Si tuviera q hablar del peor sentimiento q se puede sentir en la vida, sin duda hablaría de lo q se siente entender q la persona que te buscó, tomó la iniciativa, te hizo creer q eras especial y se encargó de q la amaras, de la nada te deje y se vaya como si nada hubiera sucedido
Ciddi soruyorum diyelim hiç arkadaşınız yok ailenizlede paylaşımınız yok ve çok zor bir dönemden geçiyorsunuz terk edilmişsiniz ihanete uğraşmışsınız gelecek kaygısı bir yandan ama paylaşacak ve güvenecek birisi bile yok çevrenizde ne yapardınız nasıl toplardınız kendinizi