آقای ویرگول
55.2K posts

آقای ویرگول
@morixitter
عجیبه! واقعا عجیبه! شوکولات بدم؟🍬

۷ ساله معلمم در کلاسام به #تورکی تدریس میکنم هیچگاه برای بچهها ب فارسی تدریس نکردم حتی دانشآموزی داشتم از قوچان ک بخاطر کار پدرش در نیروگاه برق #تبریز، انتقالی آمده بود و تورکی بلد نبود بهش گفتم ما تورکی میخونیم شما هم کمکم یاد میگیری. خلاصه بگم فارسی در آزربایجان آینده ندارد


تست تعیین نوع نگرش سیاسی ازسایت معتبر Political Compass انجام دادم! من میانه ام و گرایش به چپ ومیشه گفت سوسیال دموکرات هستم این لینک سایت تعیین نگرش سیاسی است به زبان فارسی: politicalcompass.org/test/fa?page=1 تست کنید نتیجه رو کامنت کنید!خیلی ها چپ و راست روهنوز نمی دونن چیه فقط شنیدن:)


یک ماه از فراخوان رضا پهلوی به تجمع سراسری، که به کشتار گسترده مردم توسط ج.ا انجامید، میگذره؛ سادهترین سوالی که رضا پهلوی وظیفه داره پاسخ بده اینه که؛ فراخوان تجمع گسترده در یک روز و زمان مشخص، بر پایه چه ارزیابی امنیتی، چه اطلاعات میدانی و با چه نقشهی عملی صادر شد؟

این سلطنتطلبای کسکش از آخوندا هم دیکتاتورترن هرکی واقعیت کیری بودن رضا پهلوی رو حتی مودبانه هم به روشون بیاره شروع میکنن فحش دادن؟ به یارو دختره جوون مرده هم رحم نکردن با این طرز فکر میخوای آزادی بیاری مادرقحبه؟





الان یادم اومد زمان علوم پایه به یکی از اساتید گفتیم استاد و رید بهمون که باید بهم بگید دکتر (زنیکه عقدهای). وقتی وارد بالین شدیم اگه به اساتید، دکتر میگفتیم میریدن بهمون و باید بهشون میگفتیم استاد. این خیلی جالبه به نظرم.


