Hakan Çalhanoğlu'nu 2 yıldır ısrarla almayan, menajer oyunlarına, rakibe giderim mobbinglerini umursamayan Başkan Dursun Özbek ve Okan Buruk'u ayakta alkışlıyorum.
Ahmet Davutoğlu: “Bizim çocuklara sesleniyorum!
ABD maçına bir formalite maçına çıkar gibi çıkmayın, bir final maçına çıkar gibi çıkın!
ABD yönetimine inat, sahaya Gazze soykırımında ve Minab saldırısında şehit edilen on binlerce çocuk için çıkın! Yüreklerinizle oynayın!”
abla sen kocanın seni aldattığını aldattığında hamile olduğunu ve çocuk benden olmayabilir diye senden dna testi istediğini tek başına babyshower yaptığını unutmuş kocanla barışmış insansın sence bize hesap sorma işi sana mı kaldı hadsize bak
@bpthaber Ya amınakoyim bütün takımlar aptal gol için yeri geliyor 3. Forvetyi sahaya atıyor bi sen alemin akıllısısın. Forvetin olmadığı için gol atamadın işte öğrendin siktir git şimdi
Amerika maçına teknik direktörsüz çıkalım. Şunu yaka paça kovun yüreğimiz soğusun. Hiçbir şeyi beceremediniz bari bunu yapın. Kovuldu haberini bekliyoruz!