سیاه سوخته

11.9K posts

سیاه سوخته banner
سیاه سوخته

سیاه سوخته

@blackestbug

روزمرگی‌های یک برنامه‌نویس معمولی، کوهنورد و عاشق طبیعت. جاوید شاه 🇮🇷👑🇮🇷

127.0.0.1 가입일 Eylül 2019
203 팔로잉134 팔로워
고정된 트윗
سیاه سوخته
سیاه سوخته@blackestbug·
دوباره شروع کردم تو کانالم موزیک میذارم. سعی میکنم هر روز بذارم. دوست داشتید عضو بشید. t.me/drugforsouls
فارسی
0
0
9
2.6K
سیاه سوخته 리트윗함
آرسنال
آرسنال@arsenal_iranuf·
صداتون برای مهران سماک در نیومد. صداتون برای مجتبی ترشیز در نیومد. صدا ازتون برای رشید مظاهری در نیومد. در مقابل جنایت سکوت کردید و خدای فوتبال شمارو سرجاتون نشوند. فقط حذفتون نکرد، بارها کشتتون و زندتون کرد و کشتتون. خوشحالم که به زجرآورترین شکل ممکن پرت شدید بیرون. سیکتیر.
فارسی
11
200
2.5K
20.3K
سیاه سوخته 리트윗함
Akhel 🇮🇷
Akhel 🇮🇷@Bismarck2019·
ولی خدا دید ۳ تا گل آفساید و ۵ تا تیر و ۱ پنالتی و ۳ بار از دست دادن صعود زیاد حال نداده بهمون برای امضای کار اومد کاری کرد محرز دقیقه ۹۴ زد تا اینا مطمئن شن دیگه صعود کردن و بعدش دقیقه ۹۵ کیر تقدیر رو بهشون حواله کرد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
فارسی
26
215
4.6K
38K
سیاه سوخته
سیاه سوخته@blackestbug·
@durazjan درسته حق با شماست، وظیفشه به این چیزا برسه و مدیریت کنه.
فارسی
0
0
1
4
آیار
آیار@durazjan·
@blackestbug خودش بود اما در هرصورت میبایست رضات من رو جلب میکرد که نکرد منم از اون موقع حتی وارد سایتشم نشدم
فارسی
1
0
1
4
سیاه سوخته
سیاه سوخته@blackestbug·
اینقدر از دیجی‌کالا بد گفتید سراپای وجودم استرس شده. امروز با زیرانداز جلو در میشینم تا سفارشم بیاد.
فارسی
2
0
6
306
سیاه سوخته 리트윗함
🕊yashar🕊
🕊yashar🕊@ketaab_baz·
اره خلاصه دنیا اینجوری درت میذاره ... فکر نکن تموم شده ... تا دنیا دنیاست ولتون نمیکنه ... غم هیچ وقت دیگه قرار نیست از زندگیتون بره بیرون...
فارسی
0
1
9
84
سیاه سوخته
سیاه سوخته@blackestbug·
@durazjan فروشنده خود دیجی کالا بود یا متفرقه‌ها؟ من همیشه سعی میکنم فروشنده خودش باشه. تا الان به مشکل نخوردم خوشبختانه.
فارسی
1
0
0
6
آیار
آیار@durazjan·
@blackestbug من دقیقا ۳ سال پیش همین موقع از دیجی کالا صفحه کلاج گرفتم برا ماشینم نسبتا هم گرون بود اومد رسید دستم باز کردم دیدم تقلبیه اما قبول نکردن
فارسی
1
0
1
30
سیاه سوخته
سیاه سوخته@blackestbug·
از این سگ گرما یهو رفتیم تو بارون و خنکی.
فارسی
0
0
2
33
✨️
✨️@hel1998tm·
@blackestbug @aviislife بابت گفتن این دری وریا احساس زرنگی هم میکنن😂😂
فارسی
1
0
1
14
✨️
✨️@hel1998tm·
@aviislife پشمام میریزه که من میگین سایبری 😲
فارسی
1
0
1
123
سیاه سوخته
سیاه سوخته@blackestbug·
@GtSadra مرسییی کل پسر 😍 آره اصلا هدف اصلیم GTA بود.
فارسی
0
0
1
10
Sadra.GT
Sadra.GT@GtSadra·
@blackestbug مبارکهههه 😍😍😍 چه تایمی بهتر از وقتی که gta6 هم اومده صفا باشه
فارسی
1
0
1
31