Admiral
498 posts


Ya geçen hafta Anomaly President'ın demosunu yayınladıktan sonra herhalde 10 saat video izleyip, 1530 tane yorum falan okudum oyunla ilgili :D
Süper bir süreçti. Acayip notlar almamamıza imkan sağladı bu. Türk oyuncuların desteğini görmek, yapıcı eleştirileri okumak falan müthiş faydalı bir süreç.
O kadar fazla öneri vardı ki oyunla ilgili erken erişimden sonra hangi fikre yoğunlaşacağımızı şaşıracağız diye düşünüyorum :D
Sadece çok teşekkür etmek istedim. Ondan yazdım 🥰
Türkçe

@EnisKirazoglu @suleymazylmz Rockstar çaycısından gelen bilgiye göre ertelenecekmiş gta. Kasım 19'a koyarsan gta6 alamayan sinirli milyonlar anomaly president alarak seni dolar milyoneri yapacak. Dediğimi düşün cherryson . %5 komisyona da okeyim.
Türkçe

@suleymazylmz Şeytan diyor ki koy çıkışı 19 Kasım’a. GTA 6 ile aynı anda çık. Namın yürüsün. Sonra bat. ahhsjs
Türkçe

@Hanarikkk @dailygurbetist 1961'den öncesi tapıyordu da 1961'den sonrası mı nefret ediyor? Bunun tarihsel mantığı nedir? Almanya esas 1945 ve öncesi ırkçıydı. Senin uydurma tarihlerinden kim ne anlasın.
Türkçe

@sinbadnivea @dailygurbetist Yıkarıda yazdım 1961 diye. Okumazsan sorun sende.
Türkçe

Alman yayıncı Jens Knossala (Knossi):
"İnsanların gerçekten Türkiye'nin elenmesine sevinmesini anlamıyorum. Bana hiç mantıklı gelmiyor.
Türkiye ve Türk taraftarlar, turnuva boyunca atmosfere o kadar çok katkı sağladı ki.
Türkiye artık yarışta olmadığı için nasıl sevinebiliyorlar?
Çünkü arkadaşlar, bana inanın; Türkiye turnuvadayken Almanya'da da çok daha fazla coşku oluyor.
Çok daha büyük bir heyecan yaşanıyor. “Vay, Türkiye oynadı.” “Aa, Türkiye kazandı.” Dışarıda insanlar korna çalıyor.
Türk taraftarlar turnuvanın atmosferine gerçekten çok büyük katkı sağlıyor.
Canım, hep nasıldı? Türkiye kazanınca…
Arkadaşlar, elbette performans olarak çok ikna edici değillerdi.
Ama şimdi herkes “Türkiye elendi” diyor.
Göreceksiniz, şehirlerde artık eskisi kadar ses olmayacak; ortamın coşkusu yarı yarıya azalacak."
Türkçe

@46Kaiser @emrahgulsunar Aslında bakarsan tam olarak okuduğunu anlamayan sensin. Toplumu bir başarı etrafında buluşturursan kimse ne okuduğuna yada mehter marşı mı çaldığına bakmaz. Türkiye finale kalsa kim niye mehter marşı çalındı der? Sosyoloji öğrenmen lazım. Sen ne anlarsın dediğim de Gustavo Alfaro
Türkçe

@sinbadnivea @emrahgulsunar Adamın yazdığına benim verdiğim cevaba ve senin bu yazdığın ne alaka bi de ne anlarsın demiş. Milli takım oldu bitti İstanbul/Menajer çiftliği. Ben milli takımı, Montellayı mı savundum? Okuduğunu anlamaktan aciz adam gelmiş bana sen ne anlarsın diyo. Sen anlarsın aq
Türkçe

"İyicil milliyetçilik" ile "kötücül milliyetçilik" arasında fark var. İyicil milliyetçilik işte bu, kendi tarihine ve kültürüne sahip çıkma, bir yandan eğlenirken diğer yandan onu dünyaya gösterme. Kompleksiz ve özgüvenli. (Tarkan'ın "Bir Oluruz Yolunda"sında da benzer bir hava vardı).
Kötücül milliyetçilik ise neşeli değil, kompleksli ve agresif. Hep düşmanlarla çevrili olduğuna inanma, güç gösterisi yapma, birilerine gününü gösterme, kendi kültürünü nedensiz üstün görmeye dayalı bir zihniyetin dışavurumu.
Bizdekinin hangisine yakın olduğunu söylemeyeyim ama tahmin etmesi zor değil.
World Cup 2026 Daily@TotalFootball
The Norwegian team and fans doing the Row are just beautiful.
Türkçe

@Hanarikkk @dailygurbetist Senin niyetini zihnini mi okuyacağım belirtmediğin sürece. Genel geçer bir cümle yazıyorsun sonra ben şunu demek istedim diyorsun. Almanlar Türklerin düşmanı değildir hiç düşmanı olmadı. Tarihte en çok türk öldüren devlet ruslardır. İngilizler dönemsel dost dönemsel düşmandır.
Türkçe

@sinbadnivea @dailygurbetist Bağdat Demir Yolu yapımı 1902’de başladı. Birinci dünya savaşında osmanlı ve Almanlar 1914’de ittifak kurdu. Ben Türklerin ilk Almanya’ya gelişinden bahsediyorum yani 1961 eğer okuman yazman varsa, onuda yazdım.
Türkçe

@Hanarikkk @dailygurbetist Bunu söyleyen türklerin elenmesine üzülende bir alman. Birinci dünya savaşında osmanlı imparatorluğu ile ittifak kuranda alman . Bağdat demir yolunu yapanda alman imparatorluğu. 15 yaşında veletler twittera girip yorum yapıyor.
Türkçe

@dailygurbetist Almanların bizden nefret ettiği yeni birşey değil, 1961’den beri bu böyle.
Türkçe

@AsiRuh1441 @cografiofsaytGS Cevap veriyorum milli maç sonrası 1 milyon izlenerek en fazla izlenen spor kanalı. Bir dolaş etrafına sor böyle mal mal gezme be kardeşim. Beğenmiyorsunuz diye izlenmiyor sanma.
Türkçe

@zurna_durum70cm @LetoStarwin @anonimuhabir Peki sen türkiye'de bakkal , eczacı, memur ,asker , manav fetöcü olduğuna ama siyasi fetöcü olmadığına inanacak kadar gerizekalı mısın? 15 temmuz sonrası 1 tane tutuklanan vekil yok. 1 Tane herhangi partiden fetö ile ilişkin var denen yok. Sen buna inanıyorsan adamda ona inanır!
Türkçe

@LetoStarwin @anonimuhabir Hadi inanmıyorsun sağırsın dilsizsin. Lavuğun yaptığı paylaşımları geçmişini bilmiyorsun hadi bunlara tamam da. Birader sen kör müsün videoda fethullah'ın yanında su koyuyor onun masasına 😅 gerçekten bu kadar gördüğünü anlamayacak kadar geri zekalı mısınız siz
Türkçe

@Host_Voldemort @mertmutlu077 @ajansmuhbir1923 Gittim bir bokta olmuyor 1 güne kendime geldim. Futbolcuları yağlamaya ballamaya gelmiş bir trolsün. Turnuvada şu durumdan şikayet eden bir tane takım yok hepsi mücadelesini veriyor . Yenilen bir takım sebebini buna bağlamadı. Troll seni primini aldın mı?
Türkçe

@mertmutlu077 @ajansmuhbir1923 Birader git öfkeni başka yerde kus
Ben ne yazmışım sen ne diyorsun?
Zorluklara karşı nasıl mücadele edildiğinden bahsetmiyorum.
Sen hiç senin uyandığın vakitte uyumaya başlanan bir ülkeye gittin mi?
Ciddi etkiliyor insanı diyorum.
İspanya’nın ilk maçına bak onlar da etkilendi
Türkçe

⚠️ Milli Takım, futbolcular anksiyete yaşadığı için için elenmiş!
Serdar Ali Çelikler, Milli Takım’ın Arizona kampında yaşananları ‘özel bilgi’ olarak açıkladı:
• Futbolcular, villaları istemediklerini ABD maçından sonra TFF’ye iletecekler.
• Zaten ortada villa falan yok. İmar izni problemi olan, sürekli mahkemelik olan bir arazide 3852 villa yapılırsa vermek gibi düşüncesi vardı.
• Belki de imar iznini kolaylaştırmak için böyle düşündü.
• Ortada bir villa yok ki versinler.
• 26 futbolcunun tamamı villayı istemedikleri konusunda hem fikir.
• İbrahim Hacıosmanoğlu, Kosova maçından sonra ‘Kişi başı 1 milyon euro prim’ diyor.
• Sonra İbrahim Bey, ‘Ben fazla söylemişim 500.000 euro. Bunu. 250’si ABD’ye gidince. 250’si turnuva bitince’ diyor.
• Hem düşüş hem de taksit işi olunca bazı futbolculardan Hakan Çalhanoğlu’na ‘Kaptan sen bir şey demedin mi’ diyenler olmuş diye duymuştum.
• Böyle bir şey olmadığını söylediler. Ama şöyle bir şey olmuş. Çalışanlara çok az para kalmış.
• Hakan Çalhanoğlu 150.000 euro, Merih Demiral 200.000 euro diğer futbolcular da 100.000 euro toplayım ‘staff’a dağıtmışlar.
• Bunu da ceplerinden vermişler.
• ‘Prim sorunu yoksa niye böyle oldu’ diye sordum. ‘Biz de anlamadık. Arizona kötü, otel kötü. Başka da bir sorun yok. Çok fazla anksiyete yaşadık’ dediler.
• Mentör, psikolog, psikiyatr götürmemişler.
• Arizona ile ilgili de madem kötüydü, cepten harcayıp başka yer götürülemez miydi?”

Türkçe

@AltanKurtxixb @haskologlu 2 maçtır gol atamıyoruz hemde daha kötü rakiplere 10 gol atmaktan bahsediyorsun. Kardeşim bir şey mi içiyorsunuz siz bu neyin kafası? Bu yüzden millet alay ediyor bizle. Böyle ukala saçma sapan delüsyon kafasında olduğunuz için. Şu hayaliniz bile saçma. 1-0 yensek öp başına koy
Türkçe

@haskologlu Düşmeye gör herkes tekme atmak için sıraya girer!! Milli takım oyuncularına tavsiyem Dünya kupası en farklı galibiyet 10-1 olup Abd yi bu skor üzerinde mağlup edip Dünya tarihine adlarını yazdırmaları gerekiyor.? Zor ama imkansız değil.!?
Türkçe

@46Kaiser @emrahgulsunar Kardeşim sen gruptan lider çık kimse gıkını çıkaramaz. başarı geldiği sürece herkes susar. Bak örneği montella. Böyle berbat bir hocaya sırf dünya kupasına getirdi diye ses çıkarmadı kimse. Hoca kimdir biliyor musun? Paraguay hocası Gustafo Alvaro. Gerçi sen ne anlarsın ..
Türkçe

@emrahgulsunar Ya güldürme adamı. Bizimkiler şurda mehteran davulu çalsa en başta sen feryat figan ederdin FAŞİSTLEEER BİZİ BATIYA REZİL ETTİNİZ BARBARLARRR BUNLARLA FUTBOLUN NE ALAKSI VAR diye. İyicilmiş kötücülmüş.. El s*ki tatlı geliyo, napsalar hoşunuza gidiyo
Türkçe

@anonimuhabir Ah bizim çocuklar büyük baskı altındalar , iki tweet kaydırmıyorlar sosyal medyaya bakamıyorlar , villaları yapan ameleler de iş yavaşlatmış villaların yapım süresi uzamış bu çocuklara reva mı bu muamele be kardeşim yazıktır günahtır. Diğer ülkeler öyle mi pofff..
Türkçe

Burgerin hazırlanmasını da beklemek istemem. Her binaya girilmesine de gerek yok her NPC ile muhabbete de. Çok fazla gerçek hayat bekliyorsunuz, sonra saçma bir hayal kırıklığı yaşayacaksınız. Oyun bu, her açıdan da gerçek hayat gibi olmasın. GTA’da derin hikaye bile aranmıyor.
DriftRespawn@playb0y4L
What if GTA 6 actually lets us wait for our burger order to be prepared instead of instantly handing it to us?
Türkçe
Admiral 리트윗함

Ataberk Doğan, milli takımın eleştirilmesine tepki gösteren Acun Ilıcalı hakkında konuştu:
“Sevgili Acun Ilıcalı bugün çıkıp 'Oyuncuların üzerine gelmeyin, vefa mefa' demişsin. Niye geçen sene takım küme düşerken takımı toplayıp özür diledin? Söz konusu senin kardeşlerin olunca, milli takımda oynayan, sana 'abi' çekenler olunca mı? Biz Türk halkı suçluyuz a*k... Niye özür diledin o zaman geçen sene takım küme düşüyordu? Topladın taraftarları, özür diledin. Ha ama şimdi milli takımda oynayan herkes kardeşin. Bir Miami'de denk gelirsini, İzmir'de denk gelirsiniz falan. Beraber bir ayak tenisi, bir tavla, iki sohbet muhabbet, onlar ayrı değil mi? Onları kayırıyoruz. Türkiye'de bu adamcılığın bitmesi lazım.”
Türkçe

@durbunhaber Futbol dua ile olsaydı suudi arabistan dünya şampiyonu olurdu diye bir söz varmış. Önce disiplin , sonra çalışma , sonra alçak gönüllü olmak sonra da duanı eder çıkarsın.
Türkçe

@marianherrrera by the way the person in video was ex national football player. he was famous about lazy and hanging around with girls instead of focusing football. What an irony . He is right but he was the same..
English

@EbuzerSARIYERL2 @eciviciivokke @ajansmuhbir1923 Peki tiplerden de mi şüphelenmedi? Bir tarafa bakıyorsun full sakallı kara adamlar ama yeni zelanda atak yapıyor öbür tarafta cillop gibi sarı sarı tipler ve iran atak yapıyor. Lan bu iranlılar böyle değildi demeyi düşünmedi mi?
Türkçe

@eciviciivokke @ajansmuhbir1923 isimleri söylerken adamın sırtındaki numaraya bakıp ardından önündeki kağıda bakıyor ismi bulmak için adamın karıştırdığı şey isimler değil takımlar
Türkçe

Güntekin Onay, TRT’deki spiker hatasını yorumladı:
• Yeni Zelanda - İran maçındaki skandala yönelik 3 - 5 kelime kelam etmek isterim.
• Hatayı yapan arkadaş maçı off-tube'tan (Türkiye'den) anlatmış olsa cehaletine verir ve hoş görürüm.
• Lakin maçı Los Angeles'tan ve yerinden anlatıyor.
• İran ve Yeni Zelanda takımlarını karıştırması akıl ve mantık sınırlarını zorlayacak bir seviye.
• Seremoni var, bayraklar var, ulusal marşlar var, adam demek ki onları bile bilmiyor.
• Yeni Zelanda rugby, basketbol ve futbolda; her branşta siyah giyer ve ‘All Blacks’ olarak bilinir. Bunu sporla ilgilenen herkes bilir.
• İran'ın da forması logosu bayrağı belli, demek ki bu arkadaş Los Angeles'a gitmesine rağmen; hiç yabancı dil bilmiyor belli ama dünyadan haberi yok.
• Kabul edilemeyecek bir hata bu! İnsani ve anlık değil ne yazık ki maalesef.
• Yapacak bir şey yok bu durumda. Dünya Kupası’nda canlı yayında bu boyutta büyük bir hata olmamalı.

Türkçe









