themedicwolf1 دکتر شما چقدر قشنگ حرفی که من میخواهم بگم رو میگید. تا ابد #زن_زندگی_آزادی #اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶ #عفو_مشروط سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی
1
0
0
140
Echinops
Echinops@NasehMohi·
بله! اما نباید اسمش رو حقوق و مزایای ویژه گذاشت ایران میگفت برای تنگه عوارض نمیگیریم بلکه هزینه امنیت و محیط زیست میگیریم. اما حداقل دو دلیل هست برای جواب بله ۱. زنان فرق دارند؛ باردار می‌شوند، شیر میدهند،پریود می‌شوند اگر در مورد این ویژگی‌ها پیش‌بینی نشود و امتیاز‌هایی که در مورد مردان نیست به آن‌ها داده نشود حذف میشوند و این نباید روی دهد! مثلا مرخصی زایمان و بارداری و کمک‌های دیگری در این مورد ۲. زنان هزاران سال مورد تبعیض و سرکوب شدید بوده‌اند و از بسیاری حقوق و مزایا محروم شده‌اند و در این مورد نیاز به تبعیض مثبت هست تا رشد اجتماعی و اقتصادی کنند!
فارسی
11
5
227
2K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@GoodForAll12 @IsraelPersian ولی باز هم ثابت شد هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی‌گیره
فارسی
0
0
0
10
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@GoodForAll12 @IsraelPersian من هم قبلاً واقعی و با تحلیل و مشاهده نتیجه گرفته بودم با این که معتقد بودم دشمنِ دشمنِ من نمیتونه دوست من باشه ولی متعصفانه بخاطر تندروهای مذهبی بخاطر منافع شخصیشون و زیر پا گذاشتن اصول لیبرالیسم از ما سپر انسانی ساختند درست مثل تمام این ۴۷ سال گذشته. محسن رضایی کربلای۴
فارسی
1
0
0
73
اسرائیل به فارسی
به هلاکت رسید: زکی یوسف محمود ابومصطفی، تروریست عضو جهاد اسلامی که در جریان قتل عام ۷ اکتبر به کیبوتص نیر عوز نفوذ کرده و در ربودن کودک اسرائیلی یاگل یعقوب شرکت داشت، به هلاکت رسید.
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
664
1.1K
13.6K
200.6K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@IsraelPersian بله من هم کاملاً موافق دستگیری و محاکمه افرادی مثل زکی یوسف محمود ابومصطفی هستم و از طرف دیگر هم مخالف تصرف عدوانی محل سکونت افراد دیگر هستم هم "زکی" باید عادلانه محاکمه و به سزای عملش برسه هم فرمانده و سربازی که خانه و زمین دیگران رو میگیرند باید محاکمه بشوند.
فارسی
0
0
0
100
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@maedema3 @IsraelPersian ۱- شهید هدفی دارد، برای هدف توسعه سرزمینی یا دفاع از سرزمین خودش جان میدهد، کودک دو ساله شهید نمیشه به قتل میرسه، بچه ها و مربی های مدرسه میناب به قتل رسیدند. ۲- سه هفته قبل از تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران جمهوری اسلامی دهها کودک از چند ماهه تا ۱۷ سالهء بی‌دفاع رو بقتل رسوند.
فارسی
0
0
1
67
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@mhuoorehgvbmn همیشه تن شما سلامت و دلتون خوش باشه. سختی داره و خیلی هم سختی داره. عابدی هم خیلی کم هست. ای کاش کشاورزی ایران هم بتونه تمام مکانیزه بشه و انحصار تجارت و حمل میوه ازبین بره تا شما درست و به اندازه زحماتتون درامد داشته باشید.💐
فارسی
1
0
1
22
🌿🌱Dr_GreenSavior🍀🌱
از شدت گرما بار آوردیم داخل اتاق کارگری ببینید ما به چه سختی نون در میاریم بعد بگید ، خوش بحال دهاتی ها 🥺😔 یکی هم نمیگی خدا قوت
🌿🌱Dr_GreenSavior🍀🌱 tweet media🌿🌱Dr_GreenSavior🍀🌱 tweet media
فارسی
59
2
346
7.4K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
برادر آدم رو به فجیترین و ترسناکترین شکل به قتل رساندند و بعدش خودش رو به سخت ترین شکل برای دادخواهی و انسان با اخلاق بودن شکنجه میکنند. یه سری #سطلی_سپاهی هم از این کثافتِ ج.ا حمایت میکنند. #اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶ #عفو_مشروط
اسماعیل@esmaeils1169

جواد علیکردی به ۱۸ سال حبس، دو سال تبعید به سراوان و انفصال دائم از وکالت محروم شد.

فارسی
0
0
0
17
-
-@sedayedovvom·
@oldguy4567906 @ordinarydragon2 ولی این مشکل را حتی در شهرهای بزرگ که به اندازه کافی متخصص هم دارند میبینیم. کشورهای توسعه یافته مثل انگلیس و کانادا که خدمات رایگان دارند با مشکل کمبود نیرو مواجه هستند ولی مهم نیست چند نفر در صف هستند پزشک موظف است اطلاعت کاملی از بیماری در اختیار مریض بگذارد.
فارسی
1
0
1
18
یه اژدهای معمولی
یه اژدهای معمولی@ordinarydragon2·
اینترن طب که بودم، یه کوچولوی کمتر از ۲ سال اومده بود که از تخت خورده بود زمین ولی هیچ علائمی نداشت. معاینه اش کردم و تحت نظرش گرفتم و کوچولو همچنان حالش خوب بود. وقتی میخواستم ترخیصش کنم، علائم خطر رو به خانوادش توضیح دادم و گفتم اگه اینجوری شد، سریع بیاین اورژانس. اون شیفت من
یه اژدهای معمولی@ordinarydragon2

◾️یه نقد بسیار بسیار مهم و به جایی که به کادر درمان وارده، ادبیات و نحوه ی صحبت کردنشون با بیماره. تعداد زیادی از بیماران، خاطرات ناخوشایندشون بخاطر نحوه ی صحبت و برخوردی هست که دیدن. این نقدی هست که واقعا به جاست و به جای انکارش، باید تلاش برای اصلاحش بشه.

فارسی
38
10
1.3K
117K
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah دقیقاً، تازه یه سری هم هستند که معتقدند ج.ا دستش برای پیشبرد کشور بسته هست و این هم تقصیر مردم هست. #اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶ #عفو_مشروط سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی
1
0
0
9
Masoud Tadayouni
Masoud Tadayouni@tadayouni·
@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah هیچ موقعه یک عقیده بصورت کامل از بین‌نمی‌رود چکن همیسه بک سری اون عقیده فاسد را جور دیگری بزک نیکنند و به نسلی که از ان عقیده اطلاعیه ندارد و عملکرد اون عقیده در دوره حکومتش را ندیده قالب میکنند. مثل سلطنت طلب ها که هیلی ها از تسل جدید فور نیکنند که حکومت پهلوی و ان دوره کشور گل
فارسی
1
0
2
12
oldguy
oldguy@oldguy4567906·
@iM4n_ توصیه دوستانه مدتی طولانی گوشی رو زیاد دستتون نگیرید چون ممکنه خیلی بدتر تاثیر بگذارد روی شما.
فارسی
0
0
1
107
iM4n Emperor
iM4n Emperor@iM4n_·
درود من #امیرحسین_صیرفی، اواسط اسفند سال 1404 به قید وثیقه آزاد شدم متاسفانه با وجود گذشت چندین ماه هنوز حال و احوال مناسبی ندارم تازه موفق شدم اکانت‌هامو برگردونم -زیاد قصد فعالیت مجازی ندارم صمیمانه ممنونم از همه کسانی که این مدت صدای من بودن ❤️🙏
iM4n Emperor tweet media
فارسی
41
39
448
8.8K