고정된 트윗
Mehmet
84.1K posts


@MemoBappe @losiipc yok maalesef, benimkinin fizikseli çok düşük kalıyor, bitmiş hali makine olmuş 👏👏
Türkçe

@halledeceiz Biz yovmiyeci adamlarız abı işteyiz çay içiyoruz ha bu arada dedıgın seylerı uyguladım arabamı aldım
Türkçe

@bembyazkefenden @Reusinyo11 Aga tekte basmayın su evoları fızık basın sonra yapım Benım sıdıkıye bak

Türkçe

@Reusinyo11 satma sakın 2000 fişle alınan evoyu yapınca allah gibi kart oluyor
Türkçe
Mehmet 리트윗함













