چِری پای🍒🥧
10.3K posts

고정된 트윗

@hasgonemad وای منم یادمه ازت گرفتم ۱-۲ بار، همون موقعا.
چوخ خوشمزه بود😋
فارسی

@nastaranDP @Bmarziii اوکی پس به نظرم اینم باید بگه میخواد همچین کاری کنه ببینه قبول میکنن
فارسی

اینکه کافه چه رفتاری کنه یه بحثه. اینکه این کار درسته یا نه یه بحث دیگه. من به عنوان مشتری خوشم نمیاد برم کافه و چنین کاری کنم یا کسایی که باهاشون میرم این کارو کنن. ولی از منشها به نظر میاد به نظر همه موردی نداره. من باشم میگیرم میرم خونه با چایی میخورم. یا فقط دسر میخورم.
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻🍳@chefsoheila
یه سوال شما کافه دارید و یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
فارسی

@nastaranDP @Bmarziii خودت کردی نه اون بهت تحمیل کرده باشه. بله منم میکنم. من الان اگه صاحب کافه بهم چیزی بگه اگه این کارو کنم ناراحت نمیشم.
فارسی

@ParniaB @Bmarziii بله دیدگاها متفاوته. منتهی به نظرم موضوع اصلی اینه که ایشون مشتری ثابت و دائمی اند. به این باید خیلی توجه کنیم.
شما گاهی برای مشتری دائمی و وفادارت آپشن خاصی قائل میشی، این دیگه بحث خارج شدن از دیسیپلین نیست.
اینم بگم من فقط از نگاه مشتری نگاه کردم، اتفاقا درسته کافه ندارم ولی/
فارسی

@ParniaB @Bmarziii این قیاس درستی نیست. ایشون شیرینی نبرده که، ساندویچم نبرده. حتی ماگ نبرده. از اونجا اب جوش گرفته. و مدام هم تکرار میکنه، یعنی مشتری دائمیه. خب چه ایرادی داره؟ آیتم اصلی رو که نگرفته.
دیدم تو کامنتا نوشته ما چای لاهیجان خوشمزه داریم! خیلی اشتباهه، شاید از نظر صاحب کافه خوشمزهس!
فارسی

@rezashah_kabeer ممنون ایشالا سلامت باشید. ولی از کجا تشخیص دادید ما قرض و قسط نداریم؟
و اوتمیل هم مثل حلیمه بدون گوشت! و سریعتر اماده میشه. خیلی لوکستر نیست.
فارسی

@nastaranDP خوشبحالتون
لذتشو ببرید ما که تا گردن رفتیم تو قرض و بدبختی نمیدونیم اوتمیل چی چی هستش
فارسی

@sam_kz07 نه نترسید :)))
هلو هم دیدید بگیرید، نمیگم همه خوب درستش میکنن ولی اگر خوب دربیاد واقعا لذت بخشه
فارسی

@ParniaB @cafenevesht من برای کافه کژوال این رو لازم نمیدونم. مگر کافه رستوران خیلی رسمی باشه.
چون اگر همچین حسی بگیرم که جای خیلی رسمیه یا اصلا نمیرم بشینم برای راحتی و chill کردن
یا اگرم برم اینکارو نمیکنم.
فارسی

@nastaranDP @cafenevesht من باشم حداقل اجازه میگیرم توضیح میدم و بعد این کارو میکنم.
نمیدونم نظرات مختلفه
فارسی

جواب واضحه... با روی خوش بهش آبجوش میدیم. هر بار .
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻🍳@chefsoheila
یه سوال شما کافه دارید و یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
فارسی

@ParniaB @cafenevesht من از اون خرما لذت میبرم کنار چای یا قهوهم. البته به ندرت اینکارو میکنم چون خجالت میکشم متاسفانه، ولی از نظر من کار ایشون عیب نداره. اگر برعکس بود و چای میگرفت و شیرینی واقعی میاورد خب اون خیلی جالب نبود.
ضمنا اگر خیلی ناراحتن میتونن ازشون سرویس بگیرن رو فاکتور
فارسی

@ParniaB @cafenevesht من اینکارو نمیکنم، ولی از نظر من مشکلی نداره چون مشتری همیشگیه و داره شیرینی هم میخره.
مثلا من خودم واقعا گاهی هیچ شیرینی و چیزی دلم نمیخواد و فقط میخوام چای یا قهوهم رو با خرما بخورم. میرم سفارش میدم و اگر احساس راحتی کنم با خرمای خودم میخورم. این بهخاطر خساست نیست.
فارسی

برای فردا
هنوز دو اسلایس پای گیلاس آلبالوی تویین پیکس ظرفیت داریم🍒🥧
ما سمت غربیم.
اگر خواستید به اینستای ما پیام بدید🫶🏼
instagram.com/sweetdelight_p…




فارسی











