Eduard Werner 리트윗함
Eduard Werner
118 posts


@christianholum @HognerX Det sjukeste med det utsagnet der er egentlig at jeg presterer å si at jeg ikke er drammenser😅
Norsk

"Jeg _liker_ å si jeg er Drammenser (selv om jeg egentlig ikke er det)"
Etter nesten 400 episoder evner fremdeles Pyro å fange opptak av setninger som ingen noensinne har sagt tidligere.
Pyro & Pivo@PyroPivoPod
Vi er tilbake! Stakkarene @eduwer642 og @christianholum holder med henholdsvis Strømsgodset og Stabæk, og ingen av dem har det særlig bra i år. Svøp deg i katastrofeklubbsnakk her: open.spotify.com/episode/3F5lIf…
Norsk
Eduard Werner 리트윗함

Vi kryper bleike, sultne og ikke minst tørste ut av sommerhiet for å spille inn sesongens første episode på torsdag.
Gjester blir @eduwer642 fra Godset og @christianholum fra Stabæk, som skal rulle seg i egen misère. Det er tid for elendige klubber!
Spørsmål?
Norsk

34/34 ifjor✅️
34/34 iår✅️
Vi gjør det igjen, fordi det er det gøyeste vi vet @kimrolund, selv om VAR prøver å fortelle oss noe annet.
Du skulle også ha vært her Bjørn. Hvil i fred💙
Norsk
Eduard Werner 리트윗함
Eduard Werner 리트윗함
Eduard Werner 리트윗함
Eduard Werner 리트윗함

Enda en større grunn til å se deg på bortefeltet i Bergen på fredag.
@skbrann gir alle billettinntektene fra bortefeltet til utdanningsfondet til Mounir Hamoud sine etterlatte barn!
Både @godset og GodsetUnionen setter enormt stort pris på den gesten🙌🏼
godset.no/nyheter/gir-bi…
Norsk
Eduard Werner 리트윗함

Dere får én (clear and obvious) oppgave i kveld. Meld deg inn i klubben din og stem VAR ut av fotballen. Vi har faktisk muligheten. Bruk den!
@NSAstyret
fotballsupporter.no/var
Norsk
Eduard Werner 리트윗함
Eduard Werner 리트윗함

I dag tok 300 ungdommer turen på GU-tribunen etter et fantastisk initiativ av et GU-medlem, GU-styret og @godset.
Det resulterte i årsbeste på tribunen mtp oppmøte og ikke minst elleville lydtopper store deler av kampen!
Vi håper gjengen dukker opp igjen etter fotballpausen!

Norsk

Ekte kjærlighet💙
Lars Olsen@laolse
@KimRolund @godset Få som er blåere enn Rødgatas og Gulskogens store sønn Claus Bjørnsen. Fulgt godset i en mannsalder, står på GU-tribunen, er trener i Strømsgodset, selvsagt sponsor med bedriften han eier. Gründer, mange tanker, brenner for Godset og her fikk han 300stk unge spillere på match.💙
Norsk
Eduard Werner 리트윗함













