Leonardo the Last

97 posts

Leonardo the Last

Leonardo the Last

@GrumpyKingLeo

این صفحه به دستِ پدرِ پادشاه لئوِ آخر گردانده می‌شود

Iran 가입일 Mayıs 2011
24 팔로잉12 팔로워
خآن
خآن@_nakhodayebinam·
اون نخی که به زندگی وصلت کرده چیه؟
فارسی
53
0
49
2.2K
شاهی
شاهی@Shahykb·
شماها خودتون تاحالا ديدين كسی كه بهتون بدی كرده تاوانش رو پس بده؟
فارسی
202
0
198
10.3K
sꨄ︎ha
sꨄ︎ha@soha1031ka·
چه اسمی به این بچه میاد؟
sꨄ︎ha tweet media
فارسی
83
1
155
3.4K
A
A@Armitavibesss·
قابل اعتماد نیستی اگه انبه دوست نداری،انبه یعنی عششششق💞💞💞
فارسی
10
6
71
2.2K
آقای رَنگو
آقای رَنگو@avoooocadoooooo·
اگه کسی اسم ادکلنت رو بپرسه ناراحت میشی؟!
فارسی
10
0
24
610
ممدوف
ممدوف@mmd_mkhreb·
وقتی حالتون خوب نی و دلتون میگیره به کی پناه میبرید؟ من به خودم
فارسی
32
0
37
1.6K
Nicolas
Nicolas@crefreeNick·
آقا جدی من چندین وقته هر چقدرم خودمو وادار کنم نمی‌تونم از کسی خوشم بیاد. یعنی هیچکی جذبم نمی‌کنه که بخوام نگاه فراتر از دوستی بهش داشته باشم. دوستی هم دیگه تهش. حس می‌کنم بعد این دیگه همیشه قراره اینطوری بمونم و کسی واسم واسه رابطه یا… جذاب نباشه.
فارسی
21
0
108
3.1K
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
تویی که کسیو نداری بهت شببخیر بگه شبت بخیر❤️
فارسی
11
0
72
1K
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
طناب زدن رو فیزیک بدن تاثیر داره!؟
فارسی
20
1
52
6.4K
غریب
غریب@thegharib1·
مردم کسخل شدن.
فارسی
2
0
12
183
Leonardo the Last
Leonardo the Last@GrumpyKingLeo·
@wydser آدم و حوا سره قرمه سبزی اخراج شدن ولی
فارسی
0
0
0
8
هامون
هامون@wydser·
قطعا پاستا آلفردو از بهشت اومده
فارسی
12
5
158
2.2K
ملیحه
ملیحه@__mali__·
بهار ۴۰۵ تموم شد, ما هنوز گیر کردیم تو زمستون ۴۰۴
فارسی
9
10
328
4.2K
Leonardo the Last
Leonardo the Last@GrumpyKingLeo·
میگی فالو لطفا بعدش خودت آنفالو میکنی؟ عجیبین چقد
فارسی
0
0
0
3
اَش اَش
اَش اَش@Saharashash·
یکی از مشکلات تنها زندگی کردن اینه که کسی نیست پشتتو بخارونه😂
فارسی
13
1
61
929
بافقی خیلی وحشی
دختر بودنم باحاله ها یه عکس قدی توییت میکنی میزنی لعنت به گرما هزاران هزار پسر میان میخوان کولرت بشن
فارسی
7
0
13
487
Atiyeh
Atiyeh@Atie_br·
ولی من اینو خوب فهمیدم، آدم میتونه از دلتنگی یکی به جنون برسه ولی هیچ سراغی ازش نگیره.
فارسی
2
1
7
65
آریزونا قشقایی
آریزونا قشقایی@arizona_qashqai·
بابام از عصر که نشسته پای بساط یکسره داره می‌کشه ، ول هم نمیکنه چته مرد!
فارسی
12
0
48
3.3K