مصطفى حجي نجم الكرة المغربية : كل الاحترام لـ منتخب مصر واللاعبين والاحترافية التي لديهم ، احترمهم كثيرًا ، الميزة لـ منتخب مصر هي الوحدة وانا أسميهم ، ألمان أفريقيا ، احب تصرفاتهم وسلوكهم على أرضية الملعب ، وأنا أحب المصريين وأحب الشعب المصري ومن أعماق قلي أتمنى لكم التوفيق في كاس العالم.
علاء مبارك عن إقامة فعاليات تدعم مجتمع الميم في مباراة مصر وإيران: تغور اللجنة بكأس العالم
عجيب أمر اللجنة.. والغريب اختيارها وفرضها لهذا الدعم يوم إقامة مباراة بين فريقين من دولتين إسلاميتين.. تغور اللجنة بكأس العالم
المصدر: تدوينة عبر إكس
🚨اسمعوا الحكاية عشان الكل ياخد باله بعد كده ومتلقيش نفسك لابس ومش عارف تعمل ايه
من غير ما أقول اسم الشركة .. طلبت طلب من على الإنترنت من شركة شهيرة والطلب ده كان بمبلغ كبير وبعد ما اشتريت الحاجة وصلت البيت والمندوب سلمها لي وطلب مني كود التسليم اللي معمول علشان بعض الاوردرات ، بلغته بكود التسليم وأستلمت الكرتونة منه
وبعدين خدت منه الكرتونة وانا برجع اخش البيت حسيت وأنا ماسك الكرتونة إن الوزن بتاعها مش طبيعي فشكيت والموضوع فرق معايا في 01 ثواني بالكثير , ندهت عليه بسرعه وقلت له تعال ماتمشيش وفتحت الكرتونة واتفاجئت إن الكرتونة فيها قالب طوب😂😂 أيوه آه والله قالب طوب كبير قلت له ايه يا ريس دا ، قال لي والله ما أعرف وبعد شوية حوارات وبعد ما حبسته عندي في المكان واتصالات بالتليفون مع الشركة وبعد حوالي ساعة وارسال صور للشركة تم إلغاء الطلب من عندهم ومستني الفلوس ترجعلي
إياك تستلم حاجة متقفلة من غير ما تفتحها قدام المندوب وتتأكد إنها نفس الحاجة اللي أنت طالبها وتتأكد إنها جاية لك سليمة قلة الضمير موجودة عند ناس كتير ولولا الشركة محترمة ولولا إن ربنا ألهمني ان وزن الكرتونة خفيف ولو الراجل ده كان مشي وسبني ما كنتش قدرت أرجع حاجة وكنت للأسف ضاع عليّ الأوردر ده ولبسته ، خدوا بالكم
فتاة مصرية 🇪🇬في ردة فعل منطقية جدا ضد خشاش الارض 🇲🇦حثالة العرب و العجم مملكة العبيد و العهر و الدياثة مملكة البهائم ...ردك في الصميم يا بنت النيل..كما يقول اهل الخليج والله ما ڨصرتي مع هؤلاء الحشرات..برافو
مشهد مهـ.ـين لمغربي وهو يمسـ.ـح حـ.ـذاء سائح صهيـ.ـوني!
يمسـ.ـحون أحـ.ـذية الصـ.ـهاينة ثم يأتون إلى وسائل التواصل الاجتماعي ليسبوا أسيادهم الجزائريين!
(ضحك)
المعلق المغربي " جواد بدة " : منتخب هايتي يلعب كأنه في نهائي كأس العالم !! بالرغم من انهم خرجو من المونديال بالفعل !
مش عايزهم يلعبو بشرف؟ مش عايزهم يكسبو.... عايزهم يفتحو المرمى خلاص ياجماعة اللي هيلاعب المغرب محدش يلعب برجولة وسيبولهم الملعب