@cal1542@mu4viye___ Aq fiyat performans olarak jack ballantinesi siker atar neyden bahsediyon sen amk kırmızı tuborgdan başka alkol içmemiş lavugun yaotıgı yoruma bak hönkürtme
@oboo_emma_ Öncelikle Arda Gençlerbirliği nin yetiştirdiği bir oyuncu..Gbirliği yöneticileri bir ara yetiştirme bedelinin peşindeydi alabilder mi bilmiyorum..fb Arda yı fizik gücü yetersiz olduğu içi maçlarda küçük süreler vererek pazarlamayı başardı..Şimdi biraz daha iyi durumda..
This is never criticism. This is pure hate. Imagine being Turkish and wishing this on one of your own brightest talents. I understand you’re a Galatasaray fan and Arda came through Fenerbahçe, but it also looks like the pain of seeing him play for the biggest club in the world is hitting hard.
Kim ne derse desin Uğurcan milli takım kalecisi olamaz.
Galatasaray'da gol yemeyen adam milli takımda her topu içine alıyorsa ben orada bir şey ararım.
@trtspor Aman ha fenerbahçeliler gücenmesin mümkünde ilk 11 fenerden seçseydin . İsmail ve Kerem niçin oynuyor , onlar yüzünden Türk milleti eziyet çekmek zorunda mı ? Orkun ve can niçin yoklar ?
Hakkâri Derecik'te bir telefoncuda adli arama yapılıyor muhtemelen isnat edilen suç kaçakçılık. Adamlardaki şımarıklığa bakın Jandarma personelinin üzerine yürüyüp işyerine gitmeye çalışıyor ve her türlü giderim diyerek dikleniyor. Bu sırada da görevdeki personelin yüzü açık şekilde video kaydını alıp ifşa ediyor.
Zaten şımarık olan bu tipler iyice şımartıldılar.
Okan Buruk: "Jose Mourinho'nun burnumu sıkması sonucu düşmem abartılı mıydı? Bence de abartılıydı.
O beni yere düşürecek bir şey değildi ama nasıl futbolcu itildiğinde bir düşüşü vardır ya göstermek için, bu da öyle oldu. Bir daha olsa aynısını yapmam.."
Samsun'da bir özel bankanın mobil uygulamasındaki sistem açığından yararlanarak hesaplarına 16 milyar TL aktardıkları gerekçesiyle yargılanan Gezek kardeşlere 5'er yıl hapis cezası verildi.
🗣 Recep Gezek olay hakkında ilk kez konuştu:
5 yıl önce adım 'dünyanın en büyük soygunu' adı verilen bir olaya karıştı. Bunun neticesinde 5 yıldır sancılı bir süreç yaşadım.
Bu hikayede yanan ben oldum.
Günümüzde herhangi bir kurum bir bankayla maaş anlaşması olduğu için bu yüzden çalışma hayatımı bitirdiler.