moh ebra
52 posts


@moonlike_sl شايدم اصلا نداره يا شايدم خودش دنبال يكي هست بكش روخودش گيرنمياره مسئله خيلي علميه
فارسی

@unkerafte انصافا خوب بازي كردن يه سرسوزن با بردفاصله داشتيم البته فقط به خاطرايران نه چيزديگه
فارسی

@cara_gvm اي واي چرا اينجوري شدي من فقط قصدم شوخي بود وگرنه من نه شمارو ديدم نه ميشناسم كه موس ماست كنم فرق نسل ما باشما قديميها همينجا مشخص ميشه حتي اگه عكس فيك بگذاري وحرفاي قلمبه سلمبه هم بزني زود عصبي ميشي وشخصيت واقعي خودتو نشون ميدي ولي اشكال نداره من به شما بي احترامي نميكنم
فارسی

@nardinive واقعا جوابتون عالي بود ومن سرتعظيم فرود ميارم البته قصدم فقط شوخي ومزاح بود اميدوارم هميشه شادباشي
العربية

@nardinive افرين به شما مطمن باش اونم توخيال خودش به تومتعهدهست به جان مشت رجب اگردروغ بگم
فارسی









