seta yesh
810 posts

seta yesh 리트윗함

seta yesh 리트윗함
seta yesh 리트윗함
seta yesh 리트윗함
seta yesh 리트윗함

خب به عنوان کسی که چندسال هست که احیای مو بلدم و توی سالن بودم، بخاطر شرایط فعلی احیای سرد رو بهتون اموزش میدم توی خونه انجام بدید و خیلی نتیجه میگیرید.(اینم بگم که احیای سرد توی سالن هزینش از ۷تومن تا ۱۳تومن هست)
مراحلش رو دقیق میزارم این زیر:
Delnia@delniaa
کاش سوالم دیده بشه . موهام کلا خشکه الان که دکلره کردم و هایلایت خشکتر هم شده. ماسک مو قبلیم جواب نداد. دنبال یه ماسک مو خوبم ممنون میشم معرفی کنید.
فارسی
seta yesh 리트윗함

@notseemgoodprsn چرا عکسه انگار هوش مصنوعیه؟😅
از این عکسا که کاپلای اروپایی میگیرن بعد میگن اینارو بزار تو خاورمیانه!😅
خوشبخت باشین همیشه😍
فارسی
seta yesh 리트윗함

@KpMobna50846 د اخه من پزشک نیستم که از خودم دفاع کنم ،واقعیت رو گفتم ،به هر حال شغل هایی که نهایتا با ۴سال وقت گذاشتن میشه بدست اورد تو حوزه تحصیلی یا کارهای تجربی مثل لولهکشی که زیر ۱سال زمان نیاز داره رو هیچ وقت نمیتونی با پزشکی مقایسه کنی
همچنان بالاتر بودن وجهه پزشکه که بهت فشار اورده😉
فارسی

@setilOo حق با شماست دوست عزیز 😅
ولی آدم برای اینکه از خودش دفاع کنه
کسی دیگه رو زیر سوال نمیره !
وگرنه پرستاران و ماما ها شغلشون با شما همپوشانی نداره
و شما در پاسختون فقط حرف رو من رو تایید کردی!
فارسی
seta yesh 리트윗함
seta yesh 리트윗함























