طلا

4.3K posts

طلا banner
طلا

طلا

@_fixww_

가입일 Nisan 2022
246 팔로잉502 팔로워
طلا
طلا@_fixww_·
@ianaawi 😐تلگرام یقه‌تو میگیرم
فارسی
1
0
0
38
اردک خوابالو🪿
دارم کارای انتقالیمو میکنم و هربار اتفاقی میبینمش تردید میکنم برای رفتن. روز اخری که خواستم از قزوین برم؛ میرم بهش میگم چقدر دوستش داشتم و شاید اون اخرین روزی نباشه که از قزوین میرم.. انقدری دوستش دارم که اگه همین الانم بیاد حاضرم بیخیال همه چی شم و بمونم همینجا. خیلی کسخلشم جدی.
فارسی
2
0
2
168
طلا
طلا@_fixww_·
@imaysaan از داروخونه یخ خشک بخر برای دارو استفاده میشه. خیلی دیر اب میشه گوشیتو‌بذار روش(= هروقتم آب شد بذاری توی‌فریزر یک ساعته یخ میزنه(=
فارسی
1
0
0
24
𝘈𝘺𝘴𝘪★
𝘈𝘺𝘴𝘪★@imaysaan·
@_fixww_ باورت میشه خودمم نمیدونم گوشیمو ورمیدارم میذارم یخچال😂😂
فارسی
1
0
0
20
𝘈𝘺𝘴𝘪★
𝘈𝘺𝘴𝘪★@imaysaan·
بچه ها بگید که ایفون شماهم همش داغ میکنه:)))
فارسی
3
0
12
240
طلا
طلا@_fixww_·
@imaysaan اجی اگه دلیلشو فهمیدی توروخدا به منم بگو روانی شدم(= میترسم جدی بترکه توی دستم
فارسی
1
0
0
18
طلا
طلا@_fixww_·
@orangeshakiba چرا اینجوری شده جدی؟ یخ میذارم زیرش هیچ دلیلی ام نمیتونم براش پیدا کنم
فارسی
0
0
0
29
شکیبا
شکیبا@orangeshakiba·
گوشیم دیگه بیشتر وقتشو تو یخچال می‌گذرونه.
فارسی
4
0
43
1.3K
صرفا یه دخترک
صرفا یه دخترک@dokhtarakkkk777·
نتیجه‌ی دوازده ساعت کار کردن🧘🏻‍♀️
صرفا یه دخترک tweet media
فارسی
35
4
388
5.3K
Roya🍋‍🟩🫧
Roya🍋‍🟩🫧@Roro202424·
لطفا بگید کدوم بانک حساب باز کنم که مثل بانک ملی مشکلات اخیر رو نداشته باشه :(
فارسی
165
0
148
72.6K
طلا
طلا@_fixww_·
@ZohreAhiandi اون قسمت "جوابی نگرفتم" از کل جمله‌ت دردناک تر بود.
فارسی
0
0
15
424
Z🪭
Z🪭@ZohreAhiandi·
ولی من تا آخرین روزی که زندم، درد اون شبی که فهمیدم بهم خیانت کرده و ۱۳۰ بار بهش زنگ زدم تا فقط بهم بگه دروغه اما هیچ‌ جوابی نگرفتم رو فراموش نمی‌کنم اون شب عشق واسه همیشه تو وجودم مرد
فارسی
37
2
637
21.4K
طلا
طلا@_fixww_·
کاش یکی به من بگه با داغ کردن این گوشی تخمی چیکار کنم
فارسی
0
0
0
29
طلا
طلا@_fixww_·
این شرکته که تصمیم داشتم مصاحبه‌ش رو برم برام آدرس رو فرستاد. کوچه‌ی گلها ساختمان سپاس🤡 دیگه تصمیم ندارم برم.
فارسی
0
0
1
28
طلا
طلا@_fixww_·
کی پاییز میشه؟ همش دارم دهیدراته میشم
فارسی
0
0
2
22
طلا
طلا@_fixww_·
@sanazisana هیچ قسمتیش بهتر از اونجا نیست که توی صف منتظر بود براش پارتی بازی کنن ولی آقای مسئول به جای فوتبال ، واترپلو نگاه میکرد(=
فارسی
0
0
51
2.1K
sanaz🍊
sanaz🍊@sanazisana·
این سریال تماما شاهکاره ولی سکانس مورد علاقه من اون‌جاییه که می‌رن خونه حمید درخشان دزدی و پژمان شروع می‌کنه پشت تلفن برای نامزدش آهنگ خوندن. ====))))))))
sanaz🍊 tweet media
فارسی
46
19
2.6K
71.2K
طلا
طلا@_fixww_·
خود آزاری دارم انگار این آهنگارو‌ گوش میدم. وا
فارسی
0
0
1
20
طلا
طلا@_fixww_·
از تابستون خستم با اینکه هنوز شروع نشده.
فارسی
0
0
0
27
طلا
طلا@_fixww_·
همش تو سرم پلی میشه که رامین عشق تیم ماااا رامین خوشتیپ ما زهرمار
فارسی
0
0
1
19
طلا
طلا@_fixww_·
شما تیچر که باشی باید با سلامت روانت خداحافظی کنی عزیزم.
طلا tweet mediaطلا tweet media
فارسی
0
0
2
30
طلا
طلا@_fixww_·
اگه دیدین یه احمقی توی خیابون گوشیشو فوت میکنه، اون منم که یادم میره گلسم شکسته و فکر میکنم مو افتاده روی گوشیم و فوتش میکنم.
فارسی
1
0
1
25
Eve | ایوْ
Eve | ایوْ@evevavacato·
حس ششم زنونه چقدرررررر عجیبه، همین الان یهو ساعت ۵ صبح بهت میگه برو فلان عکس و برای بار ۱۷۶۴ ام چک کن و یهو میفهمی این عکس با فلان ماجرا چه ارتباطی داره و یه تیکه ی کم پازل یهو پیدا میشه، و حتی کی این عکس و کی گرفته بوده!! و تو این ۱۷۶۴ بار نفهمیده بودی!!
فارسی
16
25
1.4K
18.9K