İnsan

8.8K posts

İnsan

İnsan

@satispazar

Başarılı bir girişimci olmaya çalışıyorum. Girişimcilik deneyimlerimi paylaşıyorum.

가입일 Mart 2023
615 팔로잉7.7K 팔로워
고정된 트윗
İnsan
İnsan@satispazar·
5 yıl sonra istediğim büyüklüğe ulaşmış en az bir şirketim olacak. Bu twiti sabitliyorum, "Başardım" demek için.
Türkçe
11
4
306
146.9K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@satispazar Son 5 yılda 10 yıl yaşlanmış kombini benimki. Cropkot :)
Türkçe
1
0
0
7
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@satispazar Bu kombin en sevdiğim, ben uyduramıyorum bir türlü.
Türkçe
0
0
1
50
Enver
Enver@meenverkarahan·
Size aşırı komik bir e-ticaret anımı anlatacağım. 😄 E-ticarete yeni başladığım zamanlar… Arkadaşlarımın tamamı destek olacağını söylüyordu. “Merak etme kardeşim, yanındayız.” “İlk siparişleri biz geçeriz.” “Destek oluruz.” 100 kişiden 3 kişi ancak sipariş vermişti. İşin komik kısmı bu değil. O dönem değerlendirme gelsin diye artık ürünlerimin parasını onlara gönderiyordum yeterki alsınlarda biraz değerlendirme olsun yoksa reklamlarda öne çıkmıyor sipariş versinler diye hesaplarına havale geçiyordum. (Evet, etik değil biliyorum. 😄) Sonra fark ettim ki bazıları ürünlerimi satın alırken kupon kullanıyor, indirim kovalıyor, bir de benim gönderdiğim paradan tasarruf etmeye çalışıyor. Yani aslında bana destek olsun diye adamlara para gönderiyorum benden para artırmaya çalışıyorlar. 😂 En komik tarafı ne biliyor musunuz? Bunlar öyle para derdi olan insanlar da değildi. İşte o gün çok önemli bir şey öğrendim: İnsanların size ne söyledikleri değil, sizin için ne yaptıkları önemlidir. Ticarette de hayatta da destek vaat eden çok olur. Gerçek destek olanları ise parmakla sayarsınız.
Türkçe
3
2
52
8K
TheFıratV2🇹🇷
TheFıratV2🇹🇷@TheFiratV2·
@satispazar Nedir bu rutin düşmanlığı :D Rutin iyidir insanı yolunda tutar. O kaşıntıları rutine entegre etmek meziyet. Aha ben bunu not alayım güzel oldu bak içerik yazarım bundan :D Yakında yayına geçiyoruz yine :D
Türkçe
1
0
1
35
İnsan
İnsan@satispazar·
Dümdüz ve rutin yaşamı olup da mutlu olanları çok kıskanıyorum şu sıralar. Hayat benim gibi macera sevenler ve tatmin olmayanlar için çok zor. Rutine girmeye çalışıyorsun rahat batıyor, rutinden çıkıyorsun hayat zorluyor. Can sıkıcı 🥲
Türkçe
2
0
10
1.7K
İnsan
İnsan@satispazar·
@TheFiratV2 Hiç pişman ölmeyeceğim kesin ama bilmiyorum sürekli bir kaosun peşinde olmak mantıklı mı yoksa bilinç dışından gelen mantıksız bir istek mi 🥲
Türkçe
0
0
0
12
TheFıratV2🇹🇷
TheFıratV2🇹🇷@TheFiratV2·
@satispazar Yaptıklarından yada yapamadıklarından pişman ölen yok. YAPMADIKLARINDAN pişman oluyorlar...
Türkçe
1
0
1
5
İnsan
İnsan@satispazar·
@tirexler Teşekkür ederim ❤️ Benim de hedefim bu ama işkoliklik yaşam tarzım haline dönüşmüş. En azından şimdi sporla falan kendime vakit ayırıyorum ve çok iyi geldi. İnsan dengeli bir şekilde yaşayıp başarınca gerçekten başarmış sayılıyor
Türkçe
0
0
0
132
9.Kinfoni Orkestrası
9.Kinfoni Orkestrası@tirexler·
@satispazar Öncelikle doğum gününuz kutlu olsun .. Fakat kendinize bir hediye verip 12-13 saat çalışmayı 8-9 saate indirin önümüzdeki yıl hedefiniz bu olur umarım.. Bu arada çok güzelmişsiniz, çabalarınız aynada net sonucu vermiş 👍
Türkçe
1
0
0
167
İnsan
İnsan@satispazar·
Geçenlerde okulda öğrencilerden biri şöyle dedi: "Hocam sizde bir dik duruş var ama bunu tam açıklayamıyorum. Omuzların duruşundan falan değil. Yürüyünce bile özgüveninizi hissediyorum". "İçerdeki gücün ışığı o" dedim ben de 💪 Açıklaması zor. Kas yapar gibi geliştiriyorsun onu.
Türkçe
0
0
4
352
İnsan
İnsan@satispazar·
O nedenle geçen yıldan bu yana 10 yıl gençleşmiş hissediyorum. Şu anki halimle günde 12-13 saat iş performansı gösterebiliyorum. Öte yandan kim ne derse desin dış görünüş iş hayatında çok önemli. Çelik gibi vücut, iyi bir cilt ve giyim önce bizi etkiliyor, sonra karşıdakini. Q
Türkçe
1
0
6
373
İnsan
İnsan@satispazar·
Son 1 yılda 10 yıl gençleşmiş girişimci kombini. Normalde tam tersi olmuyor muydu? 😂
İnsan tweet media
Türkçe
0
0
14
8.9K
İnsan
İnsan@satispazar·
Bu son soru biraz çarpıcı. Siz de düşünün bunu
Türkçe
0
0
0
649
İnsan
İnsan@satispazar·
Biliyorum hayat böyle geçip gidecek. İçimde hiç rahat edemeyen, bitmek bilmeyen bir dürtüyle yaşlanıp yorgun öleceğim. Korkutucu, bir dur işte kızım, eksik olan ne?
Türkçe
2
0
4
720
İnsan
İnsan@satispazar·
Çelik kadın isteğimi karşılıyor. Her ağırlık yaşama sevincimi besliyor gibi. İçim hassas ve yumuşacık olsa bile, dünya öyle bir yer değil. Dünya gücünüzle ilgilenir. Gücünüz kadar iyi yaşarsınız.
Türkçe
1
0
3
433
İnsan
İnsan@satispazar·
Oldum olası içimde güçlü hissetme ihtiyacı var. Bedenim, zihnim ve cebim çok güçlü olsun istiyorum. Öyle ki, birisi yüzüme baktığı an "Bu kadın çelikten yapılmış gibi" desin. Şu sıralar bu isteğimde azalma var ama dönem dönem canlanıyor. Heralde sporu da bu nedenle sevdim. +
Türkçe
1
0
7
784
EPL Günlükleri #WC2026
EPL Günlükleri #WC2026@EPL_Gunlukleri·
Cristiano Ronaldo: “2030 Dünya Kupası’nda da oynayabileceğimi düşünüyorum.”
EPL Günlükleri #WC2026 tweet media
Türkçe
280
12
1.5K
1.1M