gerb

820 posts

gerb banner
gerb

gerb

@gerburis

가입일 Ağustos 2013
65 팔로잉54 팔로워
gerb
gerb@gerburis·
No you dumbass fatty this kind of jobs requires extreme dedication and commitment on your mind and training. You are not only responsible with yours but you’re responsible with everyone’s life around you if you’re a cop. No excuses this is not a job you can do it for a monthly paycheck and health insurance. Having a trigger discipline in a very close gunfight, being aware of your surroundings and recognizing the thread and innocent are the minimum requirements for this job. Now shut the fuck up and stop talking about things you don’t know
English
1
0
5
432
Sunny
Sunny@Koga77057547·
@gerburis @ianmiles Mais ferme ta gueule trou de balle, la meuf est en train de se faire tirer dessus, c'est tellement facile de parler ptdrrr tu crois que tu aurais fait mieux ? Elle allait aider son collègue alors que le meurtrier l'a visait ? Ha oui un génie ici
Français
1
0
3
528
Ian Miles Cheong
Ian Miles Cheong@ianmiles·
Horrifying footage of the terrorist attack in Montreal
English
980
2.4K
17.1K
5.2M
gerb
gerb@gerburis·
@adolfkittenler Umarım her şey böyle olur ve hayatından yılları bu işe heba eden bir sürü türkün emeği karşılığını bulur, Türkiye’nin de dünyadaki tüm mbtler ile denk ve her sene onlarca üretebildiği bir tankı olur o zaman tüm samimiyetimle dileğim bu yönde. İyi geceler
Türkçe
0
0
1
31
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌@adolfkittenler·
@gerburis Fakat bu sayıların arkası boş bir şekilde ortaya atıldığını da düşünmüyorum açıkçası. Fabrikanın yılda 96 birim üretebileceğini nasıl hesapladıkları hakkında fikrim yok, ama arkasının boş olduğunu düşünmüyorum söylediğim şekilde. Anlayışınız için teşekkürler, iyi geceler.
Türkçe
1
0
0
39
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌@adolfkittenler·
Şu aracın üretim hedefi aşırı korkunç amk ya, yılda 96 altay çok güclü, israil yılda 30 merkava 4 üretiyor, yıllardır tank geliştiren ve üreten ruslar yılda 200 civarı T-90M amerikanlar ise biraz daha fazla Abrams üretiyor/modernize ediyor. Daha önce tank üretmeyen ülke için çok+
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌ tweet media
Türkçe
36
3
338
67.3K
gerb
gerb@gerburis·
Sen çok gerginsin. Anlıyorum tutkulu olduğun bi konu hakkında paylaşım yapıyorsun ve hiçbir şeyden memnun olmayacak insanlar dolusuyor, saçma sapan argumanlarla kafa sikiyor. Ben öyle bir şey yapmıyorum Altay projesini de küçümsemiyorum. Anlatmaya calıstıgım şey çok farklı. Bu tankın 20 senedir üretilememe nedeni Türklerin kabiliyetsiz oluşu değil zaten, içi tamamen siyasete batmış rant kokan saçma sapan İhaleler. Bu durum çok da değişmedi, o yüzden yılda 90 tank üreteceğiz demeleri yok hükmünde diyorum. Bu tankın yüzlercesinin şuan hali hazırda envanterde harbe hazır be hatta belki savaş görmüş olmamasının nedeni Türk mühendislerin ve arkasında ekibin hatası değil dediğim gibi. Milgem ya da bazı roketsan projelerinde olduğu gibi bi ortam olmadı hiçbir zaman. Özellikle üretim tarafında yaşanacak problemler herkesin malumu. Buradaki her insan Türkiye bir şey yapamaz bu tank çöp 20 denedir yok boş yapma minvalinde konuşuyor gördüğüm kadarıyla ama ben tamamen farklı bir şey söyledim ilk yorumumda. Hedefledikleri yılda 90 tankın da neden imkansız olduğunu düşündüğümü açıkladım. Bir kaç sene sonra yüzlerce Altay tankı harbe hazır şekilde envanterde olursa en çok ben sevinirim zaten
Türkçe
1
0
0
61
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌@adolfkittenler·
@gerburis :D? sıfırdan yapılmadı derken, türkiyenin başka hangi tankı var da onun üzerine yapmış tam olarak? K2 dersen direkt engeli çakarım haberin olsun
Türkçe
1
0
1
59
Lalo Dutton
Lalo Dutton@lalodutton·
@clashreport Sometimes it’s better to have people think you’re an idiot than to open your mouth and remove all possible doubt.
English
4
0
11
5.4K
Clash Report
Clash Report@clashreport·
BREAKING: JD Vance blasts Netanyahu's government: Donald J. Trump is the only head of state in the entire world who is sympathetic to the nation of Israel at this moment in time. If I was in the cabinet of the Israeli government, I might not be attacking the only powerful ally that I have anywhere left in the entire world.
English
170
642
4.8K
757.1K
gerb
gerb@gerburis·
Yazdığın şeyi okudum. Tankın üretim hedefi korkunç demişsin en başta ben de 20 senedir var olmayan bir şeyin üretim hedefinin bir geçerliliği yok diyorum. Geri kalanına katılıyorum bence de tank özelinde yapılan şey güzel ama hiç var olmayan bir şeyin geliştirildiği yok. Sıfırdan yapılmadı Altay buna ramen saçma sapan rant ilişkili nedenlerden dolayı 20 senedir ortalıkta yok. Yılda 90 Altay üretme hedefi komik bile değil ciddiye alınacak bir iddia değil
Türkçe
1
0
0
67
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌
YEHUD AVCISI 06 🇮🇱❌@adolfkittenler·
@gerburis kardeşim sen dalga mı geçiyorsun 3 paragraf yazı yazdım buraya, okumadan mı yorum yapıyorsunuz anlamıyorum
Türkçe
1
0
1
564
gerb
gerb@gerburis·
@murataziz5406 @turkhafiza2 Değil. Mevzi belliden kasıt atıcının herhangi bir gizlilik amacı olmaması. Namlu duvarın içinde olunca mevzi titanyuma mı dönüşüyor 😄
Türkçe
1
0
0
89
türkhafiza
türkhafiza@turkhafiza2·
Daeş gibi bu işlerde iyi tecrübesi olan bir örgütle şehir savaşında baş etmeye çalışan Filipin Ordusu olayı biraz yanlış anlamış sanki ne dersiniz?
Türkçe
19
13
578
267.9K
gerb
gerb@gerburis·
@stelioslst You’re very dark brown and your name is in spaghetti letters. That’s what we call Greek right?
English
0
0
0
10
gerb
gerb@gerburis·
Echos of Hellas fits perfect for a gayreek ragebait account. Just echos from the past and nothing more. Not even a little bit of courage to go try getting back what you claim is yours everyday 😄 thanks for being exist my friend seeing people lost their everything crying day and night makes X funnier 😄
English
0
0
2
268
NIKOS ANADIOTIS
NIKOS ANADIOTIS@ANADIOTISNIKOS·
Η Τουρκία δεν έχει θέση στην Ευρώπη
Ελληνικά
836
99
673
114.3K
gerb
gerb@gerburis·
Ayıları öldürmek için yüksek kalibre mühimmatlara gerek olduğu şehir efsanesidir. 9mm rahatlıkla bir ayıyı etkisiz hale getirebilir. Her ayı birbirinden farklıdır, önemi olan kalibre değil grupmandır. O adrenalinle ayıyı vurmak zaten çok zorken bir de üzerinize atılan 10 15mt mesafedeki ayıya tek atış yapabileceğiniz yüksek kalibreli av tüfeğiniz ile atış yapmak çok çok şanslı bi atış olmazda intihardan farksız. Ayrıca ayrıca vuruldukları an daha da agresifleşir, size saldırmayacaksa da 308 ve üzeri yivli bir tüfekle hayati olmayan bir yerini vurursanız parçalanarak öleceksiniz. Tabi herkes elinde ne varsa böyle bir durumda onu kullanacaktır fakat 9mm ile ayı ölmez tamamen şehir efsanesi.
Türkçe
0
0
2
281
Bireysel Silah Edinme Hakkı
Bir ayı ile yollarımızın kesişmesi, doğadaki en korktuğum karşılaşmadır. Elinizde ayıyı durdurabilecek güçte bir ateşli silah yoksa sizi öldürmeye karar vermiş bir ayıdan kurtulma ihtimaliniz, nerdeyse sıfıra yakındır. Şuan yaşadığım yerde ayı popülasyonu yok; ancak av harici doğaya çıkarsam sadece ayı için değil diğer vahşi hayvan karşılaşmalarını önlemek için de olabildiğince sesli davranırım. Neredeyse bütün vahşi hayvanlar, insanlara saldırmak yerine kaçmayı tercih ederler; ancak sürpriz karşılaşmalar büyük tehlikeler barındırır. Bu yüzden doğada sessizlik çoğu zaman risklidir. Doğaya çıkarsanız bir düdük alıp ara ara çalın ya da yüksek sesle şarkı söyleyin; ama sakın sızma yapan keşif askeri gibi sessiz hareket etmeyin.
Türkçe
24
15
395
61.1K
gerb
gerb@gerburis·
@Rov1zzz Anladım kardeşim haber edersin
gerb tweet media
Türkçe
0
0
0
21
Dr. Rovî✹
Dr. Rovî✹@Rov1zzz·
Mardin'de türk gibi kokan tek şey
Dr. Rovî✹ tweet media
Türkçe
136
13
824
34.3K
gerb
gerb@gerburis·
@Timekeeper80195 @HayAghchig If you think you lost back then only because I was lucky, then why don’t you come now and try to take back what you claim is yours?
English
1
0
12
118
gerb
gerb@gerburis·
Futbol tayfanın da küçük takımlısı hiç çekilmiyor… 8 süper lig şampiyonluğu 3 Türkiye kupası 5 süper kupa 1 UEFA kupası Kurduğu takım uefa süper kupasını da aldı ama salla hadi onu 1996 Türk milli takımını ilk kez Euro 1996 turnuvasına sokma Euro 2008 yarı final Türkiye’de ilk kez 4 yıl üst üste şampiyonluk Şampiyonalar ligi çeyrek final Galatasaray’ın başında 20 kupa Avrupa’da büyük takım çalıştıran ilk teknik direktör Milan - Fiorentina, Türk olmayan takımları en çok yenen teknik direktör Milli takımla en fazla galibiyet alan teknik direktör İstediğin kadar inkar edip köpür, senin de çok iyi bildiğin gibi, tuttuğun takımın Türk futbol tarihi açısından hiçbir önemi olmamasına karşın, iftira ile eleştirdiğin adam açık ara, Türk futbol tarihinin en büyük ismi. Tartılmaya açık bir konu bile değil maalesef. Güzel ragebait ama aferin 😄
Türkçe
0
0
3
116
gerb
gerb@gerburis·
@temmuz1919 İlk 3 giremeyiz önümüzdeki yıl. Ragebait bitti hamasetle etkileşim başladı 😄
Türkçe
0
0
0
280
gerb
gerb@gerburis·
İlhan neden eskiyi örnek verip duruyorsun? Eskiden insanlar at sırtında geziyordu sen de araç ve toplu taşıma kullanma o zaman? Bu kadar genç zaten zar zor bulduğu işini gücünü bırakıp nasıl gidecek 6 ay askere? Çalışıyorsa parasını versin demişsin ülke gerçekleri ile alakan sıfır. Bu çocuklar yıllarca iş arayıp 30 40 bin lira maaş alacakları işi zar zor buluyorlar nasıl versinler yarım milyon tl? İşinden istifa edip 6ay askere gidip geldiğinden tekrar ayarlarca iş ararken biriken faturalarını kiralarını masraflarını sen mi ödeyeceksin? Eskiden böyleydi diye diye bu gençlerin hayatını mahvettiniz
Türkçe
1
0
9
434
İlhan
İlhan@lhanSNMEZ17·
@EmirhanBX Devlet kimseyi paralı askerliğe zorlamıyor, git paşalar gibi 6 ay yap gel paranda cebinde kalsın. Daha düne kadar millet 18 ay askerlik yapıyordu.
Türkçe
8
0
8
3.4K
gerb
gerb@gerburis·
@Premijer37 Swatch grubu var gruba ait markalar da ayrıca sağda solda var, gucci Chanel Calvin Klein bvlgari gibi kaka değerindeki çöpler de sağda solda her yere atmış bir tane. Sadece 1 2 yarım saati olan hublot da üst düzey falan. Paylaşımda tek doğru yok
Türkçe
0
0
0
43