ŞİİR HER YERDE@siirrherryerde
Ne kadar tanıdık geldi değil mi? Çünkü mutlaka karşılaşıyoruz böyle insanlarla. Kendini iyilik meleği sanan, gösteren, iyilik yapar gibi görünen, iyilik iyidir diyen, narsist olan ama asla kabul etmeyen, insanlara kötüsün deyip onları eleştiren, kınayan, kendisi zır kötü olan…