FreDam

116 posts

FreDam

FreDam

@FDamdalen

1-9-0-7 💙

가입일 Haziran 2021
98 팔로잉82 팔로워
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Detta Bergen greiene a’ ? Åsane (a)
Norsk
0
0
2
71
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Sag og jag! Trenches (a)
Dansk
0
0
3
43
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Øl og shots > Saft Sogndal (h)
Norsk
0
0
5
200
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Da var det ut av hi, skjerfet på, og klar for ny sesong! Riktignok i spesialklassen, men samma det! Få det på nå!!! Stabæk (h)
Norsk
0
0
16
447
FreDam 리트윗함
Han ene i adidas sko
Han ene i adidas sko@SverreBr·
Mine tanker om klubben etter ansettelsen av Fagermo:
Han ene i adidas sko tweet media
Norsk
0
5
10
1.5K
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Ingen rykker opp med Fagermo! Meld din avgang før neste sesong takk!
Norsk
0
0
12
511
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Sfj (h)
FreDam tweet media
1
0
6
263
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Takk for alt, @eliteserien! Takk for minnene, sikre plassen i siste minutt, seriegull, cupgull og alt det der! Nå var det over. Vi tar turen ned, men tro meg! Vi ringer snart på døra, og forventer en velkomst innen kort tid! Vi skal tilbake, og forhåpentligvis ha mer å bidra med!
Norsk
0
2
24
1.7K
FreDam 리트윗함
TTM1987
TTM1987@TTM1987·
"Cupen er i livsfare". Det er helt riktig. Dere som stemte for dette har klart å ødelegge en av de flotteste tradisjonene i norsk fotball. Den unike cupen vi alle kjente – er død. Takk til de som stemte for dette.
Kenneth L@eliteserieblog

Noen høydepunkter fra Thomas Heide og TUIL sin kritikk av Sandefjord Fotball i møte med Nordlys i dag. Helt utrolig å høre på og skulle tro manus var skrevet av NFF. Klarer å si at "Breddeklubbene reddet VAR" også. Tror jo knapt det man hører.

Norsk
1
6
75
11K
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Skulle man hilst på fagermo en dag da ? Da må man kanskje ta intitiativ selv eller ? @godset
Norsk
0
0
17
728
FreDam 리트윗함
Kim Underberg Rolund
Kim Underberg Rolund@KimRolund·
Da prøver vi litt Fredrikstad Away. Selvfølgelig er det bilulykke og sperret vei som sørger for forsinkelser og omkjøring. Da blir det Oslo rundt i dag. Kjør da!
Kim Underberg Rolund tweet media
Norsk
3
1
71
8.2K
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Å tro på godset om dagen, er som å tro på julenissen… men jula er koselige den da!🎅🏼 FFK (a)
FreDam tweet media
Norsk
0
2
22
1.3K
FreDam
FreDam@FDamdalen·
På tide å pakke kofferten og finne ny jobb til alle i klubben ? Og ja, du også Jostein! Mer tafatt klubb skal man lete lenge etter! Snakkes i OBOS! @godset
Norsk
0
0
12
798
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Nei, skulle man fått tilbake penga for kampbillett ? @godset forbanna søppel
Norsk
0
0
17
534
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Bort å hilse på jesus! Kåffa (a)
FreDam tweet media
Norsk
0
0
18
725
FreDam
FreDam@FDamdalen·
@Kf1907 Uenig🦹🏼‍♂️
Deutsch
0
0
0
102
FreDam 리트윗함
Joakim J Bjørklund
Joakim J Bjørklund@Joakim_Bjork·
Aldri sett så mye enighet i en sak blant folk som er glad i Strømsgodset. Folk i Drammen vil ikke ha Fagermo. Aldri for sent å snu @godset
Norsk
0
11
55
7.4K
FreDam
FreDam@FDamdalen·
Godset er litt den typen som tar tilbake eksen, selvom alle venner og hele familien sier de misliker henne, og advarer om at hu ikke er bra for deg🤡🤡 Det er ikke hat som dreper denne klubben, det er likegyldighet!
FreDam tweet media
Norsk
1
13
43
6.1K