چِری پای🍒🥧

10.3K posts

چِری پای🍒🥧 banner
چِری پای🍒🥧

چِری پای🍒🥧

@nastaranDP

A BAKER, who lives inside a dream👩🏻‍🍳🍩☕⛰⛰

Tehran 가입일 Ekim 2013
768 팔로잉2.4K 팔로워
چِری پای🍒🥧
@hasgonemad وای منم یادمه ازت گرفتم ۱-۲ بار، همون موقعا. چوخ خوشمزه بود😋
فارسی
1
0
1
108
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
هیچ استراحتی نبود این تعطیلیا برام، سفارشا تموم شد الان باید بکوب بشینم سر کارای کامپیوتری و جمع کردن data🥲 ۱ ماهه هر تایمی غیر از کارای کارگاه داشته باشم باید بشینم سر اینا :(((
فارسی
2
0
39
707
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
@ParniaB @Bmarziii خب وقتی ایشون انجام داده و صاحب کافه هم میگه چیزی نگفتیم بهش، پس از دید اون مشتری ایرادی نبوده و به کارش ادامه داده. همین.
فارسی
1
0
1
19
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
@nastaranDP @Bmarziii اوکی پس به نظرم اینم باید بگه میخواد همچین کاری کنه ببینه قبول میکنن
فارسی
1
0
0
22
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
اینکه کافه چه رفتاری کنه یه بحثه. اینکه این کار درسته یا نه یه بحث دیگه. من به عنوان مشتری خوشم نمیاد برم کافه و چنین کاری کنم یا کسایی که باهاشون میرم این کارو کنن. ولی از منش‌ها به نظر میاد به نظر همه موردی نداره. من باشم میگیرم میرم خونه با چایی میخورم. یا فقط دسر میخورم.
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳@chefsoheila

یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟

فارسی
11
1
39
3.2K
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
@nastaranDP @Bmarziii خودت کردی نه اون بهت تحمیل کرده باشه. بله منم میکنم. من الان اگه صاحب کافه بهم چیزی بگه اگه این کارو کنم ناراحت نمیشم.
فارسی
2
0
0
38
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
@ParniaB @Bmarziii تا حدی کارم تو همین حیطه‌س، حالت‌های مختلف تصور کردم. من هم تاحالا پیش اومده برای مشتریای ثابت و وفادارم چیزهایی رو قائل شدم که در روند اصلی کارم نیست و پیشیمون هم نیستم.
فارسی
1
0
0
24
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
@ParniaB @Bmarziii بله دیدگاها متفاوته. منتهی به نظرم موضوع اصلی اینه که ایشون مشتری ثابت و دائمی اند. به این باید خیلی توجه کنیم. شما گاهی برای مشتری دائمی و وفادارت آپشن خاصی قائل میشی، این دیگه بحث خارج شدن از دیسیپلین نیست. اینم بگم من فقط از نگاه مشتری نگاه کردم، اتفاقا درسته کافه ندارم ولی/
فارسی
1
0
1
24
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
@ParniaB @Bmarziii خب شاید اون آدم طعم بیخود چای کیسه‌ای رو بیشتر دوست داره. مشتری همیشگی هم هست. یه بار امتحان کنن چای کیسه ای بهش بدن، اگر نپذیرفت و بازم چای خودش رو دراورد، اونموقع دیگه بگن دیسیپلین کاری ما اجازه نمیده و دیگه نمیتونیم میزبان شما باشیم.
فارسی
1
0
1
28
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
@ParniaB @Bmarziii این قیاس درستی نیست. ایشون شیرینی نبرده که، ساندویچم نبرده. حتی ماگ نبرده. از اونجا اب جوش گرفته. و مدام هم تکرار میکنه، یعنی مشتری دائمیه. خب چه ایرادی داره؟ آیتم اصلی رو که نگرفته. دیدم تو کامنتا نوشته ما چای لاهیجان خوشمزه داریم! خیلی اشتباهه، شاید از نظر صاحب کافه خوشمزه‌س!
فارسی
1
0
1
34
چِری پای🍒🥧
@rezashah_kabeer ممنون ایشالا سلامت باشید. ولی از کجا تشخیص دادید ما قرض و قسط نداریم؟ و اوتمیل هم مثل حلیمه بدون گوشت! و سریعتر اماده میشه. خیلی لوکس‌تر نیست.
فارسی
0
0
1
43
چِری پای🍒🥧
صبح خوبه، دویدن صبح خوب‌تره، صبونه هم که دیگه نگم. اوتمیل🤌🏻
چِری پای🍒🥧 tweet mediaچِری پای🍒🥧 tweet mediaچِری پای🍒🥧 tweet mediaچِری پای🍒🥧 tweet media
فارسی
8
1
336
9.7K
چِری پای🍒🥧
@sam_kz07 نه نترسید :))) هلو هم دیدید بگیرید، نمیگم همه خوب درستش میکنن ولی اگر خوب دربیاد واقعا لذت بخشه
فارسی
1
0
1
35
sam
sam@sam_kz07·
@nastaranDP من از همون گلابی ترسیدم نگرفتم:)
فارسی
1
0
1
78
sam
sam@sam_kz07·
تشریف ببرین ایرانشهر از نون و‌نمک ساندویچ و برگر بگیرین،بعد منو دعا کنید...
sam tweet media
فارسی
10
1
116
4K
چِری پای🍒🥧
@ParniaB @cafenevesht من برای کافه کژوال‌ این رو لازم نمیدونم. مگر کافه رستوران خیلی رسمی باشه. چون اگر همچین حسی بگیرم که جای خیلی رسمیه یا اصلا نمیرم بشینم برای راحتی و chill کردن یا اگرم برم اینکارو نمیکنم.
فارسی
0
0
1
51
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
@nastaranDP @cafenevesht من باشم حداقل اجازه میگیرم توضیح میدم و بعد این کارو میکنم. نمیدونم نظرات مختلفه
فارسی
1
0
0
63
چِری پای🍒🥧
@ParniaB @cafenevesht من از اون خرما لذت میبرم کنار چای یا قهوه‌م. البته به ندرت اینکارو میکنم چون خجالت میکشم متاسفانه، ولی از نظر من کار ایشون عیب نداره. اگر برعکس بود و چای میگرفت و شیرینی واقعی میاورد خب اون خیلی جالب نبود. ضمنا اگر خیلی ناراحتن میتونن ازشون سرویس بگیرن رو فاکتور
فارسی
1
0
1
53
چِری پای🍒🥧
@ParniaB @cafenevesht من اینکارو نمیکنم، ولی از نظر من مشکلی نداره چون مشتری همیشگیه و داره شیرینی هم میخره. مثلا من خودم واقعا گاهی هیچ شیرینی و چیزی دلم نمیخواد و فقط میخوام چای یا قهوه‌م رو با خرما بخورم. میرم سفارش میدم و اگر احساس راحتی کنم با خرمای خودم میخورم. این به‌خاطر خساست نیست.
فارسی
1
0
1
70
چِری پای🍒🥧
برای فردا هنوز دو اسلایس پای گیلاس آلبالوی تویین پیکس ظرفیت داریم🍒🥧 ما سمت غربیم. اگر خواستید به اینستای ما پیام بدید🫶🏼 instagram.com/sweetdelight_p…
چِری پای🍒🥧 tweet mediaچِری پای🍒🥧 tweet mediaچِری پای🍒🥧 tweet mediaچِری پای🍒🥧 tweet media
فارسی
2
1
62
2.6K
Kamyar
Kamyar@nichtszusehenn·
پیتزای خیارشور “pickle pizza” یکی از خفن ترین اختراعات بشر در امریکا میباشد. اطلاعات کم‌ارزش: این خمیر ۷ روز تخمیر شده است. #شیفت_آخر
Kamyar tweet media
فارسی
18
0
291
28.9K