Taşkın Özer
2.7K posts


@GulsahPHLVNL @aykiri Anlaşıldı ki sen sadece takipçi kasmak için saçma sapan konuşmalar yapıyorsun
O çıplaklık değilse o zaman sen de öyle gez savunduğun şeyi yap bakalım ailen ne diyecek toplum ne diyecek bu resmen sapıklık sapıklık
Türkçe

@TaskinOzer @aykiri Tabi ki çıplak gezmiyoruz, çıplak olan kim ki ? Çıplaklığın tanımını bilmiyor olabilir misiniz ? Üzerinde hiçbir giysi veya örtü bulunmayana denir çıplak.İnsanlar neyi neden giyindiğini size açıklamak zorunda değil.
Türkçe

@GulsahPHLVNL @aykiri Saçmaladığının farkındasın değil mi
Sapıklıkla saç dökülme hastalığını karıştırıyor olabilir misin
Çok saçmalıyorsun resmen çıplak üzerinde iki parça bir karış kadar kıyafet olması demek iyilik olduğu anlamına mı geliyor sence
Sen de öyle gezsene ailen ne diyecek bir bakalım
Türkçe

@TaskinOzer @aykiri Ee o zaman karşıdan gelen kız da desin ki ; ben senin kel başını görmek zorunda değilim, ya kapat ya şaç ektir! Kulağa saçma geliyor değil mi? “Yahu sana ne , sana kendimi beğendirmek zorunda mıyım”dersin değil mi? Toplumun kuralı farklı olana saygı duymaktır, nezakettir vs vs..
Türkçe

@tusemurcan @aykiri Bu kadın giydiği dekolte mi sence bu tamamen çıplaklık bu dekoltesi çıplaklığınız nasıl olacak çok merak ediyorum götünüzü açıp da mı gezeceksiniz
Türkçe

@GulsahPHLVNL @aykiri İlgili efendim beni ilgilendirir senin pis g***** senin pis g********** sarkan bacaklarını görmek zorunda değilim ha bakma diyeceksin karşından geliyorsun nereye bakacağım havaya mı toplum içinde yaşıyorsanız toplum kurallarına uyacaksınız ve bu toplum kurallarında sapıklık yok
Türkçe

@aykiri Erkekler biz de giyinelim demişler de zaten spor yaparken üstünü çıkartanlar oluyor , kısa şort da giyiniyorsunuz.Bu zamana kadar hiç bir kadının şikayetçi olduğunu duydunuz mu? Çok bağnaz bir toplum olmadığı sürece kimse ilgilenmez…
Türkçe

@Yunnus571453 Profilinizdeki Filistin bayrağı zaten kimliğinizi gösteriyor siz Arapları seviyorsunuz Biz Türkleri Doğu Türkistan'da aynı soykırım var neden onların bayraklarını profilinizde paylaşmıyorsunuz ? Çok seviyorsanız buyurun Arap Yarımadası orada
Türkçe

Yine bir kemalist zihniyetin zulmü!
7 yaşında bir kız öğrenci, 22 Nisan’da okulun son saatinde tören için dışarı çağrılıyor. Öğrenci törene katılmak istemediğini ve insan suretinin olması nedeniyle orada bulunmak istemediğini söylemiştir. Devamında bayrağa ve İstiklal Marşı’na saygılı olduğunu ifade etmiştir. Dini inancı gereği insan suretinin önünde durmaması gerektiğini ve ailesinin de bu tür şeylerden hoşlanmadığını söylemiştir.
Bunun üzerine nöbetçi öğretmen durumu erkek müdür yardımcısına iletmiş ve müdür yardımcısı kızın kolundan tutup zorla tören alanına çıkarmıştır. Burada müdür yardımcısı birçok suç işlemiştir:
* Çocuğun beden dokunulmazlığını ihlal etmiştir
* Cebir ve zor kullanmıştır
* Kişi özgürlüğünü kısıtlamıştır
* Görevini kötüye kullanmıştır
* Çocuğa psikolojik baskı uygulamıştır
Anayasamız kendi içinde çelişmektedir. Din ve inanç hürriyeti maddesi vardır. Bu maddenin kapsamı, bir kişinin Kur’an’a ve hadislere iman etmesi ve emir ile yasaklarına uymasıdır. Örnek olarak bir öğrenci teneffüste namaz kılmak isterse ve öğretmen buna izin vermezse bu suç oluşturur. Aynı şekilde insan suretinin önünde saygı duruşunda bulunmak inancına göre yasak ise kimse bu yasağı çiğnemesi için zorlayamaz.
Bu sadece Mustafa Kemal için değil, kim olursa olsun aynıdır. Gerekse Fatih Sultan Mehmet olsun, yine de fikri değişmeyecektir. Çünkü bu durum siyasi değil, dini bir inancın gerekliliğidir.
Suret hakkında sahih hadisler ve ayetler vardır:
* “Melekler, içinde köpek ve suret bulunan eve girmez.” (Buhârî, Müslim)
* “Kıyamet günü en şiddetli azaba uğrayacak olanlar, suret yapanlardır.” (Buhârî, Müslim)
* “Bu suretleri yapanlara kıyamet günü azap edilecek ve ‘Yarattıklarınıza can verin’ denilecektir.” (Buhârî, Müslim)
Objektif olmak gerekirse, kimisine göre ülkeyi o kurtardı, cumhuriyeti o kurdu; kimisine göre sarayın emriyle Samsun’a çıktı, cumhuriyeti kurarken meclisi aniden toplayıp diğer vekillerin meclise gelmesini engelledi vs. Bu tartışmaları bir kenara bırakarak şunu söylemek istiyorum:
Daha birkaç gün önce küçücük öğrencilerin çarşafın kötü olduğu ve mini eteğin uygar olduğu el kadar çocuklara öğretilmeye çalışıldığını gördük. Kadınlara özgürlük bizim zamanımızda verildi diyerek örtülü kadınların öğretmen olma özgürlüğünü acımasızca alabildiniz. Kurtuluş savaşında Mustafa Kemal’in arkasında Arap askerler vardı görmediniz. Kurtuluş savaşında Kürt kardeşlerimiz vardı, savaş sonrasında bombaları Kürtlere attınız. Kurtuluş savaşında cepheye yardım götüren çarşaflı annelerimiz vardı, şimdi ayıplıyorsunuz.
Alkol alıp, LGBT’yi savunup, mini etek giymeyi uygarlık sanıyorsunuz çok yazık.
Yeniden diriliş başladı !

Türkçe

@ErkanYaziciTR Hı hı en evet evet siz sütten çıkmış ak kaşıksınız her şey eleştirenlerin hatası
Türkçe

@israfilgulen Bizim İnandığımız İslam dini bir insana dinsiz ateist böyle şeyler söylemek için gözünle gördüğün bile yetmiyor diyor Allah muhafaza dinden çıkarsın diyor sen bilmediğin halde böyle söylüyorsun bizimle aynı din de değilsin çok belli hangi dine mensupsun ?
Türkçe

@ibrahimkaragul Ülkede bu kadar vatan haini olması "Kemalist Eğitim Sistemi" nden kaynaklanıyor.
6 yaşında çocuğun tertemiz olarak ilkokula başlıyor, 22 yaşında kıpkızıl vatan haini olarak üniversiteden mezun oluyor.
Türkçe

“Türkiye’de aynı anda 50 savaş
gemisi üretiyor” diye yazmıştım.
Organize kötülük binlerce küfür ve hakaret yağdırmış.
Ülkesinden nefret eden insan sayısı bu kadar olamaz. Bu ülkede bu kadar "vatan haini" olamaz!
Bu başka bir organizasyon olmalı!
Şöyle tekrar edeyim:
Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Ercüment Tatlıoğlu:
“Halen 37’si Deniz Kuvvetleri’ne, 4’ü de Sahil Güvenlik Komutanlığı’na ait 41 askeri geminin inşasının aynı anda devam ediyor.
9 gemimizin inşasına da çok kısa zaman sonra başlayacağız. Böylece aynı anda 50 askeri gemiyi inşa eder durumda olacağız.”

Türkçe

@ibrahimkaragul Taka dır abi o sen yanlış duymuşsundur yoksa sen yalan söylemezsin tanırız biliriz seni
Türkçe

@forzagalahell Alın birinizi vurun ötekinize sizin yüzünüzden iki tane bu renkli takım yüzünden ligde hala geldi Türk futbolu ne hale geldi hala birbirinize sallayacağız diye uğraşıyorsunuz Türk futbolunu bitirdiniz hala konuşuyorsunuz
Türkçe

Bir müjde de ben AK parti ve MHP'ye veriyorum
Size oy vermeyeceğim #laflarabak
Türkçe

@gicabey Eksik olmuş canım ya
Dünyada tek
Federasyonu olan
Tff'si olan
Cemaati olan
Terör örgütü olan
Bahis sitesi olan
Kara para aklayan ne olduğu belli olmayan bir grupsunuz
Kendiniz haksızlık etmeyin
Türkçe

@riberiioo Olur mu canım öyle şey
Federasyon sizi destekliyor
Fetö'cüler sizi destekliyor
TFF sizi de sizi destekliyor
Ayıp ettin ama şimdi onlara çabuk özür dile 🖤🦅🤍
Türkçe

@tugberk37 Kıble olmadan namaz olmaz namazın şartı bu dini inandığın hocalardan öğrenirsin hocaların öğrettiği gibi yaşarsın uçakta namaz kılıp şov yaparsın
Türkçe

@TheLaikYobaz Haklısın her devrin adamları bunu yaşamamak için fotoğraflarını saklıyorlar 🤪
Türkçe











