RiderLogbook

128 posts

RiderLogbook banner
RiderLogbook

RiderLogbook

@RiderLogbook

가입일 Haziran 2026
140 팔로잉6 팔로워
고정된 트윗
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
Dünya sanki kötülerin etrafında dönüyor.Hiç suçlu olmuyorlar,hiç hatalı değiller,sürekli başarısızlığı örtecek bahaneler buluyorlar.Aynı filmi 4.kez izletiyorlar(belki 5.kez de) hem de daha gür alkışla.Omurgalı insanların bu kaypaklığa tahammülü zor.Bugünün payımıza düşen gerçeği
Türkçe
0
0
0
22
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@Feneristcom Aykut hoca. Emre için erken, kupa kazansın kendini ıspatlasın. Ha derse Kuntz montella kupa mı kazandı benden istiyorsunuz onda da haklı. Karar vericilerin kumanda antrenör arzusuydu. Apo daha önce geldi olmadı zaten
Türkçe
0
0
0
2
Ergin84
Ergin84@Ergin58636659·
@sportbpt birşey diyim mi ismail kartal cengizden bile verim alır o kadar önemli bir hoca romadaki Cengiz bir dönse herkesi yedek bırakır
Türkçe
0
0
0
179
BPT Spor
BPT Spor@sportbpt·
İsmail Kartal, Cengiz Ünder'in takımda kalmasını istedi. (Fotomaç) Cengiz yaz kampında denenecek.
BPT Spor tweet mediaBPT Spor tweet media
Türkçe
72
5
987
52K
johan
johan@pivotdokuz·
Abi hala Aykut Kocaman & İsmail Kartal kıyasları dünyanın en saçma olayı. Hoca seçildi ve karar verildi. Artık buradan dönüş yok. Baki olan Fenerbahçe. Biraz şu kulübe odaklansanız ligi domine edicez sokucam şahısçılığınıza amk salakları
Türkçe
13
7
321
13.8K
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@YldrmAzizz @pivotdokuz Polemikmiş! Serkan akkoyun aykut gelecek diye başladı kuyt volkan selçuk webo yetersiz ve başarısız bir heyet diye. Aynı srkan önceki dönemlerde hiçbir hocada yardımcılarla yıpratmaya çalışmadı. Sonra ömeroviç beğenilmeyip emre kartal gelmesi! Sabır taşı olsa sinirden çatlar!🤬
Türkçe
0
0
0
1
Aziz Başkan
Aziz Başkan@YldrmAzizz·
@pivotdokuz Yok şimdi de İsmail hocanın ekibinde oğlu ne arıyor diye bir polemik yaratıyorlar
Türkçe
2
0
0
114
Erdem BABAL
Erdem BABAL@babalerdem·
Merak ediyorum; Emre Kartal’ın teknik bilgi, antrenörlük kariyeri ve bugüne kadar ortaya koyduğu hangi somut başarı, onu Fenerbahçe Spor Kulübü’nün teknik kadrosuna girmeye yeterli bir isim hâline getiriyor? Aynı şekilde Zeki Murat Göle… Fenerbahçeliliği, kulübe olan bağlılığı ve aidiyeti elbette tartışılmaz. Ancak yıllardır farklı teknik direktörlerle çalışmasına rağmen takıma ne gibi somut katkılar sundu? Hangi alanda fark yarattı? Hangi başarıda belirleyici rol oynadı? Fenerbahçe gibi hedefi mutlak şampiyonluk olan bir kulüpte teknik kadroların da liyakat, başarı ve sürekli gelişim esasına göre oluşturulması gerekmez mi? Aidiyet önemlidir ama tek başına yeterli değildir. Bu kulüpte görev almanın temel kriteri; bilgi, donanım, performans ve başarı olmalıdır. Aynı isimlerin yıllarca, sonuçlardan bağımsız şekilde görevlerine devam etmesi, doğal olarak taraftarın aklına soru işaretleri getiriyor. Bu soruları sormak ne saygısızlıktır ne de art niyet. Aksine, Fenerbahçe’nin daha iyi yönetilmesini ve sportif başarıya ulaşmasını isteyen her taraftarın en doğal hakkıdır. #Fenerbahçe
Türkçe
5
2
17
1.1K
Hasan Kama
Hasan Kama@HasanKamaResmi·
Kaleciyide mecburiyetten tuttum Durum bu … Kante soru işareti ❓ Şu anda ilk 11 ‘e 4 tane transfer şart .. Greenwood Rudiger Sağ bek Sol açık ???? Vedat + Gröykeres ayarı bir gölcü ? Sakın kerem vs demeyin gördük milli takımda yedek olur bizde NET …
Hasan Kama tweet media
Türkçe
2
0
4
692
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@MuasR06 @BersanTaskaya Ekşinin yardımcısıydı. M A aydınların damadı. Aziz buna mı tmm demiş. Sallama kardeşim. Azize sormazlar zaten, mani de olamaz
Türkçe
0
0
0
2
Berşan Taşkaya
Berşan Taşkaya@BersanTaskaya·
Fatih Terim’in TFF Başkanı olması için baskı yapıyorlarmış! Medyada algılar yapılmak adına haberler ve tweetler atılıyormuş! Fenerbahçe’liler içiniz rahat olsun. Sizin başkanınız Aziz Yıldırım! FETÖ’nün Türkiye’de ilk tosladığı duvar olan Aziz Yıldırım, sizce Fatih Terim’in TFF başkanı olmasına izin mi verir?
Berşan Taşkaya tweet mediaBerşan Taşkaya tweet media
Türkçe
70
41
740
19.6K
Ahmet
Ahmet@kafadoisback·
İsmail Kartal ile Konyaspor: 24 maçta 1.38 puan ortalaması Aykut Kocaman ile Konyaspor: Lig üçüncülüğü, Türkiye Kupası İsmail Kartal ile Fenerbahçe: 3 sezon 0 kupa Aykut Kocaman ile Fenerbahçe: 4 sezon (3 Temmuza rağmen) 3 kupa + Avrupa yarı finali
Ahmet tweet media
Türkçe
14
8
98
5.3K
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@kocamangurrur Gönderi yorumlarını sınırlamış. Tam da içimi öfkemi dökmüştüm yarım kaldı. Koca sezon kaçamayacak bir yere
Türkçe
0
0
1
81
17/18
17/18@kocamangurrur·
barış göktürk’ün ismail kartalla olan fotoğrafına gelen yorumlara baksanıza… instagram bambaşka bir kitle ya
Türkçe
7
3
88
15.5K
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@KanaryAleaks A.koçun oy istemek için arayabileceği,a yıldırım oy için arayabileceği bir isim demek ki?Ayrıca ümitle de muhabbeti olacak oturup kalkacak ki tanık olsun konuşmaya.Valla inanadırıcı gelmedi.ismail aykut oğuz rıdvan müjdat vb azizle aliyle aynı anda görüşse bile ümitle ne işi olur
Türkçe
0
0
0
4
Yelløw
Yelløw@KanaryAleaks·
Ümit Özat: 🗣️ “Mesela Aziz Başkan diyor ki ‘Kim yaptı İsmail Hoca?’ Ben olmasam kim yapar? Doğru söylüyor. 99 puanla ilgili benim tezimi aynen söylüyor. Ama sonunda ne oldu? Yine İsmail Kartal’a döndüler. Oynatamaz demiyorum, şampiyon olamaz da demiyorum. Ama şampiyon olması onun harika bir antrenör olduğu anlamına gelmiyor. İsmail Kartal hangi Anadolu takımını bir yere taşımış ya? Fenerbahçe’de 4. sene çalışmak için ne kriteri var abi? Bir defa İsmail Kartal korkak bir adam; cesur olmayan bir antrenör.”
Türkçe
2
0
6
1.8K
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@ilhanefe1907 0 çekecek montallayı gönderip 0 çekmiş şenolu, 0 çekmiş terimi getirmek istiyorlar.2 kişi arasında koltuk kapmaca.ara yemek kuntz montella. Terim şimdi düz td olmaz ayrıca bir ünvan da ister son gelişinde öyle yapmıştı. Bu ikisine tek şartım 1923tlye gelen varsa gelsin tazminat 0
Türkçe
0
0
0
2
ilhanefe
ilhanefe@ilhanefe1907·
Fatih terim senol güneş istemiyorum milli takima hiç mi başka hoca yok milli takim için
Türkçe
1
0
7
94
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@fenerokocha İzlediğinde merakını gideremez diye 6 atmışlar. Daha da merak etmemiştir
Türkçe
0
0
1
8
Onurhan
Onurhan@fenerokocha·
İşte İsmail Kartal gerizekalıları nasıl kekliyor bakın buyrun….
Türkçe
1
3
17
1.1K
RiderLogbook 리트윗함
Onurhan
Onurhan@fenerokocha·
Bakın İsmail Kartal’ı bugün savunanlar…
Türkçe
2
5
19
1.8K
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@MrSzymansk53 @Feneristcom Cahil cahil konuşma! Aykut santraforsuz mu oynadı? Niang emenike soldado janssen webo kuyt fernandao semih rvp sow bajiç felan orta sahaydı değil mi? Az susun da futbol konuşulsun anca bir iki cahil fenonun sıçtığını alıp etrafa sıvıyorsunuz sonra da dünyayı bombok görüyorsunuz
Türkçe
0
0
2
18
Alberto_ravaelli
Alberto_ravaelli@MrSzymansk53·
@Feneristcom Fatih tekke yada arda turan olmalı ama arda nın önü çok açık , Aykut’u isteyenler momtellaya doymamış demekki
Türkçe
2
0
0
259
Fenerist 🇹🇷
Fenerist 🇹🇷@Feneristcom·
A Milli Futbol Takımımızın Teknik Direktörü kim olmalı? - Aykut Kocaman ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ - Fatih Tekke ⭐️⭐️⭐️ - Arda Turan ⭐️⭐️
Fenerist 🇹🇷 tweet media
Türkçe
267
10
229
19.8K
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@SportsCubuklu Anadolu takımlarından dememişsin! Kötü insanlarsınız benim için. Serkandan da senden de bu ah çıkar
Türkçe
0
0
0
7
Çubuklu Sports
Çubuklu Sports@SportsCubuklu·
🗣️ Yağız Sabuncuoğlu: "Fenerbahçe, Süper Lig'den bir stoper ile ilgileniyor."
Türkçe
64
23
727
184.4K
İrfan Yirmibeş
İrfan Yirmibeş@irfanyirmibes·
Curaçao, Dünya Şampiyonası'nda puan aldı, gol attı, son maça gruptan çıkma iddiasıyla giriyor. Biz ise gol atamadık, puan alamadık ve son maç öncesi turnuvadan elendik...
Türkçe
10
2
76
3.8K
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@Lefter_12 Lale 3 yılda 2 kere gs 1 ts şampiyonluğu gören kim! 99 puan aldı şampiyonluğu çalındı diyoruz 2018de Aykutun şampiyonluğu çalındı mı, ses yok! Oraya gelince çalındı, buraya gelince ses yok! Gs maçındaki hakem hataları normal miydi? Bak 3 temmuz ceza kesen hakemlerine de geçmedim
Türkçe
0
0
0
13
RiderLogbook
RiderLogbook@RiderLogbook·
@memduhspace Zafer konuşmasında mum gibi yanında duran ve siz de söyleyin denilince bülbül gibi marş söyleyen yönetim mi aziz yıldırama tercihini değiştirtmiş! Komik olmayın
Türkçe
0
0
0
10
Memduh
Memduh@memduhspace·
Aykut Hoca neden teknik direktör olmadı meselesinde konular hep futbolcu, teknik heyet, sistem ihtilafı üzerinden yürüyor ama günden güne kesilen iletişimin bence en önemli sebebi yönetimde para koyacak insanların ilk tercihinin Aykut Hoca olmaması. Buna saygı duymakla beraber hocayı son güne kadar bekletmek (bu kadar hazırlık yapmışken) acayip yanlış bir hareket oldu diye düşünüyorum. Muhtemelen Oğuz Çetin ve Aziz Başkan bunu hocaya izah etmeye çekindiler. “Yönetimden geçiremedim” izahatını hep bir kart olarak saklıyorlardı zaten. Sonuçta bu Aziz Yıldırım’ın 1 yılı. Hikayenin merkezinde Aziz Başkan var. Yönetim, teknik ekip arasındaki uyumu göz önüne alıp çoğunluğun tercihine göre hareket etmişlerdir. Yönetimde Aziz Başkan, Mahmut Uslu, Nihat Özbağı dışındakilerin sosyal medyadan etkilendiğini biliyorum. Başarısız oluşumlar, süreçlerde tökezlememek için meşruiyet ararlar. Fenerbahçelilerin çoğu İsmail Kartal’ın şampiyonluğunun çalındığını düşünüyor. Bu çoğunluğun desteği yönetime kredi açıyor. Ancak yıllardır Fenerbahçe bu döngüde gidip geliyor. Bir sürü teknik direktör/ futbolcu Fenerbahçe’ye sosyal medya desteğiyle getirildi sonuç hep hüsran oldu. Fenerbahçe, nostaljiyle yaşayan bir camia. Rıdvan’ın 3-4 kişiyi çalımlayıp gol/asist yaptığı, her takıma 5-10 tane gol atılan yılların geri geleceğine dair inancı sürdürüyoruz. Bundan dolayı “göze hoş gelen futbol” gibi soyut ifadeler bu camiayı yönlendirmeye devam ediyor. Oysa bugün -maç, takım fark etmeksizin- hangi maçı kaç kişi reels kaydırmadan izliyor? Son tahlilde yeni sezona hocayı son gün belirleyerek bir krizle girdik. İsmail Hoca bu hikayede en suçsuz olandır. Sonuçta o da hocalık bekliyor. Herkes gibi onun da şahsi hırsları, beklentileri vardır. Anlaşılır. Arandığında Fenerbahçe’ye “hayır” demek kolay değildir. Bana göre Aykut Hoca, İsmail Hoca’dan daha iyi bir hocadır. Ancak camianın hafızasında hâlâ 1 adamın 4-5 kişiyi çalımlayıp gol attığı dönemler olduğu için Aykut Hoca salt çoğunluk tarafından beğenilmiyor. Sonuçta biz taraftarız. Çocuklarımız yıllar sonra vikipediye girip bu yıla baktığında tartışmalara değil, şampiyonun kim olduğuna bakacak. Hesaplaşma sene sonunda yapılır. Ben, sen, o olmamalı. Baki olan sadece Fenerbahçe.
Türkçe
29
8
119
17.6K