خب به عنوان کسی که چندسال هست که احیای مو بلدم و توی سالن بودم، بخاطر شرایط فعلی احیای سرد رو بهتون اموزش میدم توی خونه انجام بدید و خیلی نتیجه میگیرید.(اینم بگم که احیای سرد توی سالن هزینش از ۷تومن تا ۱۳تومن هست)
مراحلش رو دقیق میزارم این زیر:
مازندران بودم. خانم سحر ولدبیگی در یک رستوران کار میکرد. سفارش ثبت میکرد. میدانم با طرح این خبر مخالفتی ندارند.
از خودم پرسیدم اگر اوضاع وفق مراد نباشد آیا حاضرم از صفر شروع کنم ولی شرافتمندانه زندگی کنم. دعا کنید در پاسخ به خودم لاف نزده باشم.
@KpMobna50846 د اخه من پزشک نیستم که از خودم دفاع کنم ،واقعیت رو گفتم ،به هر حال شغل هایی که نهایتا با ۴سال وقت گذاشتن میشه بدست اورد تو حوزه تحصیلی یا کارهای تجربی مثل لولهکشی که زیر ۱سال زمان نیاز داره رو هیچ وقت نمیتونی با پزشکی مقایسه کنی
همچنان بالاتر بودن وجهه پزشکه که بهت فشار اورده😉
@setilOo حق با شماست دوست عزیز 😅
ولی آدم برای اینکه از خودش دفاع کنه
کسی دیگه رو زیر سوال نمیره !
وگرنه پرستاران و ماما ها شغلشون با شما همپوشانی نداره
و شما در پاسختون فقط حرف رو من رو تایید کردی!
شما تا حالا یک پزشک یا حتی دانشجوی پزشکی دیدین هنری غیر از پزشک بودن داشته باشه؟
غالبا بی ادب ، گستاخ ، خودشیفته و حس برتری دارند
حالا یکی بیاد حالی کنه به اینا که ادم عاقل پزشکی یک رشته و شغل مثل خیلی چیز های دیگه اعم از مهندسی ،وکالت، مکانیکی ، لوله کشی و حتی کارگری هست!
کلیپی از پرزیدنت ترامپ عزیزم دیشب در مارآلاگو
ر حالی که حملات کوبنده به رژیم خامنهای را مدیریت میکند و تمام مسئولیت کشورش و جهان روی شانههای این ابرمرد است، ببینید چقدر دلگرم و استوار ست
❤️☺️
“به همه خوش بگذره
من باید برگردم سر کار” ؛))