sejun

2.3K posts

sejun

sejun

@limsejun98

가입일 Aralık 2018
26 팔로잉26 팔로워
sejun
sejun@limsejun98·
@mamoss1907 @0snapzitari @yulaflibar ay kredi karti olayini bilmiyorum kesin konusmayayim😭 cunku ben yurt disinda maas almama ragmen yabanci oldugum icin kredi karti vermiyolar o yuzden benim harcsmalarim ve birikimim direkt banka kartinda🥲 TR kartimi hic hesaba katmadan sadece koredekini gosterdim🥲
Türkçe
1
0
0
10
yulaflı bar
yulaflı bar@yulaflibar·
Schengen tam bi saçmalık ya, yok o hesabı kabul etmezler yok bunu beğenmezler. Bu çağda konaklama, uçak bileti her şeyi kredi kartıyla ödüyoruz. Kaç aylık hesap dökümü istiyorsunuz, harcama paternini zaten görüyorsunuz neden hesabımda tl olarak 70-80k para tutayım..
regina phalange@jigglypuff_ss

Bugün yunanistan vize başvurumdan red aldım. Reddin nedeni 3.madde. Maddi yetersizlik diyor. Günlük faiz hesabımda 140 bin civarı para bulunuyordu. Bir o kadarda erkek arkadaşımda vardı. 9 gün için iki kişi toplam 280 bin nasıl yetersiz bir bakiye oluyor?

Türkçe
14
15
1.5K
194.7K
sejun
sejun@limsejun98·
@Mario197069 @yulaflibar disinda ne secebilir yani doekdbeidkwd oyle bi sıkıstırdılar ki surekli NIYE KORE NIYE KORE diye yarrammin basi cunku diyebilseydim keske. korecem de ileri seviye aq hani koskoca kore sirketinden de burs felan aliyom diye cok fena sıkıstırdılar abd mulakati hâlâ travma🤕
Türkçe
0
0
0
8
sejun
sejun@limsejun98·
@Mario197069 @yulaflibar He valla bizim profesor de demisti zor olabilir diye ama ben davetiye mektubuna guvendim. Bu arada mulakatta da beni sıkıştırdılar neden korede master yapiyosun diye. sonra da niye bu bolumu sectin felan diye. amk bilgisayar muhendisi adam master icin engineering +
Türkçe
1
0
0
9
sejun
sejun@limsejun98·
@0snapzitari @mamoss1907 @yulaflibar euroyu bozdurma ama basvururken kredi karti harcama gecmisini de goster. ayrica maas yatan kartinin gecmisini de goster. harcama yaptigin belli olsun hepsini goster yani
Türkçe
1
0
0
24
ozgur
ozgur@0snapzitari·
@mamoss1907 @yulaflibar hic gitmedim de maas hesabimi da kullanmiyorum oraya sadece maas yatiyo ve kk oduyorum. euroyu bozdurup oraya mi koymam daha iyi olur yani
Türkçe
2
0
0
87
sejun
sejun@limsejun98·
@0snapzitari @NilferG31125531 @yulaflibar ben öğrenciyim kore'de. bankada 6 milyon kore wonu yani 180 bin tl vardı onu gösterdim kabul aldim. hangi para türü olduğu önemli değil ama en azından 2000 euro olması iyi olur
Türkçe
1
0
0
19
sejun
sejun@limsejun98·
@Mario197069 @yulaflibar Amerikadan red yedim (Austin üniversitesinde düzenlecek konferanstan kabul almıştım her şey hazırdı...) 1 ay sonra da schengen başvurusu yaptım yine başka bir konferans için. 1 aylık vize verdiler hem de çok rahat geçti mülakat 🥲 amerika 2 dkda travma yarattı bana
Türkçe
1
0
1
41
mariostassio
mariostassio@Mario197069·
@yulaflibar Amerika ya vizeniz varsa daima kabul ederler, önce amerikayi halledin
Türkçe
3
0
4
4.7K
sejun
sejun@limsejun98·
@simone_feunoir bisi dicem bunlarin feministi de bizim gibi feministler degil ki. evlenmicez cocuk yapmicaz diyip hepsinin sevgilisi var birlikte yasiyorlar. ayrica sevgiliden ayrildiktsn sonra da baskasini buluyorlar hemen. cunku yalniz yasamaya aliskin degiller illa bi erko olacak
Türkçe
0
0
2
158
Kalessin //HotD era #Teamblack
Kalessin //HotD era #Teamblack@simone_feunoir·
@limsejun98 Ahahshsjajajaj aralarında feminist olanları tenzih edersek bu kadar ataerki kölesi olmuş ve bundan memnun olan baska bir güruh daha görmedim
Türkçe
1
0
1
196
sejun
sejun@limsejun98·
@simone_feunoir Koreli kadınlar kendi aralarında bile aşırı kıskançlar. O yüzden yabancı güzel kadın görünce iyicene kuduruyorlar dkwndwodlw 45 yaşındaki kadın bana teyze diye seslenince abla ne diyosun daha öğrenciyim diye tersleyince morardı baya dowodjwod ki üstümde de okul kıyafwti vardı:D
Türkçe
1
0
1
284
Kalessin //HotD era #Teamblack
Kalessin //HotD era #Teamblack@simone_feunoir·
@limsejun98 Kız koreliler zaten kendilerinin bile uyamadığı bir güzellik algısı başa bela edip gencecik çocukları estetik, kozmetik ve diyet kültürüyle zehirliyorlar. Kardashian ailesinin ülkelesmis hali gibiler
Türkçe
1
0
30
1.3K
irmak
irmak@devojcee·
ben şeyi anlamiyom bizim ülkemizdeki bi sehir 37 derece olunca bisi olmuyo ama ingiltere ve fransa hemen sıcak hava dalgasi diye ayağa kalkıyor neden
Türkçe
364
111
19K
1.5M
sejun
sejun@limsejun98·
@devojcee Batman'da yaşayıp 45 derece sıcağı görmüş biriyim. Ama bu hafta Fransa'nın en sıcak haftasına denk geldim. 42 dereceydi hava her gün. Ama öyle.böyle değil yemin ederim gözlerim bile kanlandı çok kötüleştim ki hava da kararmıyor. Akşam 10'da hava kararıyor serin bir saat bile yok
Türkçe
1
0
20
2.3K
sejun
sejun@limsejun98·
@sori_6403 @melininki_2 폼빵이님 너 백인이 아니야. 일단 렌즈 빼고, 메이크업 좀 지우고 얘기해봐. 아니 너네 한국에서 이쁘지도 않은 수준인데ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 자신감이 많네
한국어
0
0
4
361
폼빵이
폼빵이@sori_6403·
@melininki_2 자기야, 내가 이렇게 생긴 건 누군가에게 조롱받기 위해서가 아니야. 백인이 되고 싶은 것도 아니야. 나는 그냥 나야. 내가 가진 얼굴, 피부색, 몸, 스타일이 너의 기준과 다르다고 해서 조롱받아야 할 이유는 없어. 서로 다른 외모를 이해하지 못할 수는 있어도, 비웃을 권리는 없다고 생각해.
한국어
20
0
307
50.5K
폼빵이
폼빵이@sori_6403·
솔직히 이 바보가 내가 한국 사람이라고 해서 왜 내가 노란 피부라고 생각한 건지, 백인의 피부를 선망하냐고 하는지 이해하려고 노력 중인데, 한국에는 다양한 피부 톤과 모든 종류의 신체적 특징을 가진 사람들이 있어요. ☝️
nana banana ⚢🎐@sawamurabout

sinceramente estou tentando entender da onde essa mula tirou que eu sou morena por ser brasileira, o brasil possui diversos tons de pele e pessoas com todos os tipos de características físicas ☝️

한국어
1.6K
44
1.5K
3.5M
Nil de la nil
Nil de la nil@LinLalinx·
Türkçe öğrenirken Türkçe öğretmenime sormuştum neden bazı ülke mensuplarına “li” eki gelirken diğerlerine gelmez; örneğin Amerikalı, Avustralyalı ama Fransız, Alman. Dedi ki Türkçe çok ince bir dil, kökü belli olan halklara “li” eki gelmez, Amerikalı ise
SevimliTeto🩷💛💙🏳️‍⚧️🇹🇷🇨🇺🇧🇬@TatliT12692

Tamam olabilirsin fakat ben türkiyeliyim türkiyede yaşayan herkes de türkiyeli

Türkçe
181
389
16.5K
1.8M
sejun
sejun@limsejun98·
@ErkanEker @ezoterikastro gece 3te bile sicak amk sicak sadece bok gibi sicak olan ulke icin gubes baslarina geciyor diyor. millet ölüyo aq
Türkçe
1
0
0
11
sejun
sejun@limsejun98·
@ErkanEker @ezoterikastro olum salak misin muzeler bile kapandi aq sence adapte olunabilecek bir sicaklik mi? KSOSOWJDIWODHWDOWKDJW
Türkçe
1
0
0
12
Liriopege - Ezoterik Astroloji 𓋹
Ya ben şu an bir İzmirli olarak Fransa’dayım. Tamam sıcak da yemin ederim İzmir’de sokakta nefes alamadığım günleri biliyorum. Ama şu bir gerçek, biz bu sıcakla baş etmenin yolunu biliyoruz. Burda binalar çok eski, çoğu tahta ve klima yok. Evlerin, restaurant veya kafelerin içinde durmak zorlaşıyor. Bazı konularda inatçı yaşlı dede gibiler, klima da bunlardan biri..
Ömer AYDIN@aydinomer

Fransa meteoroloji idaresi ilginç grafikler hazırlamış: Paris, hissedilen 46° Katar Doha'da bir Haziran ayı gibi. Nantes, 43° hissedilen 49° Kuveyt çölünde bir Haziran ayı gibi.

Türkçe
12
9
560
105.9K
sejun
sejun@limsejun98·
@ErkanEker @ezoterikastro fransada olan birisi olarak soyluyorum. burada en sicak olan saat oglen 5 amk ne 1-2si
Türkçe
1
0
0
23
Tiridine Bandım
Tiridine Bandım@ErkanEker·
@ezoterikastro Bizde yillardir hükümet de uyarir her yaz; saat 16‘ys kadar günese cikmayin vs. Bunlar 13-14 gibi en sicak en rezalet havada günese cikiyorlar baslarina da günes geciyor.
Türkçe
1
1
7
2K
sejun
sejun@limsejun98·
@yildirimbache @ezoterikastro ya şu anda fransadayim, ulan valla bak ben batmanda yaşamış biriyim 45 derece sıcaklarda kaç sene yaşadım ama bu geri zekali fransizlar klima yaptirmitor MUZELERDE BILE YOK muzeler kapali kac gundur ya
Türkçe
0
0
0
67
kahredenbahçe
kahredenbahçe@yildirimbache·
@ezoterikastro Inatligin sebebi yazin yasanan sicak dalgasi disinda ihtiyac olmamasi. Her yaz 2-3 hafta bu sicak dalgalari oluyor son 15 senedir, 2-3 hafta efleyip pufleniyor ama yeterince uzun bir sure olmuyor insanlarin cogunlugunu klimaya ikna etmek icin.
Türkçe
2
0
5
4.6K