میدونم الان خیلی سخت تر از انتظارداره میگذره و دوست داری که کنار بکشی؛ ولی بهت قول میدم برای محکم موندن تو این روزای سرد و تاریک، بعدا به خودت افتخارخواهی کرد بهنام.
مراقب خودت باش❤️🩹🌱
ای یگانهی بیهمتا، در سکوتی که جان را به رقص میآورد، شکرت میگویم. برای هر نفسی که بهار را در سینهام زنده میکند، برای هر زخمی که به گل تبدیل شد، و برای هر اشکی که به رودِ صبر انجامید.
تو هستی و من، در این هستیِ تو، کوچکترین ستارهایام که از نورت میدرخشد.🌱
فکت:
سلامت روان مـردها، ببشتر شبیه شوخی باهاش برخورد میشه.
هیچکس به استرس، ناراحتی و رنجی که مردان تحمل میکنن، اهمیت نمیده، تا وقتی که تبدیل به خشم و عصبانیت بشه.
تازه بعدش فقط میشه 👈 آدم بـَـد!
شکرت اوس کریم…
سخت میگذره، خیلی سخت. راهها تاریکه، اما هنوز ایستادم. شکرت که حتی تو این شبِ طولانی، امید رو از دلم نگرفتی. شکرت که درد رو گذاشتی تا بیشتر بهت پناه ببرم.
سخت میگذره، ولی تو بهترینی…🌱🤍
ساعت ۵ صبح،باذوق به خودم گفتم: امروز میرم تفریح! رسیدم شیفت،ساکتِ ساکت. یهو همکارم از ته راهرو داد زد:تو هم اومدی تفریح؟
ما تفریحمون اینجوریه: نه شمال، نه پیکنیک… فقط شیفت خلوت، قهوه نیمه مجانی و آرومِ بدون رئیس!
برنده زندگی شدیم دیگه