سردرگم

5.2K posts

سردرگم banner
سردرگم

سردرگم

@WeirdA02

نمیدونم دارم چیکار میکنم ، اهمیت ندید بهم.

Esch-sur-Alzette, Luxembourg 가입일 Kasım 2020
194 팔로잉213 팔로워
고정된 트윗
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
تو دبیرستان خوندیم که فاصله هیچ وقت منفی نمیشه، من که تا حالا چیز مثبتی ازش ندیدم.
فارسی
0
4
56
0
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
@ArshanAgi سخت‌ترین کار دنیاست برام سریال دیدن، یه قرن طول میکشه یه فصلو تموم کنم.
فارسی
0
0
0
5
سردرگم 리트윗함
شکیبا
شکیبا@mononostasia·
تو پاریس راننده‌ی اتوبوس از گرما غش کرده و تصادف کرده. بیمار تو بیمارستان از گرما مرده. دانشجو سر امتحان از گرما مرده. دولت هشدار خطر جانی داده. لطفا دو دقیقه بدبختی بقیه رو زیر سوال نبرید. ایرانی جماعت همش باید توی بدبختی کشیدن با بقیه در رقابت باشه :/
ثمرقند@SaharSalkhi

دوستان ساکن اروپا که کولر ندارید ما الان دقیقا چکار براتون می‌تونیم انجام بدیم؟ بگید که تو این مورد هم بدهکارتون نباشیم

فارسی
46
8
258
45.5K
Nin;
Nin;@nazfarangi·
@WeirdA02 دیگه امتحانام تموم شد ایشالا ترم بعد😂😭😭
فارسی
1
0
0
12
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
خب دیگه، برم بکپم.
سردرگم tweet media
فارسی
26
3
615
15.2K
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
پیش به سوی اخرین امتحان
سردرگم tweet media
فارسی
3
0
19
855
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
@nazfarangi اولش سخته منم تا هفته پیش نمیتونستم به مرور بهتر شدش
فارسی
1
0
0
22
Nin;
Nin;@nazfarangi·
@WeirdA02 کاش منم جدی اینجوری بودم
فارسی
1
0
0
33
آبی
آبی@blueorbulu·
@WeirdA02 نشنیدم صداتونووو
فارسی
1
0
0
29
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
عزیزان من میدونم دمای واقعی و چیزی که حس میشه فرق داره، و چه فاکتورایی روش تاثیر داره. هدف رفرنس دادن به توییت اون خانومه بود فقط :))
سردرگم@WeirdA02

من از اون خانومه که گفته بود ۲۲ درجه اروپا از ۲۲ درجه ایران گرم تره به خاطر اینکه بهش خندیدم معذرت میخوام، دارم شرشر عرق میکنم تو ۳۴ درجه و نمیشه نفس کشید.

فارسی
2
0
12
1.3K
آبی
آبی@blueorbulu·
@WeirdA02 بگو غلط کردم بدووو
فارسی
1
0
0
40
negar
negar@AmamyNgar54570·
@WeirdA02 این چه اپ که زمان ها رو ثبت کردی داخلش؟
فارسی
1
0
0
78
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
@noor81987 اره دقیقا مشکل اصلی منم اینه که شبا خنک نمیشه و باد نیست. اینجاهم از دوشنبه بارونی میشه و دما میاد پایین ولی قراره تا ۴۰ درجه بره.
فارسی
0
0
4
1.1K
nedayyy🇺🇸🇮🇷
@WeirdA02 جایی که من هستم نه ماه سال سرده ولی امان از اون سه ماه. یعنی از ۲۵ بالاتر بره فحش عالم به خودم و هوای اینجا میدهم، ایران شبها تابستون خنک میشه این لامصب گرماش شب روز نداره ولی خوبیش اینه بارون میاد بعد چند روز گرم یک دفعه ای خنک میکنه.
فارسی
1
0
5
1.3K
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
من از اون خانومه که گفته بود ۲۲ درجه اروپا از ۲۲ درجه ایران گرم تره به خاطر اینکه بهش خندیدم معذرت میخوام، دارم شرشر عرق میکنم تو ۳۴ درجه و نمیشه نفس کشید.
فارسی
75
35
5.4K
153.5K
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
@evil____joker نه تبریز هم تا ۳۳-۳۴ درجه گرم میشه ولی دوتا تفاوت اصلی داره یکی اینه که شبا خنک میشه و صبحای زود و اصلا رطوبت نداره.
فارسی
0
0
1
738
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
@allmossana جایی از این توییت من گفتم که اینا رو نمیدونم؟
فارسی
1
0
3
765
Vahid
Vahid@allmossana·
@WeirdA02 هیچوقت به فکرتون نرسیده که احساس گرما ممکنه بیش از یک عامل داشته باشه؟ مثلاً رطوبت، جریان هوا ، میزان دریافت انرژی تابشی از محیط ؟
فارسی
1
0
0
1K
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
اون نوشته بود اینجوریه چون خورشید نزدیک تره 😂
فارسی
0
0
4
331
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
@Abbasihamid4 دقیقا، به خاطر رطوبت بالا و نبود باد و جا به جا نشدن هوا خیلی بیشتر از چیزی که هست حس میشه.
فارسی
0
0
3
1.1K
Abbasi.hamid
Abbasi.hamid@Abbasihamid4·
@WeirdA02 یه مفهوم داریم به نام دمایی که حس میشه که میتونه با دمای واقعی متفاوت باشه
فارسی
1
0
3
1.2K
سردرگم
سردرگم@WeirdA02·
@FaceOfBoxinggg معلومه که نه ولی احساسش فرق میکنه برا همین Feels like رو هم تو گوشی نشون میده.
فارسی
0
0
1
2.4K
TheStrategist
TheStrategist@FaceOfBoxinggg·
@WeirdA02 مگه درجه سلسیوس با منطقه جغرافیایی تغییر می کنه؟😁
فارسی
1
0
0
2.6K