orcikit
235 posts


@xoyyiu @metropolmedya_ Ev dipsiz bir kuyu ya 3 gun kocana makyaj yap 4.gun yapmazsın
Türkçe

@orcikit @metropolmedya_ Evde de makyaj yapabilirsin. En güzel görünmek istediğin kişi evde değil mi?
Türkçe

@nuryngn @metropolmedya_ Yine de bir gorevi para karsiliginda yerine getirmek uzere dışarı cikmak spora ya da avmye gitmekten daha anlamli geliyor. Biraz da gitmeye mecbur olmak güzel sporu erteleyebilirsin ama ise gitmek zorundasin gibi
Türkçe

@orcikit @metropolmedya_ Dostlarınız ve sosyal çevreniz varsa işe gitmek zorunda değilsiniz. Makyaj yapıp , güzel giyinip sosyalleşmeye çıkabilirsiniz.
Türkçe

filmlerdeki fake şarkılara / kliplere benziyo 😭
M@Mysstikk
Beren Saat, Gülşen’in Bal için yapamadığı klibi yapmış. Aşk temalarından uzaklaşıp toplumsal bir mesaj vermeye çalışmasını takdir ediyorum ama günün sonunda ortada bir olmamışlık var. Müzik demode, akılda kalmıyor, hiçbir şey hissettirmiyor. Ve Beren’de O şarkıcıyı göremiyorum.
Türkçe

@ve_gor41178 Bana 3. Cocuga hamile oldugumu duyunca başını yaktın dedi biri ya deli midir nedir
Türkçe

@Selenzdemihvyp Benim de eltim ve esi senede bir kere cocuguyla bize geliyor. Ozenip bezenip sofra kuruyorum. Kendi ucundan yiyor, cocuguna evden getirdiği yogurdu yediriyor. Yemez o diyor ama biraksa cocuk her seyi silip supurecek. Terbiyesizlik baska bir sey degil
Türkçe

Bugün eşimin ailesiyle birlikte hafta sonu kahvaltısına gittik. Herkes bir şeyler hazırlamış, ben de gece geç saatlere kadar börek, poğaça, salata yapmıştım.
Masaya oturduk, herkes yiyor içiyor, sohbet güzel gidiyordu. Ama içlerinden biri (30’lu yaşlarda bir gelin) masadaki hiçbir şeye dokunmadı. Ne böreğime, ne salatama, ne de poğaçalarıma. Kendi getirdiği küçük bir kutudan yoğurt yedi, çocuklarına da sadece onu yedirdi.
Bir ara “Hiçbir şey yemeyecek misin?” diye sordum, “Yok abla, ben bunları yemiyorum, evde hazırladığım şeyler daha hijyenik” dedi ve gülümsedi.
O an içimden bir şey koptu. Resmen emeğimize, hazırladığımız ikramlara “tüh” der gibi davrandı.
Sizce de böyle durumlarda insanlar aşırı obsesif ve saygısız mı oluyor? Yoksa ben mi abartıyorum?
Türkçe

@lacivertemmor @ogretmenlersyfs 4.sinif cocugunda ders motivasyonu olur mu? Pek olmaz. En azindan kitap okutsun ogretmen diye beklerim. O da olmadi tekrar yapsin. Itiraz mi edecekler ogretmene? Ama bahceye salmak ya da akilli tahtadan film acmak kolay.
Türkçe

Okulların 26 Haziran'da kapanmasının kimseye bir gram faydası olmayacak. Okullar 19 Haziranda kapanmalıydı. Sonraki hafta Seminerler yapılırdı.
Zaten son 25 yılda okullar en geç 20 Haziranda kapanmış. Havalar çok sıcak, konular bitti, öğrenciler okula gelmiyor.
Bir karar alırken keşke sahadaki Öğretmenlere danışılsa. Ücretsiz Danışmanlık yapabilirim sayın MEB 🤗
Türkçe

@Mahmut__ozay Boyle bir soru soruluyorsa derslerde de bu soruyu cozebilecek egitim verilmeli. Haksızlık.
Türkçe

@gulbahar_arsln Acil bu anaokullarindaki ilkokullardaki mezuniyet zirvaligi yasaklanmali
Türkçe

Bir öğretmen olarak bazı öğretmen arkadaşların yaşayamadıkları duyguları etkinlik ayağına öğrenciler üzerinden tatmin ettiklerini düşünüyorum... Kına gecesi gibi mezuniyet mi olur.
Onedio@onedio
Bir sınıf öğretmeni, "Dört yıllık birliktelik sona erdi" diyerek ortaokul kademesine yükselen öğrencileri için kurdele kesti.
Türkçe

@wwwqqqqwwwww @ogretmenlersyfs 4.sinifta sinav mi var ilkokullarda da durum ayni. Gonderiyorsun cocugu anne ders yapmadik diye donuyor. Öğretmen yazsin veli grubuna gonderin ders yapacagim tekrar yapacagim diye herkes gonderir. Nedense herkeste bir rahatlık bir rehavet. Yazik çocukların o bos gecen zamanına
Türkçe

@orcikit @ogretmenlersyfs Öğretmen boş geçen derste öğrenciden fazla sıkılıyor. Keşke dolu dolu gelseler son güne kadar ders işlesek.Ama sınavları biten çocuklar ne yapsan okula gitmek istemyorlar. Bunları gören ilkokuldaki kardeşleri de okula gelmiyor.Sınıf boş olunca da kimseyi motive edemiyorsunuz 🤷
Türkçe

@cansuatli11 @lacivertemmor @ogretmenlersyfs Ayrica benim çocuklarım sinav olmuyor. 4.siniftalar ve 19 mayis sonrasi dogru duzgun ders yapilmadi. Bunu da sinavlar bitti diye aciklayamayiz degil mi zaten ilkokulda sinav yok. Bence ders anlatmaya motivasyonu olmayan öğretmenler.
Türkçe

@cansuatli11 @lacivertemmor @ogretmenlersyfs Nasıl bir itham bu? Her şeyi siz mi biliyorsunuz? Nereden biliyorsunuz bilmedigimi? Neyi savunuyorsunuz öğrencilere akıllı tahtadan film açılmasını mı bütün gün bos bırakılmasını mı? Elbette 6 saat kitap okuyamaz ama bütün gün boş da bırakılmaz
Türkçe












