固定されたツイート
oldguy
8.7K posts

oldguy
@oldguy4567906
روی سنگ قبرم هم فقط بنویسید: #از_دموکراسی_بگو #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #اعتراضات_و_اعتصابات_سراسری
Islamic Republic of Iran 参加日 Nisan 2024
1.3K フォロー中274 フォロワー

@NasehMohi @themedicwolf1 نه فدات بشم خیلی از نیروهای مسلح رو از نزدیک میشناسم،برای تمام این درگیری های چند سال اخیر به خیابون برده میشدند خودشون میگند حد اکثر یک سوم پرسنل در درگیری و شلیک به مردم اقدام کردند،اون دو سوم هم انسانیت دارند
حکومت ج.ا هم یک دیکتاتوری تمامیت خواه هست، مثل خوشچفسکو یا کرهشمالی
فارسی

@oldguy4567906 @themedicwolf1 لابد برای اون ۱۶۰ هزار نفری میگید که ریزش کردن روی پهلوی!!
حکومت در یک سال یک آشوب و یک جنگ رو از سر گذراند
و در حال پوست اندازی به موقع(برای خودش البته) است
این حرفها دیگر جایی ندارد.
فارسی

@DawnAndTheX @Parhamkingspm باید خیلی خیلی محکم باهاشون مقابله کنیم اتحاد و جلوگیری از به خشونت کشیدن هرگونه مقابله شرط اصلی هست.
ولی نمیدونم چطور میشه.
ایران هیچ وقت جای خوبی برای زندگی نخواهد شد.
فارسی

@reshadkamangar توی ۲۵ سال سیلاکس و دو سه مدل ملین رو نشناخته؟
هیچ کدام هم نیاز به نسخه ندارند.
فارسی

@Parhamkingspm گروه های تندرو همیشه بودند، هستند و خواهند بود، الآن هم توی آلمان افرادی هستند که معتقدند حزب نازی و تفکرات هیتلر و هیملر درست بوده، این جامعه و قانون هست که باید با عکسالعمل درست اون آدمهای تندرو رو مهار کنه.
فارسی
oldguy がリツイート

خانوادهی #نوید_نجاران ویس داده و خواهش کرده صدای نوید باشیم که قاضی مرک صلواتی براش اع.دام صادر کرده
اونوقت #نه_به_اعدام رو مسخره میکنن عدهای. به چشمای خانواده دلاورانمون نگاه کنین و مسخره کنین تلاش جمعیمونو واسه زندگی
#بچه_های_اکباتان
Alireza Manafi@AManafii
#نوید_نجاران از بچههای پرونده اکباتان در خطر اعدام قرار دارد. بعد از دو بار حکم تبرئه از دادگاه کیفری، الان صلواتی حکم اعدام صادر کرده. صدای نوید باشیم.
فارسی

@NasehMohi @themedicwolf1 عفو مشروط بهترین و عادلانه ترین راهه برای اتحاد مردم و پرسنلی از نیروهای مسلح که دستشون به خون هموطنانمان آلوده نیست.
درست مثل عفو مشروط زمان اتحاد آلمان.
خیلی ذهنم درگیر هست همه اش دارم به آینده فرزندان ایران فکر میکنم.
فارسی

@NasehMohi @themedicwolf1 من معتقدم زنهای ایران بالاخره توانستند با انقلاب مهسا بخش کوچکی از حقوقی که هزاران سال بود توسط سنت و دین و مردان مستبد نداشتند رو بگیرند.
یکیش آزادی پوشش هست، یکی هم حق رعایت رفاهشون در محیط های کار و فعالیت اجتماعی هست.
فارسی

@oldguy4567906 @themedicwolf1 خیلی ممنون
ولی این هشتگهای( از نظر من مسخره) چیه؟
فارسی

@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah من به شخصه دچار حملات پانیک هستم و از هرگونه خشونت خیلی شدید و گاهی تا ماه ها دچار حملات عصبی میشم ولی تغریباً همیشه مقابل صدا و سیما در حال پیادهروی هستم، اگر جمعیتی تشکیل بشه بریم برای تصرف صدا و سیما، حاضرم جونم رو هم بدهم برای لحظه سقوط جمهوری اسلامی.
فارسی

@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah افرادی که اوم کشتن حتی انهای که سواد وحشتناک بودن و انهای که ظلم کردند حتی مردم بی گناه را کتک زدن و یک سری نگاه کردن مقصر هستند و باید جواب پس بدهند تمام. دیگه با کسی تعارف نیست
فارسی

@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah ببخشید بخاطر خطای تایپی متوجه منظورت نشدم.
فارسی

@NasehMohi @themedicwolf1 دکتر شما چقدر قشنگ حرفی که من میخواهم بگم رو میگید.
تا ابد
#زن_زندگی_آزادی
#اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶
#عفو_مشروط
سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی

بله!
اما نباید اسمش رو حقوق و مزایای ویژه گذاشت
ایران میگفت برای تنگه عوارض نمیگیریم بلکه هزینه امنیت و محیط زیست میگیریم.
اما حداقل دو دلیل هست برای جواب بله
۱. زنان فرق دارند؛ باردار میشوند، شیر میدهند،پریود میشوند
اگر در مورد این ویژگیها پیشبینی نشود و امتیازهایی که در مورد مردان نیست به آنها داده نشود حذف میشوند و این نباید روی دهد! مثلا مرخصی زایمان و بارداری و کمکهای دیگری در این مورد
۲. زنان هزاران سال مورد تبعیض و سرکوب شدید بودهاند و از بسیاری حقوق و مزایا محروم شدهاند و در این مورد نیاز به تبعیض مثبت هست تا رشد اجتماعی و اقتصادی کنند!
فارسی

@GoodForAll12 @IsraelPersian ولی باز هم ثابت شد هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره
فارسی

@GoodForAll12 @IsraelPersian من هم قبلاً واقعی و با تحلیل و مشاهده نتیجه گرفته بودم با این که معتقد بودم دشمنِ دشمنِ من نمیتونه دوست من باشه ولی متعصفانه بخاطر تندروهای مذهبی بخاطر منافع شخصیشون و زیر پا گذاشتن اصول لیبرالیسم از ما سپر انسانی ساختند درست مثل تمام این ۴۷ سال گذشته.
محسن رضایی کربلای۴
فارسی

@IsraelPersian بله من هم کاملاً موافق دستگیری و محاکمه افرادی مثل زکی یوسف محمود ابومصطفی هستم و از طرف دیگر هم مخالف تصرف عدوانی محل سکونت افراد دیگر هستم هم "زکی" باید عادلانه محاکمه و به سزای عملش برسه هم فرمانده و سربازی که خانه و زمین دیگران رو میگیرند باید محاکمه بشوند.
فارسی

@maedema3 @IsraelPersian ۱- شهید هدفی دارد، برای هدف توسعه سرزمینی یا دفاع از سرزمین خودش جان میدهد، کودک دو ساله شهید نمیشه به قتل میرسه، بچه ها و مربی های مدرسه میناب به قتل رسیدند.
۲- سه هفته قبل از تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران جمهوری اسلامی دهها کودک از چند ماهه تا ۱۷ سالهء بیدفاع رو بقتل رسوند.
فارسی

@mhuoorehgvbmn همیشه تن شما سلامت و دلتون خوش باشه.
سختی داره و خیلی هم سختی داره.
عابدی هم خیلی کم هست.
ای کاش کشاورزی ایران هم بتونه تمام مکانیزه بشه و انحصار تجارت و حمل میوه ازبین بره تا شما درست و به اندازه زحماتتون درامد داشته باشید.💐
فارسی

برادر آدم رو به فجیترین و ترسناکترین شکل به قتل رساندند و بعدش خودش رو به سخت ترین شکل برای دادخواهی و انسان با اخلاق بودن شکنجه میکنند.
یه سری #سطلی_سپاهی هم از این کثافتِ ج.ا حمایت میکنند.
#اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶
#عفو_مشروط
اسماعیل@esmaeils1169
جواد علیکردی به ۱۸ سال حبس، دو سال تبعید به سراوان و انفصال دائم از وکالت محروم شد.
فارسی

@oldguy4567906 @ordinarydragon2 ولی این مشکل را حتی در شهرهای بزرگ که به اندازه کافی متخصص هم دارند میبینیم. کشورهای توسعه یافته مثل انگلیس و کانادا که خدمات رایگان دارند با مشکل کمبود نیرو مواجه هستند ولی مهم نیست چند نفر در صف هستند پزشک موظف است اطلاعت کاملی از بیماری در اختیار مریض بگذارد.
فارسی

اینترن طب که بودم، یه کوچولوی کمتر از ۲ سال اومده بود که از تخت خورده بود زمین ولی هیچ علائمی نداشت. معاینه اش کردم و تحت نظرش گرفتم و کوچولو همچنان حالش خوب بود. وقتی میخواستم ترخیصش کنم، علائم خطر رو به خانوادش توضیح دادم و گفتم اگه اینجوری شد، سریع بیاین اورژانس.
اون شیفت من
یه اژدهای معمولی@ordinarydragon2
◾️یه نقد بسیار بسیار مهم و به جایی که به کادر درمان وارده، ادبیات و نحوه ی صحبت کردنشون با بیماره. تعداد زیادی از بیماران، خاطرات ناخوشایندشون بخاطر نحوه ی صحبت و برخوردی هست که دیدن. این نقدی هست که واقعا به جاست و به جای انکارش، باید تلاش برای اصلاحش بشه.
فارسی

@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah دقیقاً، تازه یه سری هم هستند که معتقدند ج.ا دستش برای پیشبرد کشور بسته هست و این هم تقصیر مردم هست.
#اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶
#عفو_مشروط
سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی

@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah هیچ موقعه یک عقیده بصورت کامل از بیننمیرود چکن همیسه بک سری اون عقیده فاسد را جور دیگری بزک نیکنند و به نسلی که از ان عقیده اطلاعیه ندارد و عملکرد اون عقیده در دوره حکومتش را ندیده قالب میکنند. مثل سلطنت طلب ها که هیلی ها از تسل جدید فور نیکنند که حکومت پهلوی و ان دوره کشور گل
فارسی

















