هادی

12.1K posts

هادی banner
هادی

هادی

@SARKPOCK

«و بُشر گفت: به علی جرجانی رسیدم. بر چشمهٔ آبی بود. چون مرا بدید گفت: آیا امروز چه گناه کردم که آدمی را می‌بینم؟»

가입일 Eylül 2012
1.7K 팔로잉513 팔로워
고정된 트윗
هادی
هادی@SARKPOCK·
«یه شب تب، یه شب مرگ، یا ارحم الراحمین.»
هادی tweet media
فارسی
0
0
13
921
هادی
هادی@SARKPOCK·
@abellz عه! اینو اگه قبلا می‌خوندم نمی‌فهمیدم. مثلا ببین تنها فیلم‌های سه‌ساعته‌ای که من بی‌وقفه دیدم و تموم کردم گادفادر و بری لیندون هستن. فکر کن یه کارگردان دیگه اگه بود چه فیلم ملال‌آوری از بری لیندون در می‌آورد. جدای از جنبهٔ هنری‌ش که شاهکار سینماییه، خیلی خوش‌ریتمه.
فارسی
0
0
1
8
هادی
هادی@SARKPOCK·
نظر جدیدم اینه که ریتم همه‌چیزه. ریتم بدونی کارگردان خوبی می‌شی، موزیسین خوبی می‌شی، رقاص خوبی می‌شی و کلا در همهٔ زمینه‌ها خوب می‌شی حتی اگه به‌قدر کافی دانشش رو نداشته باشی.
فارسی
0
0
2
71
هادی
هادی@SARKPOCK·
من وقتی اولین بار بت چین تنظیم فریدون شهبازیان رو شنیدم و اون رو با بت چین جشن هنر مقایسه کردم فهمیدم تنظیم‌کننده یعنی چی. مثل اینکه یه عصر زمستون بچگی وقتی نامجومطلق پرسپولیسی داشت وسط زمین توپ پخش می‌کرد فهمیدم‌ بازیساز یعنی چی.
(پازل عاشقانه آقای کا)@aqayeka

شما نیز هیچ وقت نفهمیدین تنظیم کننده تو آهنگ چکاره‌س؟ فرقش با آهنگ ساز چیه؟چرا همون آهنگ ساز بزرگوار خودش تنظیم نمی کنه؟☹️

فارسی
1
0
1
69
هادی
هادی@SARKPOCK·
رفیق معتادم همیشه مراقب بود صورتش لاغر نشه. می‌گفت برای معتاد پنهان هیچ‌چیز مهم‌تر از صورتش نیست. می‌گفت لاغر بشی می‌گن معتاده. دیروز همکلاسی صد سال پیشم تو خیابون منو دید. اولین سؤالش این بود: «هادی معتاد شدی؟!»
فارسی
0
0
6
98
هادی
هادی@SARKPOCK·
خیلی از اینایی که بچگی رفتن مکه و الان تو اروپا و آمریکان پول هر دو سفر رو از ج.ا در آوردن.
فارسی
0
0
5
70
هادی
هادی@SARKPOCK·
@amirsn991 همین اتفاق برای مارادونا هم افتاده در جام ۷۴ که از تیم کنار گذاشته می‌شه.
فارسی
1
0
1
461
AmirSadegh 🇯🇵🇪🇸
یکی از حسرت‌های فوتبالیِ ماهایی که مسی رو دوست داریم برمی‌گرده به جام جهانی ۲۰۰۶. خوزه پکرمن سرمربی آرژانتین، به مسیِ ۱۹ ساله بازی نمی‌داد و با تعداد زیادی ستاره تهاجمی، محتاطانه بازی می‌کرد. مسی اون سال می‌تونست یه جام جهانی و تعداد گل و پاس گل بیشتری به کارنامه‌اش اضافه کنه.
AmirSadegh 🇯🇵🇪🇸 tweet media
فارسی
14
0
209
10.4K
هادی
هادی@SARKPOCK·
چهارپنجم قبر زیر زباله بود. فقط همین یک خط دیده می‌شد: «همیشه به یادت هستیم.»
فارسی
0
0
1
40
هادی
هادی@SARKPOCK·
@parsegardd کمتر فهمیده شده. سکانس‌هایی داره که به گی بودن دو پسر اشاره داره. مثلا تو مسافرخونه سکانسی هست که از روی سایهٔ دیوار متوجه می‌شیم منصور از روی تخت بلند می‌شه و شلوارشو پاش می‌کنه. خیلیا فکر می‌کنن کامران چون رفیقشو از دست می‌ده ناراحته، اما پارتنرشه و به‌خاطرش از خونه فرار کرده.
فارسی
0
0
0
16
هادی
هادی@SARKPOCK·
سال‌هاست روزی دو تا فیلم می‌بینم. یه زمانی شیفت یک دلیجان می‌دیدم، شیفت دو جویندگان. الان در ماه یک دونه فیلم خوب نمی‌بینم.
فارسی
0
0
2
73
هادی
هادی@SARKPOCK·
@Mahjoor1400 منم با همین مقدار سرگیجه می‌گرفتم
فارسی
0
0
0
4
آنتونی
آنتونی@Mahjoor1400·
@SARKPOCK من فقط شبی یه دونه می خورم می خوابم. به سرگیجه نمی رسه.
فارسی
1
0
1
15
آنتونی
آنتونی@Mahjoor1400·
بچه ها آلپرازولام ضعف حافظه میاره؟ شما تجربه داشتید؟ 🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤
فارسی
2
0
2
294
هادی
هادی@SARKPOCK·
ام‌بی‌جی هم داره بوی حلوا می‌ده.
هادی tweet media
فارسی
0
0
4
57
هادی
هادی@SARKPOCK·
یه آقا هم‌اتاق بابابزرگم بوده که قرار بوده پاشو قطع کنن. همراه بابابزرگم شروع می‌کنه به دلداری که شاید قطع نشه. اون آقا می‌گه نه اتفاقا قراره قطع بشه و تا فردا مرخص می‌شم. می‌گه فرداش صدای شوخی و قهقههٔ خودش و خانمش می‌اومد بعد قطع پا و ارتباطشون عین دو تا جوون عاشق بود.
هادی@SARKPOCK

دیشب سر خبر احتمال قطع پای بابابزرگم، عضلات مادرم گرفت. سریع آب‌خیارشور دادم به‌ش‌!

فارسی
0
0
6
220
هادی
هادی@SARKPOCK·
@Mirzaie مطمئنا پول توش خوابیده. می‌خوان زمین‌های دورش رو بفروشن برای ساخت هتل. چون روبه‌روی حرمه. جالبه که این مقبره ها مالک داره و شرعا نمی‌تونستن حتی واردش بشن. چند سال سر همین مسئله کار متوقف بود. یهو یه غروب تا شب شروع کردن به تخریب.
فارسی
1
0
1
8
هادی
هادی@SARKPOCK·
به یک همقبرگردعکاس نیاز دارم که باهم بریم قبرستون نو تا قبل اینکه با خاک یکسان بشه، چندهزار عکس ازش بگیریم.
فارسی
1
0
5
282