Yuval Raz

96 posts

Yuval Raz

Yuval Raz

@RazYuval

가입일 Ekim 2023
7 팔로잉1 팔로워
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@abibistit כל הדפ"רים טוחנים את האימוג'י הזה
עברית
0
0
0
55
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@mennyassyag מה מני? אנחנו גנגסטרים היום?
עברית
0
0
1
108
מני אסייג menny assyag
מני אסייג menny assyag@mennyassyag·
אני חוסם אותם בערימות ואין להם אפילו למי לספר על זה, כי יש להם אפס עוקבים. ככה זה כשאתה בוט. שבת שלום ומבורכת (אך ורק) לאוהבי ישראל היהודית ❤️
עברית
62
22
410
8.4K
udiudiudi 🇮🇱
udiudiudi 🇮🇱@udiudiudi1·
@MatanLevi1 @YinonMagal @bokeralmog אנשי הקיבוצים היו נאיבים העסיקו אצלהם מחבלים - לא מגיע למות על טיפשות זה בטוח, אבל גם לא צריך לגרום להרג חיילים בהווה ובעתיד בשבילם
עברית
1
0
0
56
almog boker
almog boker@bokeralmog·
חברי קבינט המלחמה הבטיחו שהם לא יחמיצו אף הזדמנות להחזיר את החטופים, אז איך זה מסתדר עם הפרסום של מוריה אסרף וולברג ולפיו ראש המוסד הציע להם לנסוע לקטר לקדם עסקה וראש הממשלה בתמיכה של חברי הקבינט בלמו את זה??? קודם כל להחזיר את החטופים! זה המינימום שמגיע לתושבים שהופקרו בשביעי באוקטובר. 135 חטופים כבר 68 ימים בשבי חמאס.
Moriah Asraf@MoriahAsraf

פרסמנו במהדורה: ראש המוסד ברנע הציע לקבינט המלחמה בימים האחרונים לנסוע לקטר על מנת לקדם שם עסקת חטופים נוספת. ראש הממשלה, בתמיכת שרי קבינט המלחמה, בלמו זאת >

Israel 🇮🇱 עברית
180
40
667
87.9K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@mennyassyag מני מה עם תמונה שלך מניח תפילין כשאתה כאילו לא מסתכל? כבר הרבה זמן לא העלת. חבל בסוף נשכח שאתה יהודי.
עברית
0
0
2
52
מני אסייג menny assyag
מני אסייג menny assyag@mennyassyag·
עפ״י התרומה העצומה והבלתי מותנית שלהם למדינה בכלל ובמלחמה הזו בפרט, הציונות הדתית שווה לפחות 40 מנדטים! הציבור הנפלא הזה חייב ייצוג בין מקבלי ההחלטות, ולכן סמוטריץ׳ ובן גביר הכי ראויים להיות חלק מהקבינט המצומצם. הרבה לפני גנץ אגב.
עברית
51
26
258
5.3K
גובי
גובי@yerushlavivi·
כתבתי לך בספונטניות את הפתק המודפס הזה אני לא גבר חרדי בן 24 שיושב באינטרנט קפה ברחוב שמאי אני אשה סקסית חרדית מיאו בסד
עברית
8
1
689
28.3K
Tomer Persico
Tomer Persico@TomerPersico·
למה 'אחים לנשק' מוציאים אותם מדעתם? בעולם שבו נערי גבעות אלימים כלפי שוטרים וחיילים, בעולם שבו סון הר מלכים מארגנים מגביות לרוצחים, בעולם שבו שרים מחלקים כלי נשק ודרכונים דיפלומטים למקורבים, בעולם שבו הממשלה בוזזת את קופת המדינה בעת מלחמה --- בעולם כזה, מה כל כך מעצבן בארגון של פטריוטים ציונים סחים שארגנו כאן את מערך התמיכה האזרחי הגדול והיעיל ביותר בצה"ל אי פעם, שמחליפים את מנגנון המדינה הכושל ומסייעים לאזרחים, שלא לומר מצילים חיים כפשוטו, ובמקביל מתנגדים בכל מעודם לממשלה וסבורים שיש להחליפה? מה הביג דיל? זה הביג דיל: הם מגלמים תנועה אזרחית ממלכתית מרכז-פוליטית מאורגנת לעילא, אפקטיבית, יעילה ובעלת מוטיבציה שלא נראתה כאן מזה עשורים. ובזה היא מתחרה ישירה לתנועות בימין הדתי, שגם הן מאורגנות, אפקטיביות ובעלות מוטיבציה עצומה, שמשנות את הגיאוגרפיה של ישראל ביו"ש, שנכנסות עם גרעינים תורניים לאוכלוסייה חילונית, שמהוות קבוצות לחץ ולובי בכנסת -- ושרגילות שרק הן עולות למגרש. פלאשבק 50 שנה אחורה: אחרי מלחמת יום כיפור קמות שתי תנועות אזרחיות גדולות: גוש אמונים ושלום עכשיו. שתיהן יוצאות מהטראומה של המחדל והשבר ומבקשות לבנות את ישראל מחדש. האחת רצה על הגבעות בשומרון, מקימה את מפעל ההתנחלויות, ומשנה את פני המדינה לנצח. השניה דוחפת להסכם השלום מול מצריים, אחר כך לאוסלו, ומשנה גם היא. אבל השבר של השמאל-מרכז מאז התפוררות תהליך השלום מול הפלסטינים שבר גם את שלום עכשיו. היא כבר מזמן אינה התנועה הגדולה שהיתה. במקומה קמו ארגוני זכויות רבים, אבל מבחינת תנועה אזרחית המונית במרכז או בשמאל - יוק. גם גוש אמונים כבר איננו, אבל ההמונים והמוטיבציה עוד שם, והם מנותבים לעשרות תנועות קטנות (וממומנות היטב - לכן סטרוק היתה צריכה מאות מיליונים למשרד הפיקטיבי שלה), והם עמלים באותה נחישות בלתי נלאית לשינוי פני המדינה. פעילי ימין-דתי בואכה חרד"ל רגילים שהחילונים, הממלכתיים, אנשי המרכז, אנשי השמאל, המיינסטרים הישראלי, העירוניים והמושבניקים, מעמד הביניים הרחב, אולי לא אוהבים את מה שהם עושים, אבל מעדיפים להמשיך בחייהם ולא חולמים על התארגנות שתנסה להשפיע אזרחית ופוליטית על הכיוון אליו הולכת המדינה. חילונים הם הרי חלשי אופי, חסרי ערכים, נהנתנים אגוצנטרים, לא ככה? אחים לנשק @ahimlaneshek1 הן התנועה האזרחית הראשונה שמגלה את אותה נחישות מהכיוון השני. הם מאורגנים להפליא, מטוקטקים כמו שרק אנשי צבא יודעים להיות, מלאים במוטיבציה ורצון לשנות, ומבינים, כמו שהצד השני הבין מזמן, שהמאבק הוא על פני המדינה, על הדמוקרטיה שלה ואף על קיומה ממש, לא פחות. וזה שעומד מולם לראשונה זה שנים כוח אזרחי מאורגן ונחוש - זה מה שמוציא אותם מדעתם. לכן אחים לנשק זוכים להתקפות כל כך רבות. לכן כבר מנסים לעשות להם דלגיטימציה, בנוהל המוכר. לכן הם יעשו כל מה שהם יכולים כדי שהארגון לא יהיה על הבמה אחרי המלחמה כדי להשפיע על מסלולה של המדינה, כמו אז בימי גוש אמונים ושלום עכשיו. המאבק של אחים לנשק אינו על הסדר מדיני כלשהו אלא על המסגרת הליברלית והדמוקרטית של המדינה. הם מייצגים ממלכתיות ואתוס רפובליקאי אל מול ההתפרקות לשבטים ולפוליטיקת קבוצות לחץ וכספי המקורבים של הקואליציה הנוכחית, אל מול הכשרת השחיתות וחגיגת חוסר המקצועיות, וכמובן אל מול הניסיון לרסק את הפרדת הרשויות בישראל. ההתנגדות לאלה מאיימת ישירות על הכוחות שמוצאים כל הזדמנות "להזדעזע" מהם. כנראה לא אצביע למפלגות שמרבית חברי וחברות אחים לנשק יתנו להן אם קולם/ן, אבל אני חושב שלארגון חשיבות עצומה לעתידה של מדינת ישראל. המשיכו ישר אנשים טובים. בהצלחה
עברית
282
430
3.2K
203.5K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@ori_goldberg @ZigdonL כל מה שמגעיל בכם מזוקק לציוץ אחד. היה לי סוג של אנטי מכל הציוצים שלך, אבל בציוץ הסתמי הזה, שברת שיא. מאחל לך לסגור קצת את הטוויטר ולהבין שבעולם האמיתי השטויות האלה לא עושות רושם על אף אחד, לא ה"מוסר" ולא המילים המפוצצות
עברית
0
0
0
11
Ori Goldberg
Ori Goldberg@ori_goldberg·
@ZigdonL יש פה איזה דיסוננס קוגניטיבי חריף מאד, איזו דיסוציאציה מהותית שמתבטאת בדיוק במה שאתה אומר.
Israel 🇮🇱 עברית
2
1
9
989
Ori Goldberg
Ori Goldberg@ori_goldberg·
1/ העובדות: יש שני מיליון פליטים בעזה. הם מתחילים למות לא רק מהפצצות אלא גם ממחלות. כבר חורף. הם ממשיכים למות. איש לא רוצה לקחת על עצמו את הטיפול בפליטים, בין השאר לאור העובדה שישראל הפכה אותם לכאלו ואין ארוחות חינם. החלוקה ברורה. מצד אחד: אנשי ״הם התחילו אז שיתמודדו; זאת לא --->
Israel 🇮🇱 עברית
82
13
126
20.4K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@mennyassyag או הנה הפוסט של מני עכשיו אפשר להתחיל את היום
עברית
2
0
0
194
מני אסייג menny assyag
מני אסייג menny assyag@mennyassyag·
מה בסה״כ היה נדרש מ״אחים לנשק״: להתאפק עוד קצת ולהמשיך להתנחל בלבבות התמימים עם התעמולה והצגת התיאטרון של ״ארגון החסד״ שמציל את כולנו, ושבלעדיו אין ללוחמינו מה ללבוש ומה לאכול. מה הצגת תיאטרון, מחזמר.. אבל השנאה שלהם היא כמו לבה מבעבעת בהר געש פעיל, והיא מתפרצת פתאום בטיימינג שהוא בניגוד לכל היגיון בריא של כל תועמלן מצוי. ולכן הם הבקיעו לעצמם גול עצמי במספרת, וחשפו את פרצופם האמיתי והמכוער שהכרנו כולנו עד ה6/10. לסיכום: אסור לתת לאנשים האלה להתקרב לחיילי צה״ל! הם לא ראויים לחיילים שלנו! תספרו את זה לגפני.
עברית
104
111
813
18.3K
יצחק וסרלאוף
יצחק וסרלאוף@ItshakWaserlauf·
אלון נוריאל הדובר שלי גדל בבית חרדי, בגיל 50 החליט אלון להתגייס ולתרום לחברה ולמדינה. היום הוא מסיים טירונות ונכנס רשמית למערך המילואים. אלון הוא חלוץ חרדי, הגיע לבקו"ם בזמנה הקשה של המדינה ואמר "הנני". אני מצדיע לו🫡
יצחק וסרלאוף tweet media
עברית
522
23
862
234.8K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@BoazGolan @ZivGellman מנהיגי אחים לנשק יושבים בקטאר מפוצצים בכסף עם אסלה מזהב
עברית
0
0
0
91
Boaz Golan בועז גולן
יש ברשותי עדויות של תורמים מלוס אנג׳לס שטוענים ש״אחים לנשק״ השתלטו להם על התרומות ומה שנתרם דרכם לחיילים כלל לא קשור ל״אחים לנשק״. את העדויות אביא לאחר המלחמה. התכתבויות וצילומי מסך. תוסיפו לזה את סמי מהיישוב שלומי שסיפר בשידור ש״אחים לנשק״ עשו קמפיין התרמה לכלבים וחתולים שנותרו ללא הבעלים בשלומי ולטענתו הכניסו כסף, אבל מזה לא ראה כמעט כלום. התמונה שניסו לצייר על ״אחים לנשק״, רחוקה כנראה מלהיות אמיתית.
עברית
289
144
1K
42.9K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@mennyassyag @ArnonYuval תגיד, ברוטינת בוקר שלך, אתה קודם מצחצח שיניים ואז מצייץ על שמאלנים או שההפך?
עברית
0
0
0
50
מני אסייג menny assyag
מני אסייג menny assyag@mennyassyag·
@ArnonYuval הבנתי יהודי כנוע שכמוך. ביידן מחויב לישראל לא פחות משהיא מחויבת לו, והוא רואה את התמיכה הנרחבת בישראל בקרב אזרחי ארה״ב . מי שמסייע בחימוש לא יכול לקבוע לנו את הרכב הממשלה, ולא את המדיניות!
עברית
5
0
3
476
מני אסייג menny assyag
מני אסייג menny assyag@mennyassyag·
בן גביר וסמוטריץ׳ לא הולכים לשום מקום! הם כאן כדי להישאר, והם כאן כי אלפי לוחמים שמחרפים נפשם כרגע בקרבות בחרו בהם ותומכים בהם! שביידן ילך! ושייקח איתו כמה קפלניסטים.
עברית
150
48
605
16.2K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@shuvaelbengvirc הבנתי את התכנית. אמא שלך לא יודעת את מקומה ונדחפת לישיבות, אתה מזיין תמוח בטוויטר, איתמר ירוץ לראשות הממשלה?
עברית
0
0
0
23
שובאל בן גביר
שובאל בן גביר@shuvaelbengvirc·
מי הח״כ עם הרמת משכל הכי נמוכה בכנסת ולמה זה מירב בן ארי?
עברית
796
7
470
172.7K
טלי גוטליב
טלי גוטליב@TallyGotliv·
@theshelterradio אם זה נחשב במשהו אתה יכול להיות חבר שלי. גם אם תשנה אלף פעם את דיעותיך זה לא יפגע בחברות. ובצער אני אומרת לך שהימין תמיד מכיל שמאל, ורוב השמאל לא מסוגל להכיל או לקבל ימין, בעיקר אם הימני הוא חכם ואינטיליגנט.
עברית
131
23
590
25.9K
שי גולדשטיין
שי גולדשטיין@theshelterradio·
עוד חבר ניתק איתי היום קשר. כתב לי הודעה שהוא לא יכול להיות בקשר כרגע. מאז שדעותיי התמקמו בצד הימני של המפה הפוליטית איבדתי את רוב חברי. זה עצוב. האם אנחנו יכולים להיות חברים רק עם מי שנמצא באותו צד פוליטי שלנו? ומה זה אומר על חברות??
עברית
1.3K
166
3.2K
149.3K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@noam_fathi מודדים מנהיגים לפי מה שהם *לא* עשו? ראיתי המון ציוצים מטומטמים בתקופה האחרונה אבל זה כבר נראה כמו פארודיה. זה פלא רפואי שאתה מצחצח שיניים לבד
עברית
0
0
0
10
noamfathi
noamfathi@noam_fathi·
רק נזכיר שנתניהו יכול היה לעשות 900 פעם אוסלו, ו 9000 פעם התנתקות, מהם 700 פעם תחת 8 שנות לחץ אובאמה, לזכות בפרסי נובל לשלום, וליהנות מחיבוק תקשורתי שלפיד יכול היה לחלום עליו - ולא עשה. אז מותר לו לדבר על אוסלו כמה שהוא רוצה.
עברית
395
108
1.2K
34.3K
יצחק סקורי
יצחק סקורי@SqwryYzhq·
@mennyassyag הנה הסבר וההוכחה למה שקורה השמאלנאצי שיתף פעולה עם חמסשטן וגייס אותם להילחם בנתניהו וזה הסבר למה שקרה 7 10 23 אהוד ברק גופות בירקון הכוונה גופות בעוטף והסביבה ואווה בראון דרסלרייך לא יהיה צבא באוקטובר ואחים לנזק ולחשק אומרים ומצהירים על חיסול מדינת היהודים ולא חשוב המחיר
עברית
2
0
0
90
מנשה לוינגר
מנשה לוינגר@menashlev1·
@bokeralmog רק שעל החייל עם הכיפה והפאות התנפלו והפכו אותו לרוצח...
עברית
5
0
8
1.2K
almog boker
almog boker@bokeralmog·
דובר צהל מפרסם את המחיר הכבד של התאונות במהלך הקרבות בעזה: 20 חללים נפלו מירי דוד צדדי, או מתאונות מבצעיות.
Israel 🇮🇱 עברית
14
8
296
19.1K
Yuval Raz
Yuval Raz@RazYuval·
@abibistit זה עדיין יותר טוב מלדבר על פוליטיקאים שמתו לפני 30 שנה
עברית
0
0
0
35
🐝רונית הביביסטית🐝
סיימו עם המעיל של ביבי עברו לשעון תיכף נגיע לנעליים ולתחתונים. ככה הם, חומריים, גשמיים אין תוכן, עגלה ריקה אלה השיחות שלהם כמה עלה המגף מכיכר המדינה ואיך ההיא לא התאימה את התיק לנעל. ריקנות..לא סתם הם מגיעים לדאנג'ן ופוליאמורה ועוד.. מסכנים
עברית
134
33
369
9.4K
laura Smith
laura Smith@lauraSmITH0ff·
I’m losing my mind. It seems so hard to get through to some people. I not talking about crazed Zionists. They are always the same. I’m talking about zombified normies who seem incapable of grasping and responding to what is happening. Some normie clichés I’ve come to hate: /1
English
518
6.1K
27.8K
2.3M