pegah

1.7K posts

pegah

pegah

@pegah_____

حال دیوانگی من بنگر، هیچ مگو...

参加日 Mart 2020
164 フォロー中111 フォロワー
pegah がリツイート
soh3il
soh3il@soh3il·
امیرپارسا فقط یک استوری معمولی گذاشت، اون هم یک روز قبل از شروع این اتفاقات، حالا یک ماهه این بچه سر هیچ و پوچ گوشه زندان افتاده. قضاوت کردن از دور، وقتی خودت تو حاشیه امن هستی، خیلی ساده هست. اون بنده خدا بعد از کلی تلاش تازه داشت کمی از مزه موفقیت سالها خاک خوریش رو میکشید. واقعاً منصفانه نیست برای اینکه یکی اینجوری بیاد بشورتش چنین هزینه سنگینی بده. اگر ادعای ایستادگی داریم، بار این هزینه را خودمون به دوش بکشیم، نه اینکه از دیگران خرج کنیم.
Ali Bornaei@abornaei

کسی از این دلقک خبر داره؟!! از این ملیجک بعد کشته شدن ۶-۳۵ هزار تا آدم یه همدردی خشک و خالی شنیدین؟!! تسلیتی، ابراز موضعی، حرفی، سخنی؟!! بلبلی کردنش ففط مال روزای خوش پول پارو کردن بود؟! تو عزای ملت لال شد؟! داره پولهایی که از پامپ و مامپ درآورده رو خرج میکنه یا موش زبونش رو خورده؟!

فارسی
192
191
6K
404.8K
pegah がリツイート
موسیو آرسن
موسیو آرسن@Arsen1388·
من از جنت‌خواه @jannatkhah_ir خوشم نمیاد، البته خیلی از مطالبش‌رو تا قبل از بازداشتش می‌خوندم! بعد از اینکه آزاد شد یه کلیپ ازش دیدم که هرچی گشتم پیداش نکردم! در اونجا حرف جالبی زد،گفت: من و تو تا وقتی میتونیم باهم حرف بزنیم که هردو هدفمون گفتگو کردنه، اما وقتی تو اسلحه‌ات‌رو/۱
فارسی
44
12
1.5K
191.9K
pegah がリツイート
مَهسو
مَهسو@mtdmahsa_·
چطور بعد از پرت شدن مغز یک انسان کف خیابون جلو چشم همسر و بچه خودش دنیا تموم نشد؟ چرا قیامت نشد؟ چرا همه چیز هنوز ادامه داره؟
فارسی
57
884
14.9K
164.2K
pegah
pegah@pegah_____·
دنبال چی اید ؟ بعد این همه کشته هنووووز دارید بازداشت میکنید ؟! وقاحتتون ، حماقتتون حدش کجا ست؟؟
فارسی
0
0
1
9
pegah
pegah@pegah_____·
گر بدين سان زيست بايد پست من چه بي شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوايي نياويزم از بلند كاج خشک كوچه ي بن بست گر بدين سان زيست بايد پاك من چه ناپاكم اگر ننشانم از ايمان خود، چون كوه يادگاري جاودانه بر تراز بي بقاي خاک
فارسی
0
0
0
21
pegah
pegah@pegah_____·
نقطه بدون بازگشت همینجا ست که اونی که عزیزش توی بیمارستانه اونی که توی کهریزکه دیگه نمیترسه خشمگینه و فریاد میزنه
فارسی
0
0
0
18
pegah
pegah@pegah_____·
اون ویدیو بابا سپهر رو هیچ وقت تا ته ندیدم هر بار میگفتم شاید الکی گفتن بهش، بازداشت اطلاعات سپاه باشه اسم نداده باشن فرستاده باشنش کهریزک بترسه الان که عکسشو دیدم جیگرم خون شد... ترس نکاشتید خشم کاشتید بیزارم ازتون بیزار
فارسی
0
0
0
81
pegah
pegah@pegah_____·
الان غمه با خشم بعدش میخواید چه کنید
فارسی
0
0
3
19
pegah
pegah@pegah_____·
این خون ها سیل میشه ...
فارسی
0
0
2
17
pegah
pegah@pegah_____·
با سلول سلول وجودم از شما ها متنفرم خواستم مجدد یادآوری کنم
فارسی
0
0
3
33
pegah
pegah@pegah_____·
حروم زاده اید وگرنه کدوم آدم درستی میتونه کاری که شما با بچه های مردم میکنه بکنه
فارسی
0
0
3
15
pegah
pegah@pegah_____·
عزیزی وگرنه من کی ده روز بابت یکی ناراحت بودم ...
فارسی
0
0
2
17
pegah
pegah@pegah_____·
ولی ۲۰۲۵ سال گه زدن به اعتمادم بود :) والا که الان به همه چی باید مشکوک باشم
فارسی
0
0
3
31
pegah
pegah@pegah_____·
تن و بدنم میلرزه اعتراضاتو میبینم تن و بدنم میلرزهه که باز قرارهه چند نفر زندانی و کشته شن
فارسی
0
0
3
15
pegah
pegah@pegah_____·
مامانم میگه تو که همیشه همه ماجرا ها رو زود اوکی میکنی حل میکنی برا خودت رها میکنی اینسری چرا اینجوری شدی :) اثرات عزیز بودن زیاد طرفم و انتظار نداشتن ازشه...
فارسی
0
0
2
24
pegah
pegah@pegah_____·
ولی به تو نمیرسید اینجوری ناراحتم کنی به خودم باختم واقعیت به خودمی که تو رو یه تیکه از وجودش میدید منی که هنوز بین این گریه ها فکر میکنم چیکار کنم خوشحالت کنم منی که ناراحت میشم از اینکه دهنم جلو بقیه بسته و نمیتونم ازت دفاع کنم
فارسی
0
0
3
26
pegah
pegah@pegah_____·
یه موقع هایی حرف زدن درباره یسری چیزا از خودت کم میکنه
فارسی
0
0
3
36
pegah
pegah@pegah_____·
اینکه هیچ جا نیستی آزارم میده عادی نمیشه واقعا از ته دل خوشحال میشم یادت میوفتم وقتی غم روی دلم سنگینی میکنه باز غم توام میاد قاطیش توی مشکل گیر میکنم یادت میوفتم که اگه بود میتونستم کمک بخوام عزیز رفته ام هنوز نبودنت عادی نمیشه و من بسیار دلتنگم جانم
فارسی
0
0
2
36
pegah
pegah@pegah_____·
آدم عوضی ، عوضیه دیگه تبصره و اما و اگر نداره
فارسی
0
0
1
30