بچه ها من به شدت به خوندن کتاب برای بقیه علاقه دارم
هیچ استعداد و صدایخوبی هم براش ندارم البته😂دلیه
اگه دوست داشتین اینجا میذارمشون
بیاین دور هم کتاب بخونیم🥹
t.me/mooonologue
مغازه های اطرافمون یکی یکی دارن وسایلشونو جمع میکنن میرن
اجاره ها رفته بالا درآمدا هم اومده پایین
هرکدومشون ک با ناامیدی جمع میکنه ومیره دلم میخواد بمیرم از غصه
کاش ادما حداقل اندازه ی زحمتی که میکشیدن نتیجه میگرفتن..
@faribaaash امیدوارم کاسبی خودتون پر برکت باشه
ولی بازار رکود عجیبی داره و خواهد داشت
من صبحا میرم بازار میبینم که همه مغازه دارا جلو مغازه نشستن دارن صحبت میکنن فقط
ولی بازم کافه ها بدی نیستن جوان تر ها میرن میشینن
@faribaaash میتونم بگم باهاتون همدردم فقط😂
منم پیجم بالا نمیومد
ولی من زیاد وقت نذاشتم
ویدیو بذارین با کیفیت و شیک و تر تمیز باشن
در نهایت میبینی یکیش خیلی وییو میخوره
برای من اینطوری شد!