mar
206 posts


رد فلگ های بنده: پادکست، دولینگو، کتابخوان الکترونیکی، اسپاتیفای، تیک آبی هر شبکه اجتماعی،روتین پوستی، سره نویسی، فینگلیش نویسی، پروتئین وی،پیتزا بدون سس، مقاله isi، اینستاگرام، موتور سواری، ازدواج فامیلی، سمپاد، نوشابه زرد، مستراح بدون سیفون، جوراب سوراخ، چربی پهلو و خمینی.

من دوران خریتم که تو دستههای عزاداری شرکت میکردم، تا ۱۴ ۱۵ سالگی بود! شماها چطور با ۳۰ ۴۰ سال سن، هنوز ابله و نفهم و احمقید، عوام بیبصیرت!!؟

دوس پسر همکارم بهش خیانت کرد، این هفته گریه میکرد و ما هم مراقبش بودیم. امروز اومد با حال خوب. چون دیشب قضیه رو به باباش گفته، اونم حسابی نازش کرده ، رفتن شام خوردن و نصیحت شده . ما یه هفته هرکاری کردیم ، تاثیر تایید و پشتیبانی پدرش رو نداشت.

دانشجوی ولایی نخبه که خط چاقو هم داره!



این تست دوزار هم نمیارزه. صرف اینکه موافق سقط جنین، پورن و آزادی جنسی و مخالف تبعیض نژادی و زمینپرستی دُگم و افراطی باشی، چپ شناسایی میشی! همه چیزای خوب و آزاداندیشانه رو به عنوان دستاورد چپ فاکتور کرده :) سوئد که از آزادترین و دموکراتترین کشورهای دنیاست، هم پادشاهیه هم راست.

#وحید_آنلاین شعارهای ضد سلطنت/پهلوی دانشگاهها را منتشر نمیکند. ولی برای افزایش شعارهای به نفع #پهلوی از منوتو هم بازنشر میکند. فرقش با رسانههای مستقیما طرفدار پهلوی، نشر جنبههای متنوعتری از واقعیته-مثل ویدئوهای کشتار-اما نه همه واقعیت متکثر بلکه بیشتر به نفع پهلوی. @Vahid

این "وسط انقلاب" کجاست که از ۵۷ تا امروز هنوز وقت حرف زدن زنها نشده؟


