The silent thinker
108 posts




لو مش عارف إيه سر كره المغاربة لمنتخب بلدك ممكن أقولك إنه في ظل ما كان المنتخب بتاعهم في بطولة كأس العالم قطر 2022 بيقدم أفضل آداء عربي في البطولة بكل أمانة والمصريين والعرب كانوا فرحانين بيهم طلع وليد الركراكي مدرب المغرب وقتها بتصريح يقول إنهم بيمثلوا أنفسهم فقط وليس العرب ، يعني المعنى إن محدش يشجعنا ويحكها فينا يا زبالين إحنا بنلعب بإسمنا إحنا مش بإسم العرب ، شايف العقلية رايحة فين والغرور ! بعدها تيجي 2023 وفي ظل ماكانت الكرة المغربية في البرايم بتاعها بييجي الدكر النادي الأهلي وياخد بطولة دوري أبطال أفريقيا من قلب كازابلانكا بهدف محمد عبدالمنعم علشان يسكت كل ما هو مغربي في الملعب وبره الملعب ناهيك عن إنه منتخب مصر كعبه عالي على المغرب بقاله عشر سنين ، فا أكيد الشيء اللي كان مميزهم اللي هو كأس العالم دلوقتي لقوا غيرهم بيشارك ويكسب هو كمان عادي وإن شاء الله هنوصل لأبعد نقطة في البطولة ، المهم يعني تيجي تبص لتاريخ المغرب هتلاقيه صفري كبير وخاسر خاسر أخره ياخد بطولات خارج الملعب فقط ( مش محتاجة شرح ) إنما جوه الملعب وبالأرقام هو ضعيف الحيلة ليس له هوية أو تاريخ أو حتى إرث ، وبالأخير ربنا يديم لمتنا مع إخواننا السعوديين وباقي دول الخليج حبايبنا ويديم الأخُوة والحب ويبعد عننا كل الفتن



العرب مالهم غير الأمازيغ يتلصقوا فيهم و يفتخروا بإنجازاتهم.











Saudis really think they built the Andalus When Morocco did all the work








Saudis really think they built the Andalus When Morocco did all the work



