.

46.8K posts

.

.

@regular_man12

اهلا بيك فى اللاشئ

가입일 Ocak 2023
287 팔로잉3.6K 팔로워
.
.@regular_man12·
جماعة انا مأذيتش اى حد عشان حد يأذيني اللى مش عاجبه اللى بكتبه على صفحتى فى بلوك اعملولى بلوك و سيبونى فى حالى
العربية
0
0
2
63
.
.@regular_man12·
حد فاضي يجي نرغي في اي حاجة
العربية
0
0
4
66
.
.@regular_man12·
@mmahmedfarl4 بحاول بس مفيش نتيجة للاسف
العربية
1
0
0
5
.
.@regular_man12·
عمرى ما زعلت على اشخاص انا زعلت بجد و اتقهرت على مشاعرى اللى محدش كان يستهلها 💔
العربية
2
2
13
320
. 리트윗함
Ahmed eldeeb
Ahmed eldeeb@ahmedMS22054222·
محتاج ناس بتتكلمي تركي ومعاهم أنجلش متوسط يبدأو في كونسينتركس من الاتنين الجاي مرتب 29k
العربية
0
1
1
77
.
.@regular_man12·
ياارب المعجزات معجزة من عندك تغير حالى لافضل حال 🤲
العربية
0
0
6
130
.
.@regular_man12·
الدنيا بتديلك الإجابات بكل وضوح بس انت.. اللي بتقرر تتجاهل كل ده و تمشي ورا دماغك 💔🏃
العربية
0
0
8
114
.
.@regular_man12·
انا عادى و الله مش زعلان انه مجاش نصيبي في اي حاجة بحبها بس ليه .. ليه بجد ؟
العربية
0
0
11
133
.
.@regular_man12·
امتى هبقي رقم واحد .. على الاقل فى حياتى ؟
العربية
0
0
7
159
.
.@regular_man12·
مخنوق تعبان مش قادر اتحرك
العربية
0
0
6
92
.
.@regular_man12·
عاوز اموت دلوقتى
العربية
0
0
10
134
.
.@regular_man12·
اعمل ايه ؟
العربية
0
0
4
84
.
.@regular_man12·
انا هنا لوحدي عشان كده كل حاجه بتبقي صعبه عليا 💔
العربية
0
0
15
177
.
.@regular_man12·
فجاة تحس انك مش فاهم حاجه ف حياتك ولا عايز منها حاجه ولا عارف تتصرف كأنك دخلت حياة شخص تاني ومطلوب منك تكمل
العربية
0
0
10
145
.
.@regular_man12·
دايما محتاج حد يسمعني و دايما بيبقي مفيش حد
العربية
0
0
6
116
.
.@regular_man12·
شعور وحش اوى لما تبقي محتاج مساعدة و ميبقاش في اى حد اى حد حواليك و مجبر انك تحل و تواجه لوحدك كل مشكلة تقابلها و حتى معندكش حد يحس انك خلاص جبت اخرك و مش عارف تعمل اى حاجة 💔
العربية
0
0
16
165
.
.@regular_man12·
صباح الخير امتى كل حاجة هتبقي كويسة ؟
العربية
0
0
6
98
.
.@regular_man12·
اللهم اغفر لي ولوالدي وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات .
العربية
0
1
9
127
.
.@regular_man12·
مش فاكر امتى اخر مرة كنت مرتاح نفسيا فيها بس اتمنى من ربنا انه يرجعنى تانى و ابقي احسن من الاول
العربية
0
0
8
149
.
.@regular_man12·
قاعد بتخيل نفسي لو كان ربنا كرمنى و حققت احلامى باللى كنت بحلم بيها .. كان شكلى هيبقي عامل ازاى ؟؟
العربية
0
0
11
148