nisan

20.9K posts

nisan

nisan

@Nurden417

가입일 Haziran 2024
86 팔로잉155 팔로워
nisan 리트윗함
heidi
heidi@tanimazlarbro·
vize verirken avrupa: türkiye fakir bir ortadoğu ülkesi çok tehlikeli insanlar üniversiteye başvururken avrupa: türkiye zengin bir g20 ülkesi o yüzden burs murs veremeyiz
Türkçe
11
334
16.9K
176.5K
kullani1905ci
kullani1905ci@kullanici190505·
@Nurden417 @ahmety71n @psikolojistiyor Tamam da Trablusgarpa takma ad olduğunu bilmeni istiyor satraplik eyalet olduğunu bilmeni istiyor saltanaat cumhuriyetten önce olduğunu bilmeni istiyor vb vb yorum görünümlü bilgi sorulariydi
Türkçe
1
0
0
10
psikoloğumsu
psikoloğumsu@psikolojistiyor·
Sayısalcı arkadaşlar bu sene edebiyat çözebildi mi?
Türkçe
11
0
17
5.2K
Tuana Salman
Tuana Salman@tuanasalmann·
@Nurden417 @hzgoatmessi Sadece yazar eser sorulmayacağını sen de biliyorsundur ve emin ol yazar eser soru sayısı artsa daha eleyici bir sınav olurdu mesela Yakup Kadri’nin mensur şiirlerini sorsa güzel olurdu, çoğu kişiyi elerdi
Türkçe
1
0
0
9
aytyiyen
aytyiyen@hzgoatmessi·
bu seneki edebiyat soruları mükemmeldi. handan, balıkesir muhasebecisi, röportaj-yaşar kemal soruları çalışanla iyi çalışanı ayırt edecek cinsten. detay çalışanların hakkını alacağı bir edebiyat oldu
Türkçe
25
4
176
19.9K
nisan
nisan@Nurden417·
@hzgoatmessi Bu eaciların sorunu değil bu sistemin saçmalığı
Türkçe
0
0
0
79
nisan
nisan@Nurden417·
@cisif0s Hiçbir yerde öncüsü olduğunu duymadım ya bi şekilde biliyordum ana roportajla ilgilendiğini ama öncüsü olsa bu çok vurgulanir demiştim hocalar tarafından o yzdn yapmadım
Türkçe
0
0
0
56
Ali
Ali@Aexlehi·
@sadieeadlerr @AmerikaStep (12) (x²)^12-r (a/X)^r (R) Bu yani bunu bilmen yetiyor integral falan izleseydin daha iyidi
Türkçe
2
0
1
402
yksdenAmerikaya
yksdenAmerikaya@AmerikaStep·
x yerine hele bi 0 vereyim 😁 ( Yks27 düşünenlerdenim🤝
yksdenAmerikaya tweet media
Türkçe
11
1
83
18.8K
nisan 리트윗함
bulut cerrah
bulut cerrah@haber4621·
ÖSYM ve MEB’e Dava: “OBP Sistemi Adaletsizlik Üretiyor: Bir Vatandaş Bazı özel kolejlerde notların şişirildiği ve bunun YKS’de okul başarı puanı (OBP) üzerinden haksız sıralamalara neden olduğu iddiasıyla ÖSYM ve MEB’e dava açtı. Kaynak : @Abdullahguner06
Türkçe
1
25
257
24.7K
nisan
nisan@Nurden417·
@AmerikaStep @10defaokudum Ben malim ya iki saat nerde yanlis yapıyorum diye düşündüm gitti kolay bi net o kadar zamanımı da aldi
Türkçe
0
0
1
67
yksdenAmerikaya
yksdenAmerikaya@AmerikaStep·
Bu soruda herkesin beyni (f+g)'(1)=f'(1)+g'(1) diyip f'(1).g'(1) i 5 bulup şıklarda olmayınca heeee dedi
yksdenAmerikaya tweet media
Türkçe
54
19
657
62.5K
nisan
nisan@Nurden417·
@tuanasalmann @hzgoatmessi Sen nerenden anlıyorsun laragraf yapıp yapmamakta ne alakası var sene boyunca o kadar şey ezberliyorum karşına sadece 18 siru çıkıyor bu mantıklı mi ve bu 18 sorunun 4 5i sadece yazar eser
Türkçe
1
0
0
19
nisan
nisan@Nurden417·
@ses938 Hocalar zaten nerimanin üzerinde duruyorlar benim aklımda da o vardı
Türkçe
0
0
0
65
nisan
nisan@Nurden417·
Ya cevap nasıl d ya e nerde geçiyor
nisan tweet media
Türkçe
0
0
0
38
nisan
nisan@Nurden417·
@sos2enjoyer Sence mantıklı mi yaz git iste osym her yıl igrenclesiyor yaz kurtul
Türkçe
0
0
22
807
sahin | tatil era
sahin | tatil era@sos2enjoyer·
5-10kdan mezuna bırakmak stratejik olarak mantıklı mı
Türkçe
49
0
57
15.8K
nisan
nisan@Nurden417·
@KGunenc90697 @adelescasinos Milyonların girdiği bir sınavda o bir hata çok önemli o kadar para ödeniyor bi sınav için
Türkçe
0
0
2
49
.
.@KGunenc90697·
@adelescasinos Tamam bir hata var ama iptal etmezler %95e yakın öğrenci full çekmiş kimsenin hakkına girmeyin 4 esere baktığımızda hiç birinde refik cemal yok o ince ayrıntıda bile bulabilirsiniz hepimiz fark ettik yanlış yazıldığını hiç birinde nermin karakteri bile yok
Türkçe
2
0
8
442
Adele🇹🇷🇽🇰 #selimebalcıiçinadalet
Bu yazıyı yazmak için geri açtım hesabı dingillere laf anlatmak imkansız Handan eserindeki 2 repliği olan karakteri dahi soruda sorsalar ismi DOĞRU yazılmalı yok refik cemalden yapardınız yok kadınlarla ilgili kısımdan yapardınız(halide edipi tanımıyorlar) demek=hak yiyen biriyim
Adele🇹🇷🇽🇰 #selimebalcıiçinadalet tweet media
Türkçe
17
15
274
5.1K
nisan
nisan@Nurden417·
@ismimlolo @hzgoatmessi Emin bi daha bitirsem yine olmazdı yine yaşar kemalin röportajın öncüsü olduğunu bilmezdim yine Balıkesir muhasebecisini yaoamazdim
Türkçe
0
0
0
54
aytyiyen
aytyiyen@hzgoatmessi·
@Nurden417 çalışan çalışmayan demedim çalışanla iyi çalışan dedim
Türkçe
3
0
0
873