
@sajadkhadem1 کرانید، کورانید،گنگانید، شما خوارج چقدر حقیرید،عقده سیلی و شکست از ملت در انتخابات،چنان کر و کورتان کرده که منافعتان در نفهمیدن خلاصه شده و دو سال است هنوز نتوانسته اید خودتان رو جمع کنید،و از هر موضوع بی ربطی می خواهید عقده گشایی کنید و برایتان منافع ملی و نظام،پشیزی ارزش ندارد

فارسی







































