Reste

31.1K posts

Reste banner
Reste

Reste

@Reste1917

Rosenborg og Inter.

Trondheim, Norge 가입일 Kasım 2014
576 팔로잉1.6K 팔로워
Reste 리트윗함
Davy Wathne
Davy Wathne@DavyWathne·
Problemene på Lerkendal er åpenbart komplekse og stikker dypt, men ett sted må @RBKfotball begynne. Nå har den lokale ekspertisen jamret i 15 år fordi en ikke makter å gjenskape Eggen-epokens magi. På tide å våkne, innse at gullalderen er forbi og at fotballen er forvandlet?
Andreas Eidem@andreaser

Nok et surmaga innlegg fra @blofaldli som maler fanden på veggen før Freyr har fått vist seg på Lerkendal. Er det slik dere vil framstå i sportsredaksjonen i Adressa? Ingen tør heller utfordre Løfaldli i podkaststudio, mer balansert dekning takk! @Ole_Saga adressa.no/sport/i/lnO6qk…

Norsk
3
3
38
15.6K
Rosenborg Ballklub
Rosenborg Ballklub@RBKfotball·
Velkommen, Freyr 🖤🤍 Freyr Alexandersson er Rosenborgs nye hovedtrener og har skrevet en kontrakt ut 2029-sesongen.
Rosenborg Ballklub tweet media
Norsk
41
22
616
267K
Reste 리트윗함
John Tore Krogstad
John Tore Krogstad@torekro·
Var på Leik cup i går med en av arvingan. Anbefales å melde seg på der til neste år. 10/10 på trivelig arrangement. Neste år stiller æ og @t0rrfesk med 2 arvinger utpå der.
Norsk
2
2
12
3.6K
Reste 리트윗함
Troillgutt
Troillgutt@troillgutt·
TROILLGUTT ERFARER 🧌 RBK har landa ny hovedtrener! Gaute Helstrup ska vær klar for troillan. Blir trolig presentert i løpet av kort tid. Foreløpig ingen info angående hvilket team som blir rundt han. 🤍🖤🌪️🌪️
Troillgutt tweet media
Norsk
69
35
405
291.6K
Reste 리트윗함
Rosenborgsupporter
Rosenborgsupporter@RosenborgSupp·
"Skjemaet/kravet er ikke sendt inn, fordi det ble avtalt å avvente av hensyn til trenerjakten og klubbens situasjon etter ønske fra styreleder."
Rosenborgsupporter tweet media
Norsk
8
27
106
38.8K
Reste 리트윗함
Troillbukk
Troillbukk@troillbukk·
At styret med CGJ i spissen velger å sette trenerjakten i fare for klamre seg til makta illustrerer hvor viktig det er å få rensket ut ukulturen på styrerommet.
Norsk
2
4
84
6K
Reste
Reste@Reste1917·
@Ole_Saga E vel det mest riktige valget som e tatt i år👍 Selvfølgelig ska det kom folk som «enn å ta feri når dem e så dårlig!!»🤣
Norsk
0
1
4
675
Reste 리트윗함
Wegard Bakkehaug
Wegard Bakkehaug@wegardb·
Enorm tale om «rettferdighetspiss og lorte-VAR» etter Brøndby-FCK. Dette funker ikke her, i Danmark, England, ingen steder. Og folk er drit lei Alt blir ikke riktig og rettferdig hverken med eller uten VAR. Da er konklusjonen enkel🚯
Norsk
14
95
755
170.4K
Reste 리트윗함
Ole Erevik
Ole Erevik@OleErevik·
Hæ? Måtte han rydde opp etter seg selv? Selv om han skal spille VM i fotball?😂 Ikke rart at fotball-ungdom får primadonna-nykker hvis selv media synes alminnelig folkeskikk fra de profesjonelle er unormalt.🤪
Ole Erevik tweet media
Norsk
3
5
124
22.8K
Reste 리트윗함
zykopat1
zykopat1@zykopat1·
Billett gies bort på felt FB 🖤🤍 @RBKfotball
Svenska
0
2
1
466
Reste 리트윗함
Kenneth L
Kenneth L@eliteserieblog·
Lite som hadde vært bedre for norsk fotball enn at denne kampen hadde floppet fullstendig og det ble halvfullt på Lerkendal.
Kenneth L tweet media
Norsk
13
12
373
52.2K
Reste 리트윗함
Josimar
Josimar@JosimarFotball·
I februar sendte en Rosenborg-ansatt et varsel om kritikkverdige forhold i klubben til styreleder Cecilie Gotaas Johnsen. Det er styret som har arbeidsgiveransvaret i klubben, ikke styreleder. Men varselet er ikke forelagt styret. josimar.no/artikler/rbk-s…
Norsk
5
32
170
68.4K
Reste 리트윗함
Troillgutt
Troillgutt@troillgutt·
Påskrudd
Norsk
7
8
357
18.2K
Reste 리트윗함
Kjernen
Kjernen@kjernencom·
Uttalelse fra Kjernens styre angående hets og sjikane i forkant av årets årsmøte:
Kjernen tweet media
Norsk
1
53
291
24.2K
Reste
Reste@Reste1917·
ZXX
0
2
53
5K
Reste 리트윗함
Janne Kristine 🧢🎾
At Alfred ikke fikk det til, handler dessverre alt for lite om Alfred. Nå er det på tide at de som vanstyrer denne klubben også går, for de får det heller ikke til!
Norsk
4
15
143
4.3K
Reste 리트윗함
Vegard
Vegard@Fettkjettar·
Æ like itj pizza, men æ like spagetti! Alexander Tettey, Alexander Tettey!
Norsk
2
14
103
7.1K
Reste 리트윗함
Arnstein Friling
Arnstein Friling@arnsteinfriling·
Stor. seriøs undersøkelse. Som viser VARs enorme upopuaritet. Et produkt ingen kunder vil ha. Men som av uforståelige, uforklarlige grunner trykkes ned i halsen vår, og vi kan visst ikke velge det bort. I et fungerende marked, hadde VAR blitt stående usolgt på butikkhylla.
Arnstein Friling tweet media
Norsk
9
40
328
22.9K
Reste 리트윗함
Farzam Abolhosseini
Farzam Abolhosseini@F_Abolhosseini·
– I respekt for den proces, der blev kørt fra Rosenborgs side, vil jeg gerne sige, jeg var en kandidat, og jeg vil også gerne sige, jeg var i dialog. Det ved både Viborg og dem, der skal vide det – at det var jeg. – For mig handler det om flere ting. tipsbladet.dk/nyhed/superlig…
Dansk
1
1
0
7.7K