واقعا نمیدونم چ شکلی بعضیا صبح که بلند میشن
استخر میرن
صبحانه میخورن
سر راهم قهوه میخورن
ساعت ۸ هم سرکارشون هستن
اونوقت من شب با لباس بیرون میخوابم که صبح ۱۰ دقه بیشتر بخوابم
رفتیم کافه، یه گربه نارنجی اومد نشست و سر و صدا راه انداخت که غذا بده. یه تیکه مرغ بهش دادم خورد بازم خواست. همین موقع یکی از بچههای کافه اومد گفت: میشه بهش غذا ندی؟
با عصبانیت گفتم: چرا؟
- این گربه خودمونه، شما بهش غذا بدی ولی میز بغل نده، پای اونا رو گاز میگیره
نارنجی خر 😂