.

46.8K posts

.

.

@regular_man12

اهلا بيك فى اللاشئ

参加日 Ocak 2023
286 フォロー中3.6K フォロワー
. がリツイート
Ahmed eldeeb
Ahmed eldeeb@ahmedMS22054222·
محتاج ناس بتتكلمي تركي ومعاهم أنجلش متوسط يبدأو في كونسينتركس من الاتنين الجاي مرتب 29k
العربية
0
1
1
29
.
.@regular_man12·
ياارب المعجزات معجزة من عندك تغير حالى لافضل حال 🤲
العربية
0
0
2
25
.
.@regular_man12·
الدنيا بتديلك الإجابات بكل وضوح بس انت.. اللي بتقرر تتجاهل كل ده و تمشي ورا دماغك 💔🏃
العربية
0
0
3
47
.
.@regular_man12·
انا عادى و الله مش زعلان انه مجاش نصيبي في اي حاجة بحبها بس ليه .. ليه بجد ؟
العربية
0
0
6
65
.
.@regular_man12·
امتى هبقي رقم واحد .. على الاقل فى حياتى ؟
العربية
0
0
3
54
.
.@regular_man12·
مخنوق تعبان مش قادر اتحرك
العربية
0
0
5
62
.
.@regular_man12·
عاوز اموت دلوقتى
العربية
0
0
5
75
.
.@regular_man12·
اعمل ايه ؟
العربية
0
0
3
51
.
.@regular_man12·
انا هنا لوحدي عشان كده كل حاجه بتبقي صعبه عليا 💔
العربية
0
0
10
102
.
.@regular_man12·
فجاة تحس انك مش فاهم حاجه ف حياتك ولا عايز منها حاجه ولا عارف تتصرف كأنك دخلت حياة شخص تاني ومطلوب منك تكمل
العربية
0
0
8
82
.
.@regular_man12·
دايما محتاج حد يسمعني و دايما بيبقي مفيش حد
العربية
0
0
4
83
.
.@regular_man12·
شعور وحش اوى لما تبقي محتاج مساعدة و ميبقاش في اى حد اى حد حواليك و مجبر انك تحل و تواجه لوحدك كل مشكلة تقابلها و حتى معندكش حد يحس انك خلاص جبت اخرك و مش عارف تعمل اى حاجة 💔
العربية
0
0
9
121
.
.@regular_man12·
صباح الخير امتى كل حاجة هتبقي كويسة ؟
العربية
0
0
4
79
.
.@regular_man12·
اللهم اغفر لي ولوالدي وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات .
العربية
0
1
8
106
.
.@regular_man12·
مش فاكر امتى اخر مرة كنت مرتاح نفسيا فيها بس اتمنى من ربنا انه يرجعنى تانى و ابقي احسن من الاول
العربية
0
0
7
123
.
.@regular_man12·
قاعد بتخيل نفسي لو كان ربنا كرمنى و حققت احلامى باللى كنت بحلم بيها .. كان شكلى هيبقي عامل ازاى ؟؟
العربية
0
0
10
125
.
.@regular_man12·
لا احد يهتم ....
العربية
0
0
4
114
.
.@regular_man12·
@Shahodaesmail ده لو يعني اصلا
العربية
0
0
1
14
some one
some one@Shahodaesmail·
@regular_man12 وإذا لاحظوا اصلا يستغربو انت تعبان من ايى.!
العربية
1
0
1
23
.
.@regular_man12·
عمر ما حد لاحظ انى تعبان و مش كويس
العربية
1
0
11
284
. がリツイート
some one
some one@Shahodaesmail·
اعتزل ما يؤذينى ازاى وانا بنت .؟!
العربية
0
1
4
89
.
.@regular_man12·
صلاة الفجر يا جماعة اثابكم الله ❤️
العربية
0
0
6
127