Gabrielle Solis

43.6K posts

Gabrielle Solis banner
Gabrielle Solis

Gabrielle Solis

@Silas_Merle

Wisteria Lane 가입일 Eylül 2020
746 팔로잉739 팔로워
고정된 트윗
Gabrielle Solis
Gabrielle Solis@Silas_Merle·
عزیزانی که بعد از مدتها دارین آنلاین میشید، جاتون خیلی خالی بود. دلمون این مدت پیش شما بود
فارسی
0
0
7
142
پل خواجو(اکانت سوم)
داشتم کولر را روشن می کردم که یهو بغضم ترکید ، به یاد بچه های اروپا 💔
فارسی
65
119
6.2K
73.5K
Queer Queen
Queer Queen@Simpbelious·
@Silas_Merle من که هیچوقت قرار نیست حامله بشم چون میدونم والد بودن سخته ولی تو قول بده تولید مثل نکنی چون کسی به احمقی تو مطمئنا مادر خوب و سالمی برای بچه‌ش نمیشه.
فارسی
1
0
6
179
Queer Queen
Queer Queen@Simpbelious·
بچه‌ها درسته باید به حق انتخابِ زن‌هایی که میخوان حاملگی و مادرشدن رو تجربه کنن احترام بذاریم ولی دیگه لازم نیست حاملگی رو شوگرکوت کنیم؛ جنین توی بدن مادر واقعا مثل یک انگل در بدن میزبانش زندگی و ازش تغذیه میکنه و حاملگی و زایمان آسیب‌های جبران‌ناپذیر فیزیکی به بدن مادر میزنن.
فارسی
51
42
698
13.4K
Gabrielle Solis
Gabrielle Solis@Silas_Merle·
@artz_hiva 😂 انگلیس گرمه ولی نه به اندازه ایتالیا. من هیچ وقت بدون کولر و استخر نمیگیرم ولی مثلا پارسال اینقدر گرم بود هر چی حشره بود پناه میورد به استخر! روزی یه بچه رو زنبور نیش زد تا برگشتیم
فارسی
1
0
1
44
Artz 
Artz @artz_hiva·
@Silas_Merle من هر دفعه تابستون رفتم انگلیس از گرما خفه شدم 🫠
فارسی
1
0
3
143
Gabrielle Solis
Gabrielle Solis@Silas_Merle·
چقدر خوشحالم امسال سنت شکنی کرده و میریم انگلیس به جای اسپانیا و ایتالیا. تو این هوا ده دقیقه هم دووم نمیوردم بیرون.
فارسی
1
0
15
844
Moein
Moein@moeinengineer·
@TheMasterofZ مشکلم پولش نیست مشکلم زمان دلیوریشه همه‌شون هفته بعد بود که تموم میشه گرما
فارسی
4
0
3
2K
Moein
Moein@moeinengineer·
یه چیزی در مورد گرمای هوا تو اروپا بگم. شما میخندین وقتی میگن شده سی درجه اما تصوری ندارین. خونه‌های اروپا به خاطر اقلیم سرد برای حفظ حرارت طراحی شده و هیچ خونه‌ای کولر نداره. شما تو ایران میری توی گرمای چهل درجه اما بعدش میای خونه زیر کولر. اما اینجا وقتی میشه سی و خورده‌ای/۱
فارسی
295
33
4.1K
470.5K
Gabrielle Solis 리트윗함
Dr. Maalouf ‏
Dr. Maalouf ‏@realMaalouf·
Total devastation in Venezuela following a powerful earthquake. Up to 100,000 people are feared dead. Pray for them, they didn’t deserve this.
English
1.8K
8.8K
38.8K
2.4M
Gabrielle Solis 리트윗함
ویرجینیا وولف مناطق محروم
عه عه عه جدی توی دی ماه که ج‌ا داشت مردم رو قتل عام میکرد، چون شعار خیلی‌ از اونهایی که تو خیابون بودن «جاوید شاه» بود، یه عده اومدن اینجا هشتگ «از دموکراسی بگو» زدن، ولی حتی یه نفرشون الان که باقر داره توافق میکنه براش سوال نیست که پس دموکراسی چی میشه. دریغ از حتی یه هشتگ! تا زنده‌ایم نمیذاریم خیانت‌هاتون فراموش بشه.
فارسی
51
502
3.9K
34.4K
Gabrielle Solis 리트윗함
sogol
sogol@solgoli237·
ميشه اسم و عكس داداش منم بزاريد #كيومرث_تيموريان ٣٧ ساله بچه مهر شهر كرج كشته شده در شهرك غرب تهران ما پدر ومادر نداشتيم وفقط یه داداش داشتیم كه جمهوری اسلامی ازم گرفتنش... #انقلاب_شیروخورشید #انقلاب۱۴۰۴
sogol tweet media
فارسی
159
2.7K
11.7K
74.3K
Gabrielle Solis 리트윗함
Ahmado91
Ahmado91@Ahmad19101404·
عاشورا !! من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم عاشورا؟! با من از عاشورا نگو من از دل عاشورا اومدم عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود توی حیاط پزشکی قانونی ها توی کانتینرهای حمل پیکر عاشورای من ۱۸-۱۹ دی من همونیم که از دل اون روزا اومدم برای برادرم #احمد_خسروانی #IranMassacre‌2026
فارسی
111
1.4K
5.4K
44.4K
Gabrielle Solis 리트윗함
Hamed 🇮🇷
Hamed 🇮🇷@Me_Hamed_Myself·
43000+ innocent Iranian slaughtered in just two days, but it doesn't matter, United States will sell a lot of Corn, Wheat, Soybean! This shame will remain in U.S. History forever.
Hamed 🇮🇷 tweet media
English
20
363
1.1K
7K
Gabrielle Solis
Gabrielle Solis@Silas_Merle·
مارال جونم فرمود روزی‌ یکی‌ از دیوونگی های ۱۷-۱۸ سالگی‌ رو تکرار کنیم! شاید حالمون خوب شد…
فارسی
0
0
8
162
Gabrielle Solis
Gabrielle Solis@Silas_Merle·
دیگه نمیدونم پرمنوپازه، افسردگی و غم و یا تیرویید تخمی!! فقط دارم زور میزنم کم نیارم
فارسی
2
0
10
292
Gabrielle Solis 리트윗함
TIGER
TIGER@tanhayektiger·
حسین، متجاوز و قاتل اجداد ماست و عزادارانش، متجاوز و قاتل فرزندان ما!
فارسی
23
425
3.5K
35.9K
Gabrielle Solis 리트윗함
Sheldon
Sheldon@patrick_jane77·
بالا برید و پایین بیاید، "دکان دو نبش محرم و عاشورا" متعلق به آخوند است. سند و سرقفلی و همه‌چیزش به‌نام ملاهاست. با محرم و سینه‌زنی و تشبیه مظلومیت جانفداهای وطن به کشته‌شده‌های کربلا نمی‌توانید این مراسم را از آن خود کنید. از قدم گذاشتن به راهی که آخوند آسفالتش کرده خودداری کنیم. نوحه و سینه‌زنی و حسین حسین و اباالفضل و علی‌اکبر و زینب و رقیه گفتن، مسیری است که آخوند شیعه و مراجع تقلیدش در انتهای آن دکه‌ی سیگارفروشی باز کرده‌اند. قدم زدن در این مسیر، با هر انگیزه و به هر ترتیبی که صورت گیرد، انتهایش به آن دکه و "نفع آخوند" ختم میشود. با چه منطقی این کار را میکنید؟! و جدای از اینها، ما ایرانی هستیم و اجدادمان ایرانی بوده‌اند و سرزمینمان هم "ایران" است. دعواهای ۱۴۰۰سال پیش اعراب (که از قضا دشمن سرزمین ما و ویرانگران آن و قاتلان اجدادمان بوده‌اند) هیچ ربطی به ما ندارد. با چه منطقی میهمن‌پرست‌ترین هموطنانمان را با کشته‌شده‌های ۱۴۰۰سال پیش اعراب شبیه‌سازی میکنید؟! رها کنیم این کار بی‌معنی را.
فارسی
247
2.8K
13.7K
140.1K