Saad Salamanka

10.8K posts

Saad Salamanka banner
Saad Salamanka

Saad Salamanka

@im2dizzy

On survival mode.

وينترفيل شمال الزقازيق 가입일 Aralık 2012
3.6K 팔로잉644 팔로워
Saad Salamanka 리트윗함
Judi
Judi@Judi49164154·
هي اتفاقية شرم الشيخ التهجير عبر العلاج ولا ايه ؟! قصدك دفعه جديدة من لاجئين هربوا وطبعا مش هيرجعوا ينضموا ل٢٥مليون نطع عايش ع دمنا ارحموا الشعب ترفعوا الاسعار وتبعتوا اكل وادوية وتجيبوا زبالة حروب واوباء عندنا وتطلبوا مننا نتحمل طب مين يتحمل الشعب المصري
Judi tweet media
العربية
23
55
176
3.3K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@ElbashirIbrahi6 @Wak75053Wakeel طب ما تخليك في بلدك يا طيز القرد ، ليه يبقي في مصر مش اقل من ١٠ مليون نطع زيك يهزوا طيازهم زي الماعز!؟
العربية
1
0
0
7
sniper 1
sniper 1@ElbashirIbrahi6·
@im2dizzy @Wak75053Wakeel توظف مين .... انتي اللاجئين منك ماليين العالم + الهاربين للقمة العيش يملؤون الخليج وابقاع الأرض..... السوداني بوظيفة في بلده قادر يشتريك... جهله سذج
العربية
1
0
0
4
Dr.Wakeel
Dr.Wakeel@Wak75053Wakeel·
الصدام مع اللاجئين السودانيين بدأ بمناوشات كلامية في وسائل المواصلات ثم تطور الي خناقات خفيفة والآن وصلنا في بعض الأحيان الي اشتباكات عنيفة. اللاجئين السودانيين عندهم استحقاقية غربية تجاه مصر والمصريين زهقوا من النطاعة والبرود السوداني. لازم الدولة تسرع في الترحيل.
العربية
8
24
158
4.6K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
ما قالوش قدرنا يعني والتزام اخلاقي وكدهون...
Saad Salamanka tweet media
العربية
0
0
0
8
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
هما البهايم السود-انيين اللي عاملين فيديوهات شتيمه في مصر مش واخدين بالهم ان في مش اقل من ١٠ مليون نطع منهم عايشين علي ارض مصر؟! طب قلة الأدب دي هنسكت عليها؟! هما ماسكين علي مصر ذله لا سمح الله؟! ما يمشوا ويرطعوا بلدهم ويريحونا من سواد قلوبهم.
العربية
0
0
0
8
Saad Salamanka 리트윗함
Saad Salamanka 리트윗함
Nader Ammar
Nader Ammar@Egyagronomist·
يعنى اللى بينضرب من اللاجئ الغريب ... مصرى !؟ وعلى أرض بلده !؟ والمصريين شايفين ده !؟ والحكومة ساكتة وراضية !؟ طيب الناس تستنى الطرد من بيوتها قريب قوى
𓉔𓇋𓈖𓂧 HIND@hindElshawaf

ارجو سرعه ضبطهم ومحاسبتهم لاجئين. سودانيين بلط-جيه تكاثروا كعاده على الجبناء على ولد سائق توك توك وضربوه بوحشيه ..اللى يحرق الدم فين المصريين وساكتين ليه على اهانه واحد منهم وهما أصحاب البلد والمعتدين رعا*ع لاجئين @moiegy @EgyptianPPO

العربية
3
41
101
2K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@Jamalmahmoud3 كل السود-انيين اللي عايشين وسطنا عندهم نفس العقيده.. تخيل. الضربه هتبقي في ضهرنا.
العربية
1
0
1
66
Saad Salamanka 리트윗함
Jamal mahmoud
Jamal mahmoud@Jamalmahmoud3·
طيب ولما مصر بتعمل فيكم دا كله،، انتوا قاعدين بتعملوا إيه
Jamal mahmoud tweet media
العربية
7
18
58
1.4K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@cairo24_ يعني هتغلوا البنزين امتي؟! خلاص فهمنا جو الفرشه اللي في البدايه دي..
العربية
0
0
1
62
Cairo 24 - القاهرة 24
وزير البترول يصارح المواطنين: عمرنا ما قولنا الدنيا سهلة
Cairo 24 - القاهرة 24 tweet media
العربية
118
5
118
61.2K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@shiren42 رئيس الدوله نفسه قال :- أنا مش عارف أأكل ..مش عارف أعلم، مش عارف ..... محدش قالك ان انته فقير أوي؟!.
العربية
0
1
1
125
عروس النيل2 💪🇪🇬🇪🇬✌️
علي فكره ده مش استظراف وعلي خفة دم دي قلة ادب لما توصف شعب بحاله أنه هدومه مقطعه ومبهدل لما فنان المفروض أنه وجهه لبلده يوصف شعب بلده كده يبقي احنا زعلانين ليه بقي لما بنلاقي جنسيات تانيه عماله تقل منناو تسخر مننا ماهو بسبب التصرفات اللي زي دي من ناس لا تستحق أنها تمثل اسم مصر
عروس النيل2 💪🇪🇬🇪🇬✌️ tweet media
العربية
44
8
83
8.4K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@ElkhateebRania هما بيتكلموا مع بعض ، بالنسبه لهم الشعب مجرد ممول لا أكثر ولا أقل. احنا في رقبتنا حكومه لازم نجتهد عشان نصرف عليها. دمغة الشهيد في ترخيص العربيه بقت ٢٥١ جنيه ، غير رسم التنميه وخلافه من المسميات. السؤال ليه ٢٥١ مش ٢٥٥ او ٢٦٠ ؟طب ما تقفلها ٣٠٠ يا باشا..
العربية
0
0
0
15
Saad Salamanka 리트윗함
بحبك يا مصر
بحبك يا مصر@7c2751c087e4424·
#مصر_مش_دولة_مهجر ولا هتتحمل لاجئين تاني مهما تمضونا على اتفاقيات، الشعب المصري مش هيسمح لكم تحتلوه بالمهاجرين واللاجئين!!! مرفووووووووض مصر ليست دولة إعادة توطين،ولن تحمل المزيد من اللاجئين.بغض النظر عن الاتفاقات التي تجبرنا على توقيعها، عمرنا ما هنسمح لكم
بحبك يا مصر tweet mediaبحبك يا مصر tweet mediaبحبك يا مصر tweet mediaبحبك يا مصر tweet media
العربية
18
53
127
2.4K
Saad Salamanka 리트윗함
ابلة حكمت ( مها ) 🌴🌵🌴🌵🌴🌵🌴🌵🌴🌵🌴
الترحيل من أوروبا لأرض مصر شغال على ودنه وتطلع لك حسابات المطبلاتيه يقولوا النظام بيرحل اللاجئين
‏🇪🇬𓋹𓂀⚡️ßðÖßå✨𓂀𓋹🇪🇬⚡️@M4R6s

اللى سمح بالمهازل دى اللى امناه على البلد وماصانش الامانة #ترحيل_جميع_اللاجئين_مطلب_شعبى

العربية
10
46
129
2.4K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
قلنا ناكرين الجميل ومهما عملت معاهم مش هيطمر فيهم ، قلت عليهم ضيوف ، وهما ولاد ستين كلب.
Saad Salamanka tweet media
العربية
0
0
0
3
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@Gelan_G2530 الربط هنا بجيل ٥٢ وما بعده، لا علاقه هنا بالنشيد نفسه او الوطنيه عموما.
العربية
1
0
0
1.1K
GiGi
GiGi@Gelan_G2530·
فيه ناس مش مفهومين عايزين يغيروه ويجيبولنا نشيد إسلمي يا مصر مش عاجبهم نشيد عامله سيد درويش وتوزيع محمد عبد الوهاب
hafid derradji حفيظ دراجي@derradjihafid

تحيا مصر 🇪🇬 النشيد الذي تهتز له القلوب قبل الحناجر، وتحفظه الأجيال جيلا بعد جيل، لأنه يروي قصة وطن عظيم صنع التاريخ وكتب المجد بعرق أبنائه وتضحياتهم.

العربية
21
4
95
23.8K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@Judi49164154 خلاص قفلوا علي ولادنا فرص الالتحاق بجامعات نمولها من ضرايبنا ، وخلوها هديه للاجئين .
العربية
0
0
0
92
Judi
Judi@Judi49164154·
الاطباء المصريين اللي داخلين الطب ب ١٠٠٪ مش ٧٠٪
Judi tweet mediaJudi tweet media
العربية
3
40
205
14.7K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@VEGTR7 اتمني دماغه متوديهوش للبنزين.
العربية
1
0
0
63
Bebovich
Bebovich@VEGTR7·
مصطفى مدبولي هيقترض كام مليار انهارده ومحدش واخد باله؟؟
العربية
3
11
113
3.4K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
@Egyagronomist محرد بيع الجنسيه مقابل فلوس هو قمة الخيانه.
العربية
0
0
0
6
Nader Ammar
Nader Ammar@Egyagronomist·
السؤال ... ليه تدمجوهم فى مجتمعنا !؟ إيه الفايدة وإيه العائد !؟ حد يجيب إحتلال لبلده من أرازل الشعوب !؟ طيب إنشاء الجيوش فى العالم هدفه تحرير الأوطان إنت بتعمل إيه !؟ إنتوا متسلطين علينا !؟ ولا متأجرين علينا !؟ لا يمكن الناس دى يكون فكرها طبيعى ولا عندها ذرة وطنية زيهم زى الإخوان
Nader Ammar tweet media
العربية
15
28
77
1.1K
Saad Salamanka
Saad Salamanka@im2dizzy·
ربنا استجاب دعوة حد بركه ومد ايده وساعدنا نفوز عشان خاطر نفرح شويه من نفسنا،، يا رب يا نصير المستضعفين والغلابه استجب دعاءنا وخرجنا من الضيقه اللي البلد كلها فيها..يااا رب.
العربية
0
0
1
6
Saad Salamanka 리트윗함
It's me
It's me@Dr_amr_Kotb_EGY·
هل سيغلقون باب الهجرة لمصر عندما نصل ٢٠٠ مليون او ٣٠٠ مليون نصفنا اجانب ومجنسين ام ان العند سيستمر بهم حتى ينهار كل ماحولنا ولايبقى امل في العودة
العربية
16
52
308
8.5K