Tarık Eroğlu

25K posts

Tarık Eroğlu banner
Tarık Eroğlu

Tarık Eroğlu

@profesorishere

#bitcoin : 205.700$ #ethereum : 15.260$ | Başarmak için, başarma arzunuzun başarısızlık korkunuzdan daha büyük olması gerekir...

参加日 Temmuz 2018
582 フォロー中214.8K フォロワー
固定されたツイート
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
Borsa’da para kazanmadının en püf noktasını nedir? Size örnekler ile anlatayım dostlar🔔 📌Finansal piyasalarda para kazanmanın en ama en püf noktası SAT’tır. En zor kısmı da Satmaktır. En kolay olanı ise alım yapmaktır. Örnekler ile açıklayım; 📌Piyasa düştüğünde fırsat görür ve kazanmak için kolayca alım yaparsın, yükselirkende bir yerden gireyimde 3-5 birşeyler kazanayım diyerek kolayca alım yaparsın. 📌Düşerken nasıl alım yapacağını bilmiyorsan büyük zarar edebilirsin,yükselirkende bu bir daha düşmez yükseldikçe yükseliyor diyip girer ve yine yükselirken nasıl alım yapacağını bilmiyorsan yine zarar edersin. GELELİM İŞİN PÜF NOKTASI “SAT”a 📌Yüksekten alım yaptın ve fiyat düşmeye başladı,zarar ettiğin için elin gitmez satmak almaktan daha zor gelir zararı kabul etmezsin ve daha çok zarar edersin. O yüzden Sat en önemlisidir. 📌Fiyat aldığın seviyeden daha yukarı gitti zaten kazanıyorsun daha çok kazanmak istersin giden varlığı satmak zordur bu yüzden yine satamazsan aldığın seviyenin altına gelir yine zarar edersin. O yüzden Sat en önemlisidir. 📌Elinde kâr edeni de zarar edeni de satmak en zorudur. Bu zor olanı başarabilirsen para kazanabilirsin. 📌Diğer önemli bir konu şu 100k$ ile X coini aldın bir de 1m$ ile Y coini aldın diyelim. İkiside %10 geri çekildi X coininde 10k zararı kabul edip satmak zordur ama Y coininde 100k$ zararı kabullenmek zordur. Bu nedenle boğa piyasasında elimizdeki rakam büyüdükçe ayı piyasası başladığındaki geri çekilmede büyük kârdan zararları kabullenmekte zorlanırız. Az çıksın satıcam dersin asla çıkmaz. O yüzden sat en önemlisidir. 📌10.000$ ı boğada 100.000$ yapmak kolaydır %1000 yapman gerekir ama %1000 karı %90 zarar siler atar. O yüzden Sat en önemlisidir. PEKİ NE YAPMAMIZ LAZIM? 📌Para kaybetmek,beklemek,zarar etmek,terste kalmak finansal piyasalarda normal bir süreçtir. Çünkü borsa psikolojik savaştır. 📌Boğa’da satmak için sabırlı olmak alım için sabırsız olmak kazandırır. Elindeki varlık yükseldi ve seni tatmin ettikçe kâr almak ve riski azaltmak çok önemlidir. Hiç birşey sonsuza kadar çıkmaz. 📌Ayı’da alım için sabırlı olmak,aldığını satmak için sabırsız olmak kazandırır. Yani özetle piyasaya göre stratejinizi değiştirmeli ve piyasa ayıda da boğada da olsa satmayı bilmemiz,bazı durumlarda ana kasadan bazı durumlarda kârdan zararı kabullenmemiz ve suların durulmasını beklememiz şart. Bu da tatmin olup masadan kalkıp bir süre izleme ile olur. Satmayı ve yeri geldiği zaman masadan kalkıp izlemeyi bilmelisiniz. Kârda iken ve zararda iseniz zarar daha ufakken SATmayı öğrenmeniz şart. Psikolojinizi buna göre ayarlayın. 📌Almadım x10 yaptı üzülmeyin. 📌Sattım x5 yaptı üzülmeyin. 📌Aldım düştü,ekleyecek kenarda para tut ve bu şekilde üzülme. Piyasadaki her iniş çıkışı yakalayamaz ve trade edemezsiniz. En tepeden satamaz en dipten alamazsınız( nadiren ve ciddi bilgiye sahipseniz bu olasılık biraz yükselir). Piyasada fırsatın her zaman olduğunu unutmayın ve alım yaptığınız kadar kolay şekilde o SAT tuşuna basmayıda bilin. Satmadığın sürece o kar senin değildir ama satmadığın sürece o zarar senindir‼️ #bitcoin #binance #lina #ethereum
Türkçe
166
490
3.5K
1.1M
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
@yargickripto Deşifre olduktan sonra kapanmışlar😂İkiside kıçlarını kapamış şaka gibi😊
Türkçe
1
0
0
626
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
#binance’i Fransa’dan şutlamışlar sanırım. Yunanistandaki MICA başvurusunu da geri çekmişler. Diğer yandan #bitcoin’de beklenmedik bir düşüş geldi. Birşeyler dönüyor ve belliki çatırdıyor. Daha önce defalarca uyardım. Bir gecede ne olduğunu anlamazsınız. Sabah bir bakmışsınız Binance yok. #bnb’nin bir gün sıfıra düşeceğini söylemiştim. Hâla da arkasındayım. Asıl hikaye ve kaos Trump sonrasında yaşanacak⏳
Tarık Eroğlu tweet mediaTarık Eroğlu tweet media
Türkçe
21
13
85
32.3K
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
Bu tarz hesaplara asla kanmayın ve prim vermeyin. DİKKAT EDİN‼️ Bir süredir Türkçe paylaşımlar yapan yeni bir hesap türedi. Bu hesap yok şöyle kazanıyoruö yok böyle kazanıyorum yok Binance ve Cz den insider bilgi alıyorum yok Cz beni takibe aldı ayağına bir çok fenomene reklam yaptırıyor. Şimdi de global marketinge başlamışlar😊 Öncelikle piyasa noname girerek böyle bir piyasada hesabını shilletmek için hiç kimse fenomenlere bu paraları vermez!!! Peki gerçek amaç ne? Bu marketingi kim finanse ediyor? Bu hesap kimin? Şahsen bu kadar basit parçayı birleştirmek çok kolay:) Bu süreç çok net şekilde #binance nin dark marketinge başladığının bir kokusu gibi geliyor. Hesap sadece binance görselleri paylaşıyor zaten. Bu hesabın ben binance odaklı yani onların kontrolünde yönetildiğini düşünüyorum. Hem tr de hem globalde bariz şekilde belirli bir bütçe ile tanıtıyorlar. Bunu bir pilot çalışma gibi düşünün. Eğer bu tarz hesaplar tutar ve müşteri çekerse, kendi token üretimleri gibi kendi hesaplarını türetecekler. İzleyin görün. Yakında benzer örnekleri çıkar. Peki neden yapıyorlar? Binance mevcut fenomenlerin kitlesini aldı ve bir süredir yaşanan boykot ile hem tr de olsun hem globalde olsun sayısız eleştiri ile, inanılmaz mide bulandırıcı işler ve sarı kafayla yaptıkları tarihi dump ile müşterileri kaybetti. Diğer borsalara kaptırdı. Bunları geri kazanmak için aynı fenomenleri kullanamaz. Mevcuttakiler eskidi ve güven kaybetti. Ee kendi bot hatun hesaplarıylada hacimler artmadı, eee ne yapalım ne yapalım kendi güven yaratan ve gerçekten inanılmaz para kazandırdığını düşünecekleri kendi fenomenlerimizi yapalım:) Bir iki de insider bilgi ile işlem yapıp paylaştıkmı tamamdır😊 Ulan insider bilgi dönüp dolaşacak, atıyorum:) Türkiye de Konyadan yönetilen bir hesaba mı gelecek😂😂 Hepsi planlı. Hem globalin hem tr nin paçası tutuşmuş durumda. Olası bir boğa sezonuna fenomen desteği olmadan girmek istemiyorlar. Tr tarafında onlarla çalışıp etkili olabilecek hesap sayısı yok denecek kadar az 1-2 yi geçmez. Ee hacimler düştü hedefler tutmuyor. Marketingcilerin koltukları sallantıda. O nedenle bu tarz hesaplar piyasaya sürüp fenomenmiş gibi kitlelerin iliğini sömürecekler. Bunun başka mantıklı açıklaması olamaz. Mantık, sektördeki tecrübelerim, borsaların marketing şekli ve tarzı, piyasada olanlar vs gibi detayları düşündüğümde bu tablo çıkıyor:) Çıkış yolu arıyorlar çok açık ortada. Tr’de Binance dendiği zaman yatırımcı artık kusma noktasına geldi. Böyle bir marketing sonrası Cz’nin bu hesabı takibe almasıda asla tesadüf değil bence planlı. 2-3 aya hesap etkileşimlerini ve avantajlarını raporla sunup diğer oluşturacakları hesapların onayını almaya başlarlar. Binance içerik üreticilerini yakında şutlayıp havuzdaki parayı kesip bu hesaplara harcarlar benden söylemesi:) yani sizi paketlemeleri çok uzak değil😊
Türkçe
16
9
58
27.6K
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
@zenerbabax @kahincryptocu Valla bir kaç kere karşıma çıktı. Paylaşımların orjinali ingilizce diyor ama hikaye gibi. Tarzı bariz türk fenomenlerin avla tarzı:) Neyse değişen birşey yok neye hizmet ettiği önemli. Kahinin paylaşımı görmedim bi bakayım merak ettim.
Türkçe
0
0
2
543
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
@akaramoben Eyvallah kral bu yazdıklarının %99 unu daha insanlar fark edipte göreniyor bile. Ya da görmek istemiyor:) Allah razı olsun🙏🏼 Bunları duymak mutlu etti beni🥰 “Bizim asıl servetimiz karakterimiz.”
Türkçe
0
0
3
462
ramo
ramo@akaramoben·
@profesorishere 5 yıldır kriptodayım çok şey öğrendim insanlardan sektörden herkes çizgisini bozdu paraları bitti şimdi para toplamak için herkes salak salak işlerle uğraşıyo en zengin davranan bile ya garibana mal yıkma peşinde ya da reklam alıyo nadir çizgisini bozmayan insanlardansınabicansın
Türkçe
1
0
2
316
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
Düzeltme‼️ Türkçe paylaşımlar yapan bir hesap demişim. Hesap zaten global bir hesapmış ve X özelliğinden dolayı paylaşımlar otomatik çeviriliyor. Ama değişen birşey yok:) Global hesabı Tr de shilliyorlar. Gerçekten türk çıkarsada şaşırmam😊
Türkçe
0
0
7
3.8K
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
@sefa0340 Baskan bu ne ki:) Onca sene ben buraya neler yazdım neler. Okunmazsa da sağlık olsun napayım şimdi😊
Türkçe
0
0
3
474
Sefa BOZOK
Sefa BOZOK@sefa0340·
@profesorishere dostum bu kadar uzun uzun bi şeyler yazmışsın kaç kişinin okuyacağını düşünüyorsun emeğine yazık sırf parmakların yorulmuş diye okudum baştan sona ama çoğu kişi kaydırır geçer haberin olsun
Türkçe
2
0
1
298
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
Düşünün ki, yanınızda çalışan yardımcınızın oğlu borçlanıyor ve borcu ödemediği için haciz, annesinin yani yardımcınızın maaşınada geliyor. Bu durumun sizle ne alakası var dersiniz değil mi? Mantığa aykırı şekilde ve yöntemle sizinlede alakası var. İcra dairesi size de tebligat gönderiyor ve diyor ki, bu kişinin maaşının 1/4’ünü aşağıdaki ibana yatırmak zorundasın. Diğer türlü sen borçlu olursun:) Diyorsun ki, tamam sıkıntı yok. Her ay keser ibana atarım. Hayır. Neredeysen çıkıp gelecen ve bize yazılı dilekçe vericen😊 Şaka gibi dimi:) Gidiyorsun dilekçe veriyorsun. Diyorlar ki eğer işten çıkarma durumu olursa gelip yine bildireceksin. Bu ne abi? Bu nasıl bir sistem? Bu nasıl bir düzen ve mantık? Denetimli serbestlik gibi her durumda gidip dilekçe vericekmişsin:) Kadının borçla alakası bile yok. Kefil bile olmamış. Hesap numarası herşeyi belli. Git hesabından her ay %25 otomatik kestir kardeşim. İş verenin bununla ne alakası var? Bunu yapmak bu kadar mı zor? Tabiki zor değil. Ama herşeyi dijital yapar daha kolay hale getirirsek kamu personeli inanılmaz azalır. Kamu harcamaları azalır. Ama işsizlik artar. O yüzden bizim ülkede bir işi halletmek için en az 3-5 bölüme ve oradaki çalışanlara uğramanız lazım. O yüzden tamam bildirini aldım dediğin gibi yapıcam deyip yapman önemli değil kalkıcan gidicen o dilekçeyi vericen. Oradaki ilgili kişide o A4 kağıdını oraya koyacak:) Yaav arkadaş, dünyanın bir ucunda iki farklı şirket kurdum, üstüne oturum aldım. Evden çıkmadım neredeyse. Yazık gerçekten, boşa harcanan bu kaynağa ve iş gücüne.
Türkçe
34
31
347
59K
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
Ben şu pislik ortamdan uzak kalmaya çalıştıkça, bir gün muhakkak kanıma dokunacak bir olay önüme düşmesin🤦🏻 Bu adamı ilk afişe edip tüm yazdıklarının karakteri ve yaşantısı ile gram alakası olmadığını söyleyip, sadece bir halk kahramanı edalarında duyar kasan biri olduğunu gösteren ve engelleyen benimdir:) Şimdi ise utanç verici bir işe girişmiş ve yine rezil rüsva olmuş. Burada bana göre en acı durum iki kız babasıyım naraları atıp 3 kuruş için girdiği şu işler. Hem de Nft dolandırıcısı ile. 📌London ekonomi’den bahsetti salladığını ve gerçekte baklavacı olduğunu defalarca kez gösterdik. 📌Ben analiz yaparsam hiç bir trader elini oynatamaz dedi trade’e dair bir kaç paylaşımı 0 bilgiye sahip olduğunu gösterdi:) Daha sonda analizleri yanındaki adamlara yaptırdı:) 📌Ben asla millete bir şey satmam dedi. Kendi logolu sweatlerini bastırıp satmaya kalktı. Paylaşımları hala arşivlerde var:) 📌Nft hype’ı başladı iskelet çıkarıp bot hesaplarla shilleyip millete çaktı sonda adını bile ağzına almadı:) Yine ilk uyaran ve deşifre eden o dönem bendim. 📌Bir gün benim reklam aldığımı görürseniz engelleyin yazdı profiline, bir dünya reklam alıp millete çaktı. İfşaları ortalarda. 📌Ref paylaşmam dedi sayısız kez ref paylaştı. 3 kuruş ref iadesi alıcam diye trade grupları kurdurup milleti borsalara meze etti. 📌Forex’e salladı. Mama azalınca telegram kanalından forex reklamı yaptı:) 📌Vice reklamı aldığını ısrarla kabul etmedi. Hem ekip tarafından hem onchainden cüzdanlarındaki hareketler ile paylaşımları sonrası milletin üzerine mal sattığını deşifre edip paçavra ettim. 3 gün ne açıklama ne ses soluk çıkardı. Bunun gibi sayısız olay, rezillik ve kepazelik. Hangi birini yazayım. Canım vatanım edalarında sürekli paylaşımlar yapan, duyarlı bir vatandaşmış maskesi takmak için sahillerde çöp toplarken foto çekip buraya atan birisi. foto çekildikten sonra tekrar yere atmadıysa:) Ben bu sektörde para uğruna yapılabilecek çok alçakça şey gördüm ve insan tanıdım ama bunun gibisi yok. Çünkü genelde bir fenomen kitlesini öpecekse belli bir çizgisi vardır ve ordan gider:) bu adamda format bitmiyor😂 kitleyi nereden koparırsam kârdır mantığında. Bu adam, toplumu ve ufak kız çocuklarının geleneksel yapısını bozacak işlere girecek kadar gözü karartmış. Çocuklarınız yeğenleriniz var dikkat edin bu tarz şeylerden uzak tutun. Nereye baksan bu tarz saçma formatlar çıkıyor. Bir de bu adamın asıl finansörünün çocukluk arkadaşı olan çok saygın bir iş insanı olduğunu biliyorum. Şaka gibi dimi. Şunu merak ediyorum. Bu formatı yaptırıyor, onca kişinin kızı yeğeni izliyor, peki kendi kızlarına izlettiriyor mu? Sen türk toplumunun ve şu kripto sektörünün en rezil suratı kösele olmuş adamısın. Adam denirse. Son olarak, bu adamın en az 3-4 tane tüm bu yaptıklarının hafif kalacağı olayı var ama hala onlara kimse ulaşıp ifşalamadı. Daha söyleyecek çok şey varda. Şahsım adına gereken tepkimi daha öncede verdim şuan ki konuda da. Benden bu kadar. Yargıç’tan konunun detaylarını takip edersiniz✋🏽
Yargıç@yargickripto

Programı en güzel açıdan izliyor bizim saçlı :) p*RNO, s*xting, dirtyleş hadiii gibi kelimeler ve göt baş açarak izleyici çekmek isteyen ahlak bekçimiz STEVE’in gerçek yüzü. Flooda devamı var👇🏼

Türkçe
5
9
60
27.7K
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
Ben şu pislik ortamdan uzak kalmaya çalıştıkça, bir gün muhakkak kanıma dokunacak bir olay önme düşmesin🤦🏻 Bu adamı ilk afişe edip tüm yazdıklarının karakteri ve yaşantısı ile gram alakası olmadığını söyleyip, sadece bir halk kahramanı edalarında duyar kasan biri olduğunu gösteren ve engelleyen benimdir:) Şimdi ise utanç verici bir işe girişmiş ve yine rezil rüsva olmuş. Burada bana göre en acı durum iki kız babasıyım naraları atıp 3 kuruş için girdiği şu işler. Hem de Nft dolandırıcısı ile. 📌London ekonomi’den bahsetti salladığını ve gerçekte baklavacı olduğunu defalarca kez gösterdik. 📌Ben analiz yaparsam hiç bir trader elini oynatamaz dedi trade’e dair bir kaç paylaşımı 0 bilgiye sahip olduğunu gösterdi:) Daha sonda analizleri yanındaki adamlara yaptırdı:) 📌Ben asla millete bir şey satmam dedi. Kendi logolu sweatlerini bastırıp satmaya kalktı. Paylaşımları hala arşivlerde var:) 📌Nft hype’ı başladı iskelet çıkarıp bot hesaplarla shilleyip millete çaktı sonda adını bile ağzına almadı:) Yine ilk uyaran ve deşifre eden o dönem bendim. 📌Bir gün benim reklam aldığımı görürseniz engelleyin yazdı profiline, bir dünya reklam alıp millete çaktı. İfşaları ortalarda. 📌Ref paylaşmam dedi sayısız kez ref paylaştı. 3 kuruş ref iadesi alıcam diye trade grupları kurdurup milleti borsalara meze etti. 📌Forex’e salladı. Mama azalınca telegram kanalından forex reklamı yaptı:) 📌Vice reklamı aldığını ısrarla kabul etmedi. Hem ekip tarafından hem onchainden cüzdanlarındaki hareketler ile paylaşımları sonrası milletin üzerine mal sattığını deşifre edip paçavra ettim. 3 gün ne açıklama ne ses soluk çıkardı. Bunun gibi sayısız olay, rezillik ve kepazelik. Hangi birini yazayım. Canım vatanım edalarında sürekli paylaşımlar yapan, duyarlı bir vatandaşmış maskesi takmak için sahillerde çöp toplarken foto çekip buraya atan birisi. foto çekildikten sonra tekrar yere atmadıysa:) Ben bu sektörde para uğruna yapılabilecek çok alçakça şey gördüm ve insan tanıdım ama bunun gibisi yok. Çünkü genelde bir fenomen kitlesini öpecekse belli bir çizgisi vardır ve ordan gider:) bu adamda format bitmiyor😂 kitleyi nereden koparırsam kârdır mantığında. Bu adam, toplumu ve ufak kız çocuklarının geleneksel yapısını bozacak işlere girecek kadar gözü karartmış. Çocuklarınız yeğenleriniz var dikkat edin bu tarz şeylerden uzak tutun. Nereye baksan bu tarz saçma formatlar çıkıyor. Bir de bu adamın asıl finansörünün çocukluk arkadaşı olan çok saygın bir iş insanı olduğunu biliyorum. Şaka gibi dimi. Şunu merak ediyorum. Bu formatı yaptırıyor, onca kişinin kızı yeğeni izliyor, peki kendi kızlarına izlettiriyor mu? Sen türk toplumunun ve şu kripto sektörünün en rezil suratı kösele olmuş adamısın. Adam denirse. Son olarak, bu adamın en az 3-4 tane tüm bu yaptıklarının hafif kalacağı olayı var ama hala onlara kimse ulaşıp ifşalamadı. Daha söyleyecek çok şey varda. Şahsım adına gereken tepkimi daha öncede verdim şuan ki konuda da. Benden bu kadar. Yargıç’tan konunun detaylarını takip edersiniz✋🏽
Yargıç@yargickripto

Programı en güzel açıdan izliyor bizim saçlı :) p*RNO, s*xting, dirtyleş hadiii gibi kelimeler ve göt baş açarak izleyici çekmek isteyen ahlak bekçimiz STEVE’in gerçek yüzü. Flooda devamı var👇🏼

Türkçe
3
4
51
26.3K
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
@drburakoner Hiç sorma abi yaa ben böyle birşey ne duydum ne gördüm:)) Bezduk bezduk:)
Türkçe
1
0
3
205
Burak Öner, MD, B.Sc
Burak Öner, MD, B.Sc@drburakoner·
@tarikeroglu Totem yapalım abi. 7-8 aydır piyasa rezil. Artık borsa uygulamalarına girerken bıkkın giriyoruz. Kimsenin ne beklentisi ne tadı tuzu kaldı
Türkçe
2
0
1
562
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
Altcoinlerdeki bu kadar yatay hareket ve daralma 10-20x arası bir hareketin habercisidir. (Genelde)
Türkçe
79
11
409
54.7K
Tarık Eroğlu
Tarık Eroğlu@profesorishere·
@drburakoner Abi genel yazdım şu an:) özellikle cımbızlayacaklarımız hareket başlayıp biraz güven verdiğinde belli olur:) Önce eldekilerde biraz hasar azaltalımki hareket alanımızı açalım😊
Türkçe
1
0
9
2.9K