قِرتیچِه

41.5K posts

قِرتیچِه banner
قِرتیچِه

قِرتیچِه

@Eeasygoingli

‏فک و فامیل،رفقا و آشنایان حضورتون کشف بشه بلاک میشین💋

가입일 Şubat 2019
498 팔로잉913 팔로워
고정된 트윗
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
ممنون میشم وقتی توییتی میزنم در موردش تو دایرکت باهام حرف نزنین اگه میخواستم با شخص شما در موردش حرف بزنم(توضیح بیشتری بدم)قطعا به خودتون پیام میدادم این کار بهم احساس ناامنی میده و این شکلیه که انگار یه خودکار مشکی برداشتین و دفتر خاطراتمو خط خطی می‌کنین اصلا قشنگ نیست این رفتار
فارسی
2
0
75
10.9K
sanaz🍊
sanaz🍊@sanazisana·
میدونستید یه بیماری وجود داره به اسم پروسوپاکنوزیا بیماری ناتوانی در تشخیص چهره یا چهره کوری فرد مبتلا به این بیماری چهره هارو به این شکل میبینه:
sanaz🍊 tweet mediasanaz🍊 tweet media
فارسی
2
0
13
1.4K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@yepanahandeh من از آدمایی که چشم به لباس و وسایل بقیه دارن بدم میاد خیلیم خوردم ازشون طرف می‌پایید تو عکسام بعد همونی که میدید می‌پوشم پ استفاده میکنم دقیقا همونو میخواست
فارسی
0
0
1
109
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@sherrykhanoom یادشون گرامی نمیدونم چه داستانیه شری آدم حالش از این بی حساب کتابی بهم میخوره
فارسی
1
0
1
80
شَ شَ
شَ شَ@sherrykhanoom·
@Eeasygoingli بعد مادر ما بدو بدو ولمون کرد رفت. نفهمیدم که عدالتش کجاش بود
فارسی
2
0
2
150
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
عمیقا به آدمایی که مادربزرگ مادریشون فوت شده حسودیم میشه
فارسی
11
0
25
2K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@rashti_picha حق داری از پزشک سوال کن ببین قرصی چیزی هست یکم آسون تر برات بگذره؟ و اینکه اصلا اگه شرایطی سخته و به اون سختی معترضی دلیل بر بد بودن تو نیست قشنگم کاملا طبیعیه تا الانشم شاهکار کردی
فارسی
1
0
5
1K
رشتی_پیچا
رشتی_پیچا@rashti_picha·
کسی میدونه این بی قراری بیماران آلزایمری و اینکه مدام میخوان از خونه برن و بهانه گیری میکنند کی تموم میشه؟ کی به مرحله سکوت میرسن؟ به خدا بچه بدی نیستم ولی دارم دیوانه میشم.از ظهر شروع میکنه و دیگه رها نمیکنه تا موقع خواب.من خسته شدم😔
فارسی
105
0
467
41K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
هرکی هرجا هست سریعا خودشو به مستراح برسونه نامجوی خوش آوازه گوه‌خوری رو از سر گرفته طعام واسه استاد کم نیاد
فارسی
0
0
15
87
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@archmaryamm ببین من از اینام که باید اول یک ساعت اینو از پوست در بیارم تا بخورم کلافه میشم
فارسی
1
0
0
7
mary
mary@archmaryamm·
@Eeasygoingli ولی این واقعا می‌ارزه، البته خیلی‌ها با همین پوستش میخورن، من ولی دوست ندارم
فارسی
1
0
1
19
mary
mary@archmaryamm·
من خیلی اهل آجیل نیستم ولی عاشق این مدل بادوم‌ هندی شدم🥲 با پوسته که البته پوستش رو جدا میکنم میخورم، خیلی خوشمزه‌اس
mary tweet media
فارسی
7
0
44
2.1K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@Neptunium93_Np کاری به جزئیات ندارم ولی احساس میکنم انقدر آموزش درست ندیدیم هیچکس تصویری از پریود غیر از مال خودش و اطرافیانش نداره برای منی که عملا خونریزی خاصی ندارم کاپ خیلی مسخره و اضافه کاریه ولی این زیر دارن خودشونو چاک میدن ملت تو بذار خب
فارسی
1
0
3
73
نپتونیوم
نپتونیوم@Neptunium93_Np·
دختر خانومیا، تجربه‌ی من به شما: شونصد میلیان پول پد بدین روزی بیست تا پد بندازین بیرون ولی خودتونو درگیر این موجود نا راحت نکنید پریود به اندازه کافی خودش روزای سختی هست من نمیفهمم چرا باید با استفاده از کاپ یه زجر اضافه تحمیل کنیم به خودمون
خانومه کالو@_frida__kahlo_

حالا که بحث نوار بهداشتی داغه خانومی های خوشگل بیاین و تجربه هاتون از استفاده کاپ قائدگی رو بهمون بگید خودم مارک لیوا سایز ۱ روخریدم دوسه بار هم استفاده کردم ولی حس میکنم یا بهش عادت ندارم یا درست استفاده نمیکنم

فارسی
89
5
437
53.2K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@Atoosaahang انگ نمیخوری بد فازی تو رو خدا اگه غیر قابل معاشرت و حباب روی آب هستین همیشه همون اول بگین طرف راهتون نده خونه‌ش
فارسی
0
0
5
62
Atoosa Ahang
Atoosa Ahang@Atoosaahang·
دوستان شاید به نظرتون آدم بدفازی بیام ولی اینکه بعد از مهمونی اضافه غذاها رو میدن ببریم خیلی به نظر توهین‌آمیز میاد. حتی خونه پدر مادرامون. من که انگ بدفازیش رو می‌خورم در هر صورت ولی واقعا حاضر نیستم بیارم خونه.
فارسی
246
1
244
82.3K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
کازینم زنگ زده چک کنه احوالاتمو دولپی نزدیک یک ساعت غذا خوردم در حال انفجار از پرخوری عصبی بهش گفتم خب وقتشه یه فلافل سرخ کنم شامو بشوره ببره گفت «یعنی دیگه با موضوع کنار اومدی؟ میتونم در موردش شوخی کنم؟»😂 خیلی دوسش دارم روانی رو🤦🏻‍♀️😂😂
فارسی
1
0
28
220
نازنین‌صدرا
اگر دوست داری خوشحالی کسی رو ببینی مشروط به اینکه فقط با تو خوشحال باشه، آیا این دوست داشتنه واقعا؟ شایدم هست؟
فارسی
10
1
59
3.9K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@Nazi_rz بشین سر جات تنها نکته ای که لازم داشتم همین بود
فارسی
0
0
0
63
Nazi
Nazi@Nazi_rz·
به هر مقطعی از زندگیم برگردم فقط میگم از ایران برو نازی. کلا من دو تا اشتباه بزرگ کردم. یکیش این بوده.
Nazi tweet media
فارسی
9
1
77
1.9K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@r0f0ell و باز هم یه زنی که اشتباه کرد و به یه کچل فرصت داد :)))
فارسی
0
0
2
577
رااافائل
رااافائل@r0f0ell·
هیپاپولوژیست رو یادتونه پای دوست دوست دخترش رو می‌خورد؟ با انتشار این عکس‌ها رسما اعلام کرد که فوت فتیشِ وفاداریه و ایشون رو گرفته.
رااافائل tweet mediaرااافائل tweet media
فارسی
129
6
2K
617K
قِرتیچِه
قِرتیچِه@Eeasygoingli·
@SparklyFineLine منی که اصلا از نظر ورجه وورجه تو مدرسه اکت خاصی نداشتم چنان زخم های عمیقی دارم از اون دوران که نگو الانم همش تو در و دیوارم
فارسی
0
0
3
257
Megatron
Megatron@SparklyFineLine·
واقعا برام سواله این دخترای سفیدپوست که همیشه هم شلوارک و شرتک می‌پوشن چجوری همیشه پاهاشون یه دست سفید و بی‌نقصه؟ من الان یه جای بریدگی، یه جای سوختگی، چهار تا کبودی بزرگ و چند تا کبودی کوچیک دارم رو پام. همیشه هم شلوار پامه و کار خطرناکی هم نمی‌کنم.
فارسی
134
27
5.2K
167.6K