Mave Dustaine
11.3K posts


@belalcaggins Ne duygu mastürbasyonu yaptınız mk kuralın kapının açık veya kapalı olmasıyla ilgisi yok. Saat 10.00.00 oldu mu tamam hiçkimse içeri giremez
Türkçe

ahahaha bi de iyice yaklaşmasını bekliyor komedi ülkesi ya
Haber@Haber
ÖSYM, üniversite sınavına geç kalma görüntülerini inceleme altına aldı. (Türkiye Gazetesi)
Türkçe

@enackermann @gagahaberyeni Götünden kural uydurmuşsun. Cahil olan sensin. Eğer süre bitimine yakın BİNA kapısı önünde öğrenciler girmek için sıra olmuşlarsa onlar içeri alınır diyor kuralda. Yani o sırada olanlar zaten zamanında gelmiş olanlar. X’e düşen hiçbir videoda sıra olmuş öğrenci grubu yok.
Türkçe

@gagahaberyeni Kraldan çok kralcılar cahilce toplanmış yine kural böyle diye. Mevzuatta "kapı kapatılmadan önce bahçede olan varsa alınır" var.
Sadece bu videodaki de hak yiyenler değil bir tane de kadın polis bozuntusu vardı çocuk yetişmesine rağmen kapıyı zorla kapatan o da ceza almalı.
Türkçe

ÖSYM, görevliler hakkında 'suistimal' incelemesi başlattı.


GaGa Haber@gagahaberyeni
Osmaniye’de YKS’ye birkaç saniyeyle geç kalan aday, kapılar kapandığı için sınav salonuna alınmadı. Vatandaşlar, alkışlarla “Al, al” diyerek slogan attı. Kapıda bekleyen görevli ise adayın tam kapıya yaklaştığı an içeri girdi.
Türkçe

@antiitperest @gagahaberyeni Senin beynin almıyor bazı şeyleri kuralı esnetirsen ortalık karışır. 2sn geç kalanı alırsan 30 sn geç kalanı da almak zorundasın 5 dk geç kalanı da. Aralarında hiçbir fark yok GEÇ KALDILAR kurala uymayı öğrenin köylü kafasından çıkın
Türkçe

@gagahaberyeni Bir siyasetçinin çocuğu olsa öyle yaparlar mı? Ya awk ben bu ülkenin iki yüzlü insanın ya. Valla yetti artık amk ya. 5 sn ile ne değişiyor be awk evlatları??
Türkçe

@1905fbSelda @gagahaberyeni Ya ne geri kafalısınız ordaki görevlinin ne gibi bir çıkarı olabilir bundan ? Hak değil ayrıcalık istiyorsunuz. Kural basit saat 10 olduğu salise içeri kimse giremez. Kuralları esnetemezsin. 2sn geç kalanı alsan 10 sn geç kalana ne diyeceksin. Ülkemiz insanı çok köylü kafası
Türkçe

@gagahaberyeni Ay çok sukur o tombis çocuğun suratına kapı kapatan polisi de unutmasinlar
Türkçe

@efilefill Cahilliğin had safhada “istese alabilirdi” dingonun ahırı mı orası ? Kural kapı kapanana kadar değil saat 10.00.00’a kadar
Türkçe

@ilkeratamer Bir de biosuna avukat yazanlar şöyle yorumlar yapıyor ya çıldırırsın. Yarım akıllı olan sensin şu attığın tweetle.
Türkçe

Bazı yarım akıllı veya karaktersiz yeni memurlarda vatandaşa karşı özel bir sadistlik duygusu var. Koşan kızı 10 saniye bekleyip sınava girmesine izin verse kimse onu işten atmayacak ve öğrencinin 1 yıllık emeği çöpe gitmeyecekti. Peki neden bunu yapıyorlar? Eline çekiç verilen delinin önüne gelenin kafasına vurması gibi yetki verilen bazı memurlar da bu yetkiyi vatandaşın aleyhine kullanınca sadistçe bir haz alıyorlar. Memur olmak uğruna çalmadık kapı öpmedik el bırakmıyorlar ama memur olarak atanınca da vatandaşın işini yokuşa sürüyorlar, bugün git yarın gel diyorlar veya başka şekilde eziyet ediyorlar. Bu söylediklerime uyan memur tipi yargıç ve savcılar da dahil her devlet kurumunda ve her kademede var.
Notify@notifyhome
Osmaniye'de bir öğrenci, üniversite sınavına saniyeler ile giremedi. Kapıya doğru koşan kızı gören görevli aceleyle kapıyı kapattı. Alan Yeterlilik Testleri | #ayt2026
Türkçe

@aydinserdar01 Dedelerin eline akıllı telefon vermeyelim ya yapay zekayla gerçeği ayırt edemiyor daha tweet atmış bir de
Türkçe

@Bus1810939 Düşük iq hesaplar duygu mastürbasyonu yapmak için tweet atıyor kuraldan bir haber
Türkçe

@eflatun04363140 @Nahagliiv_ @yavuz_x3 @Ya61vuzYavuz @ivypoisonsbaby Hukukçuysan eğer cidden yazık daha okuduğunu anlayamıyorsun.Kuralın kapıyla alakası yok.Belirtilen saati 1 sn bile geçmişse alamaz içeri.Kapı açıksa almak zorunda diye bir şey yok.İstisnai durum süre bitmesine yakın kapıda sıra olmuşsa onları içeri alın içerde kontrol yapın diyor
Türkçe

@Nahagliiv_ @davee_26 @yavuz_x3 @Ya61vuzYavuz @ivypoisonsbaby Virgulden sonrasını oku bak ciddiyim okuyun
Türkçe

çocuk geç kalmış sayılmıyor bu arada yetişmiş çocuk polis kapatmış kapıyı :D çocuğun sınav hakkını elinden alan polise soruşturma açılmalı
Boşuna Tıklama@bosunatiklama
Muğla'da YKS'yi saniyelerle kaçıran öğrenci: "Abla dur. Lütfen yapma, son saniye…"
Türkçe

@neutron_912 @yavuz_x3 @Ya61vuzYavuz @ivypoisonsbaby O an saatin kaç olduğunu nerden biliyorsun? Oradakilerin görevi süre dolduğu an kapıyı kapatmak değil içeriye birini almamak. Kural saatle ilgili yani kapının açık veya kapalı olması ile ilgili değil. 5 dk geçmesine rağmen kapı hala açık olabilir
Türkçe

@eflatun04363140 @yavuz_x3 @Ya61vuzYavuz @ivypoisonsbaby Kuralın kapının kapalı veya açık olmasıyla bir alakası yok. Saçmalamışsın git kuralı oku
Türkçe

@davee_26 @yavuz_x3 @Ya61vuzYavuz @ivypoisonsbaby İdari hukukta eylem sonucu dikkate alınır süreç değil sende hukuk bilmiyorsun kapı kapalı mı ? Hayır değil. Cocuk kapıya dokunuyor kapı açık ama görevli kapıyı kapatıyor. Çocuğun yapacağı gayet basit iç işleri bakanlığına ayrı polise aşkın yetkiden ayrı dava açar ve kazanır.
Türkçe

@We_are_ants Götünden kural uydurmuşsun kural kapının kapalı olması değil saatin kaç olduğu insanları aptal fikirlerinle yönlendirme
Türkçe

Çocuk dava açsa boku yerler kapı kapanmadan oradaymış almak zorunda, görevliler kapıyı vaktinde kapatmadılarsa kendileri sorun yaşarlar ama kapı açıkken gelen adayı reddedemezler
Boşuna Tıklama@bosunatiklama
Muğla'da YKS'yi saniyelerle kaçıran öğrenci: "Abla dur. Lütfen yapma, son saniye…"
Türkçe

Geç kalma işi bu kadar basit değilmiş bir anlık bir işmiş. Normalde ben de önceden gider bahçede vakit geçiririm. Bugunse sabah 3-5 dk ile dolmuşu kaçırdık hâlâ yetişebilecek şekilde bi tane daha vardı ama bi türlü gelmedi. Amcamı arayip bırakır mısın diye sordum arabası yokmus++
BPT@bpthaber
Karabük’te sınava 20 saniye geç kalan bir öğrenci, sınava alınmadı.
Türkçe


@pusholder Video bugündense dün nasıl girdi sınava ? Mantıken tytsi iptal edilmeli o zaman
Türkçe

@sahin_emir42826 Çok cahilsin daha yazdığımı anlayamıyorsun seninle uğraşamam
Türkçe

@davee_26 Senin ben varlığını düşüncelerini sikim . Sende bana eleştiriyi yapacak vasıf ne gezer . Mahalle yanarken oruspu saçını tararmış ataberkin canlı yayını kurtardı seni dimi amk su anonim 14-15 yas veletler ne zaman silinecek bu siktiğimin platformundan
Türkçe

@yaseminnncicegi @sizirhendz Çok eski foto bu zayıftı o zamanlar
Türkçe

@sizirhendz Beli cok kalın ama yaşına göre acaip absürt degil vücudu
Türkçe









