고정된 트윗
Cybinici
349 posts


@highstakess_ Siz bu kafayla 10 yıl daha şampiyon olamazsınız 🤣 siz size gelen yabancılara verin paraları tazminatları tamam mı kendi değeriniz olan Türk adamlarına da böyle dersiniz
Türkçe

İstifa ettiğin yerden bir de tazminat mı alacaktın 🤡 Bu laflarla koyunlarını güdersin ancak
Kartal Hattı@kartalhatti
Sergen Yalçın: "Taraftar bana çok ayıp etti. Kafama su şişesi attılar, yuh ya! Benden öncekilere yaptınız mı bunları? Tabii, diğerlerinden az alıyoruz, tazminat almıyoruz."
Türkçe

@highstakess_ Sergen’e birçok Anadolu kulübü iş verdi ve küme düşecek olan takımları aldı yukarılara taşıdı. Anadolu kulüplerinde kimsenin yapamadıklarını yaptı. Lafını da eder kusura bakma almadı adam. Gitti çünkü başarısız oldu bunu da söyledi herkes her şeyde başarılı olamayabilir hayat bu
Türkçe

@Cybinici Zaten bizden başka Serkan ve Sergen'e iş verecek enayi yok. Tazminatın hak olduğunu ve alsa da laf edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bunun dışında da Sergen hak etmediği halde yönetim hala arkasında dururken gitti. O yüzden boşuna tazminat almadım reklamı ve romantizmi yapmasın
Türkçe

@bjkoloji Sergen dediğimiz adam 100 gol barajını geçen birisi. Sonra Beşiktaş takımının 100. Yılında takımı şampiyon yapan bir futbolcuydu ve son golü Galatasaray’a attı ve SERGEN ATTI ŞAMPİYONLUK GELDİ denildi. Teknik direktör olarakta şampiyon oldu yani bir baltaya sap olmuş birisi.Okey?
Türkçe

"Hiç bir baltaya sap olmayan eski futbolcu yorumcular var" hmmm ne güzel kendine laf çakiyosun sen öyle
Haber Kartalı@HaberKartali
Sergen Yalçın: "O Twitter'cı, o YouTube'cular camiayı yönlendirmeye çalışıyor. Hiçbir baltaya sap olamayan eski futbolcu yorumcular var."
Türkçe

@kimmich404 @serhatatmaca66 @bosunatiklama 20 takım gitti de haberimiz mi yok ? 48 takım katıldı ve 47. Olduk elendik. Bunu konuşun artık dayı !!!!!!!!!!!
Türkçe

@Cybinici @serhatatmaca66 @bosunatiklama Avrupadan ekstra 1 takım gitti sadece şu 48 takım lafı sıkmaya başladı
Türkçe
Cybinici 리트윗함

@KasimKsm12 @bosunatiklama O da İtalya takımının salaklığı dayı katılan ülkelere bak bi nasıl ülkeler. Televizyonu siyah beyaz olan takım katılmış dayı daha kötü kim olacak ve biz onlardan da kötü bitirdik
Türkçe

@Cybinici @bosunatiklama Avrupadan italya katilamadi yalniz o yuzden o kadar rahat degil
Türkçe

@KasimKsm12 @bosunatiklama Kral turnuvaya giden ülkelere baktın mı sen ? Adamların televizyonu siyah beyaz. Bi zahmet gider zaten. 48 ülke gitti zaten. Başındaki pizzacı bile olmasa giderdik. Önemli olan gitmek değil başarıdır. 47. Olarak elendik. Bunu konuşun önce
Türkçe

@bosunatiklama adam takimi nation league te A seviyesine cikardi plus dunya kupasi 24 sene sonra takimi goturdu daha ne yapsin ,
Türkçe

@ToucherSun @bosunatiklama Anadolu kulüplerinde küme düşmeye yakın takımları alıp yukarı çıkarmıştır. Fenerbahçe’ye bile kök söktürmüş adamdır. Beşiktaş ile de şampiyon oldu. Eee o zaman başarısı da varmış. Sence konu bu mu monteyya piizzacısı hakkında söyledikleri konu. Yalan mı söylemiş ?
Türkçe

@bosunatiklama Bugüne kadar basarili olan TA ne basardi?
24 sene niye bekledik?
Türkçe

@serhatatmaca66 @bosunatiklama Siz böyle avutmaya devam kendinizi götürdü dediğin yer Haiti yeşil ada burun gibi ülkeler gitmiş 48 takım gitmiş o ülkelerde renki televizyon bile yok siyah beyaz ama adamlar gol attılar senin pizzacın kaç gol attı ? 0 gol ile veda ettik
Türkçe

@bosunatiklama En azından dünya kupasına götürdü sen onuda yapamazsın Sergen sadece herşey lafta gördük senide
Türkçe

@Ofluu6188 @bosunatiklama Anadolu kulüplerinde küme düşmeye yakın takımları alıp yukarı çıkarmıştır. Fenerbahçe’ye bile kök söktürmüş adamdır. Beşiktaş ile de şampiyon oldu. Eee o zaman başarısı da varmış. Sence konu bu mu monteyya piizzacısı hakkında söyledikleri konu. Yalan mı söylemiş ? ŞAMPİYON OLDU
Türkçe

@bosunatiklama Montella çöp tamam da
Sen beşiktaşta naptın Sergen hoca?
Türkçe

@Leventlter58731 @bosunatiklama Anadolu kulüplerinde küme düşmeye yakın takımları alıp yukarı çıkarmıştır. Fenerbahçe’ye bile kök söktürmüş adamdır. Beşiktaş ile de şampiyon oldu. Eee o zaman başarısı da varmış. Sence konu bu mu monteyya piizzacısı hakkında söyledikleri konu. Yalan mı söylemiş ?
Türkçe

@bosunatiklama Yorumculuk yapmak için de bı başarı kriteri olması lazım. Senin hangi başarın var?
Türkçe

@tylerdu18870635 @bosunatiklama Anadolu kulüplerinde küme düşmeye yakın takımları alıp yukarı çıkarmıştır. Fenerbahçe’ye bile kök söktürmüş adamdır. Beşiktaş ile de şampiyon oldu. Eee o zaman başarısı da varmış. Sence konu bu mu monteyya piizzacısı hakkında söyledikleri konu. Yalan mı söylemiş ?
Türkçe

@bosunatiklama Senin Anadolu kulüplerinde ne başarın vardı da Beşiktaş’a teknik direktör oldun o zaman!!!
Türkçe

@AmazingBurak @bosunatiklama Sen düşün kalsın 0 gol ile devam et hayatına kardeş
Türkçe

@bosunatiklama Herif öyle bi herif ki, Montella kalmalı mı acaba diye düşündürdü
Türkçe
Cybinici 리트윗함

A Milli Takım’ın Dünya Kupası’na vedasının şoku hâlâ tazeyken, taraftarlar olarak biz hâlâ bu hayal kırıklığını içimizde yaşıyoruz.
Bizim için bu turnuva sadece futbol değildi. Aylarca kurulan hayaller, yapılan planlar, taşınan umutlardı.
Tam da böyle bir zamanda futbolcu ailelerinin biraz daha bizim duygumuzu gözetmesini beklerdik.
Çünkü böyle paylaşımlar, birçok kişiye sanki gözümüze soka soka eğleniliyormuş gibi hissettiriyor.

Türkçe
Cybinici 리트윗함

@_Devletci_ Abi 48 ülkenin katıldığı turnuvadan 47. Olarak elendik zaten 0 gol 0 puan ile çok büyük REZİL OLDULAR !!! Her gün bomba yiyen İran bak nasıl puan aldı. Her takımın gol şarkısı varmış bizimkini duyamadık çünkü GOL ATAMADILAR VE REZİL OLDULAR. Haberin olsun.
Türkçe

@uzunabdurrahman Niye olmadı dayı ? Hani sabah uyandığında namaz vaktine denk geliyordu sizler dualarla uçuracaktınız takımı ? 0 gol ile veda ettik. Her takımın gol şarkısı varmış bizim ülkenin şarkısını duydun mu ? 48 takım katıldı 47. Olduk. Yapacak çok şey vardı. Sen dua etmeye devam et.
Türkçe

Olmadı…. 😔
Yapacak bişey yok.
Canınız sağolsun #BizimÇocuklar
Türkçe

@kemalgunduzzz @muhendisyenn Hiçbir şeye yararları yok. Hakan’ın akrabalarının hesaplarına da baktım hepsi gezdiği yerleri paylaşmış bir gram bile üzülmemişler hâlâ eğlence peşindeler
Türkçe

@Cybinici @muhendisyenn Gezmekten başka bi boka yaradığı mı var bu futbolcu eşlerinin
Türkçe

Bunlar böyle rahat işte. Böyle aymazlar.
32 takımlı turnuva 1 seferlik 48 takımlı yapıldı.
Normalde bizim bu turnuvada olmamamız lazım. Kosova ve Romanya'yı yendk ve play-off sistemi ile girdik. O Kosova bizim milli takım yerine gitse gruptan çıkardı. Herkes puan aldı arkadaşlar, 156 bin nüfuslu Curaçao dahi puan aldı. Tarihin en hızlı elenen 2. Takımı olduk. Tam 6 günde elendik. 0 puan 0 gol ile 2 maçta elendik. 3. Maç boş maç. Türk haklı milli rezaleti eleştirince kaptanın karısı dahi halka ayar verme cesareti gösteriyor. Bunlar böyle yüzsüz işte arkadaşlar.
Hakan Çalhanoğlu‘nun eşi Sinem Çalhanoğlu’nun paylaşıp sildiği story:
• Bugün eleştirdiğiniz takım da, hedef gösterdiğiniz kaptan da sizi Dünya Kupası’na getiren insanlar.
• Dün alkışladığınızı bugün suçlamak futbolu değil sonucu sevdiğinizi gösterir.
• Kazanırken sahiplenip kaybedince suçlu aramak kolay.

Türkçe







