adamcan

8.2K posts

adamcan banner
adamcan

adamcan

@addamcan

가입일 Temmuz 2024
469 팔로잉394 팔로워
adamcan 리트윗함
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Yapay Zeka tek başına var olamaz. Ona para birimi lazım. Onu sağlayanda Ethereum önderliğimde bir kaç Altcoin’dir. Nasıl ABD’nin para birimi Dolar’sa yapay zekanında para birimi Kripto paralar olacak. Siz zannediyor musunuz bu kadar eziyetin sebebi sadece global bir baskı! Piyasa çöküşünün tek bir sebebi var oda önümüzdeki sansasyonel yükselişidir! Önümüzdeki gelecekte iki büyük fırsat var yapay zeka ve kripto paralar bunlar biribirini tamamlayan en büyük oyunculardır. İnsanlık alışveriş için ilk takası kullandı sonra parayı keşfetti. Yapay zekanında bisiler satın alabilmesi için tek akıllı para var Kripto paralar! Bu bir devrimdir. Bugünkü fiyat çöküşleri illüzyondur! Yanıltıcıdır! Ben korkuyu ve fırsatı satın alıyorum!!!
Türkçe
15
20
176
23.3K
adamcan 리트윗함
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bitcoin’i çökertiyorlar. 60.000$ altında nereden alırsan al yatırımcısını mutlu edecek yerlerseyiz. Bitcoin 58.000$ düştü burasıda fırsattır 50k’da fırsattır 45k’da fırsattır. Tarihe not olsun.
Türkçe
90
19
236
39K
adamcan 리트윗함
Majör Kripto
Majör Kripto@MajorKripto·
Haftalık kapanış 62.300$ Aylık kapanış 59.200$ Olması gerekli. Tadımız kaçmasın..
Türkçe
3
5
45
3K
adamcan
adamcan@addamcan·
@KriptoPidgin Ne olunca neleri etkiliyorun cevabı olmuş takibe devam 🔛
Türkçe
0
0
0
17
adamcan 리트윗함
Pidgin
Pidgin@KriptoPidgin·
Altını savaş düşürüyor sanıyorsanız, piyasalar size pahalı bir ders veriyor. Ateşkes geldi. Füzeler sustu. Petrol geriledi. Ama altın? Çakılmaya devam etti. Ocakta ons altın 5.595 doları gördü. Bugün 4.000 doların altına indi. Yaklaşık %30'luk bir erime. Şimdi kendinize şu soruyu sorun: Eğer savaş altını düşürüyorsa... Savaş bittiğinde neden daha da düştü? Çünkü piyasaların konuştuğu hikâye ile paranın takip ettiği hikâye aynı değil. Herkes ekranlarda savaşı izlerken... Trilyonlarca dolar çok daha sessiz bir şeyi izliyordu: Faizi. Fed geçen hafta tek bir mesaj verdi: "Enflasyon hâlâ ölmedi." Piyasa birkaç ay önce faiz indirimi bekliyordu. Şimdi ise faiz artışı ihtimali fiyatlıyor. Ve altın için bundan daha kötü bir haber yok. Çünkü altın sana hiçbir şey ödemez. Faiz yok. Kupon yok. Temettü yok. Sadece durur. Karşında ise yıllık faiz veren dolar ve tahvil var. Paranın matematiği duygulardan güçlüdür. İnsanlar korkularıyla altın alır. Ama faiz yükseldiğinde hesap makinesi kazanır. Üstelik ikinci darbe de geldi. Dolar endeksi son 13 ayın zirvesinde. Dolar güçlenince altın dünyanın geri kalanı için daha pahalı hale geliyor. Talep düşüyor. Fiyat baskılanıyor. Yani altının sırtında şu an iki dev oturuyor: ⬆️ Yüksek faiz ⬆️ Güçlü dolar Savaş ise sadece manşetlerde gürültü çıkarıyor. Ama işin en ilginç kısmı burada başlıyor. Çünkü kısa vadede altını ezen şeyler... Uzun vadede onu uçurabilecek şeylerin aynası olabilir. Merkez bankaları yıllardır sessizce altın topluyor. Rezervlerini çeşitlendiriyor. Dolara bağımlılığı azaltıyor. Yani bugün ekranlarda gördüğünüz düşüş... Belki de 5 yıl sonra dönüp bakıldığında sadece büyük resmin küçük bir düzeltmesi olacak. Piyasaların acımasız bir kuralı vardır: Haberler fiyatları hareket ettirmez. Beklentiler hareket ettirir. Bugün altını düşüren savaş değil. Faiz beklentisi. Yarın altını yükseltecek olan da belki savaş olmayacak. Güven krizi olacak. Bu yüzden bir dahaki sefer "ALTIN ÇAKILDI!" manşetini gördüğünüzde paniğe kapılmayın. Önce şu soruyu sorun: Piyasa gerçekten neyi fiyatlıyor? Çünkü servet, haberleri takip edenlerde değil... Hikâyenin arkasındaki görünmez sebebi görenlerde birikir. 🔥📈💰 #Altın #Borsa #Yatırım #Ekonomi #Fed #Dolar #Finans #Para #XAUUSD #Piyasalar
Türkçe
1
2
32
2.5K
adamcan 리트윗함
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bitcoin size nereye kadar düşecek? Abartmadan yazın sizin düşüncelerinizi merak ediyorum. Şu an Canlı yayındayım bu gece çok uzun olacak bakalım kimler doğru tahmin edecek. En çok yaklaşana büyük hediye vereceğim.
Türkçe
124
25
202
37.3K
adamcan 리트윗함
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bu gece çok uzun olacak… Bitcoin’de film az sonra kopabilir kapıyı tel tutuyor. Piyasa buradan yıkılırsa ben duymadım görmedim söylemedin olmasın!! Hepsini anlatıyorum! Şu an canlı yayındayım! Büyük oyunu anlatıyorum!!!
Türkçe
53
27
204
40K
adamcan 리트윗함
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Bitcoin’de tarihi bir düşüş mü geliyor!? Wall Street kulislerinde baya korkutucu dedikodular dönüyor! Bırakın 50.000$’ları 20.000$ filan diyorlar bu bişi değil hatta küresel bir çöküşten bahsediyorlar! daha büyük bisi var! Boynumun borcu hepsini size anlatacağım! BAŞLADIKKKKK!
JrKripto.com@JrKripto_com

🚨YouTube ‘de CANLI YAYIN Başladı! Kripto Dahil Tüm Piyasalar Çöküyor! Bitcoin Altcoin Altın Gümüş ve Hisselerde Sert Düşüş! Neler Oluyor? Açıklıyorum!!! Canlı Yayın Linki👇👇👇 youtu.be/xjlKCpeUgQE

Türkçe
58
25
155
44.5K
adamcan 리트윗함
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Tüm piyasalar el ele tutuşup düşüyorlar. Altın’dan Bitcoin’e, Bitcoin’den ABD hisselerine alayında deprem var. Bugün uzun bir gece olacak. Ne olacaksa bugün yaşanıp bitecek hava var. Acil canlı yayın isteyen kimler varsa kendisini göstersin akşam 21:00’e planlayalım ona göre.
Türkçe
76
39
384
37.8K
Majör Kripto
Majör Kripto@MajorKripto·
Kriz Bitti.. Faturası Kaldı.. Hürmüz Açıldı. Ama Bir Sorun Var. Enflasyon beklentileri yeniden yükseliyor. Piyasa FED'de bu soruya cevap arıyor.. Bu yıl faiz arttırımı mı? Faiz indirimi mi?
Türkçe
6
5
52
5.3K
adamcan
adamcan@addamcan·
@JrKripto Hedefler 🎯 harika yol belli hedef belli sabırla inançla devam 🔛
Türkçe
1
0
2
73
JrKripto
JrKripto@JrKripto·
Yılın yarısını tamamladık. Yıl sonuna kadar piyasalardan beklentilerim şu şekildedir; Bitcoin 126.000$ - 147.000$ Ethereum 4900$ - 6500$ Solana 250$ - 350$ BIST 14.000 - 15.000 SP500 7500 - 8000 NASDAQ 30.000 - 32.000 ALTIN 3900$ - 4500$ GÜMÜŞ 55$ - 60$ DOLAR/TL 50-55TL
Türkçe
123
55
332
57.1K